Telia taisi päästä toistaiseksi lähimmäksi, levyasematon versio 379€ siellä. Pääsi ihan yllättämään. Ajattelin, että 400€ hujakoille tai ylikin menee väkisin.Saa nähdä tuleeko nyt PS5 slim digitaalista versiota jo ihan 389e vai turvallinen 399e. Voisi olla hankinnassa kyllä tuommoisiin hintoihin. PC osat alkaa olla melkosissa hinnoissa noihin tehoihin nähden.
479€ nyt Gigantissa esimerkiksi. Normi 599€,Paljonko tuon levyasemallisen slim-version hinta on ollut lähikuukausina?
Juu tuli sitten tartuttua tähän 379e tarjoukseen ja kävin poistamassa lähi Gigantista. Kuitenkin sai tuossa myytyä vanhan pitkään aikaan käyttämättömän ps4 pro:n alkuviikosta.Telia taisi päästä toistaiseksi lähimmäksi, levyasematon versio 379€ siellä. Pääsi ihan yllättämään. Ajattelin, että 400€ hujakoille tai ylikin menee väkisin.
DNA kaupassa ja Telialla molemmilla nyt hintana 379€ johon itse tartuin. Myös ohjain oli hyvässä tarjouksessa (ainakin Telialla).Powerissa slim 499€ eli saman verran kuin lokakuussa jolloin itse ostin omani.
On helppo asentaa. Kymmenisen minuuttia meni itseltäni tuohon operaatioon.Himottais vähän ostaa tommonen m2 ssd lisämuisti pleikkarille, ilmeisesti aika helppo asentaa? olis sitten lisätilaa.
Digipelit ei ole halvempia, mutta alennuksia on usein ja jos kärsivällisyyttä riittää, saa halvalla ihan AAA pelejäkin. Valitettavasti niitä ei voi myydä etiäpäin.Täällä varmaan joku osaa jeesiä kun pitäisi pleikka hommata ja oon pihalla kuin lintulauta näistä hommista.
PS5 slim digital edition ei sisällä levyasemaa eli pelit ostetaan ilmeisesti pleikan omasta kaupasta. Onko nämä digipelit halvempia kuin fyysiset? Fyysiset voi myydä mutta varmaankaan ei digipelejä?
PS4 ei varmaan enää kannata ostaa? Noitahan saa käytettynä lähes ilmaiseksi mutta käytetty pelikonsoli ei varmaan hyvä sijoitus ole?
Juurikin näin.Täällä varmaan joku osaa jeesiä kun pitäisi pleikka hommata ja oon pihalla kuin lintulauta näistä hommista.
PS5 slim digital edition ei sisällä levyasemaa eli pelit ostetaan ilmeisesti pleikan omasta kaupasta.
Yleensä digipelit ovat kalliimpia kuin fyysiset. Usein julkaisussa pelin X saa esimerkiksi Gigantin hyllystä n. 60 euron hintaan. PS Storessa samainen peli vaihtaa omistajaa 70-80 euron hintaan.Onko nämä digipelit halvempia kuin fyysiset?
Olet ymmärtänyt asian aivan oikein.Fyysiset voi myydä mutta varmaankaan ei digipelejä?
Suosittelisin hankkimaan PS5:n. Nyt Black Friday -ym. alennuksilla sen saa suhteellisen edullisesti. Ja lisäksi PS4-pelitkin pyörivät PS5:lla!PS4 ei varmaan enää kannata ostaa? Noitahan saa käytettynä lähes ilmaiseksi mutta käytetty pelikonsoli ei varmaan hyvä sijoitus ole?
Täällä varmaan joku osaa jeesiä kun pitäisi pleikka hommata ja oon pihalla kuin lintulauta näistä hommista.
PS5 slim digital edition ei sisällä levyasemaa eli pelit ostetaan ilmeisesti pleikan omasta kaupasta. Onko nämä digipelit halvempia kuin fyysiset? Fyysiset voi myydä mutta varmaankaan ei digipelejä?
PS4 ei varmaan enää kannata ostaa? Noitahan saa käytettynä lähes ilmaiseksi mutta käytetty pelikonsoli ei varmaan hyvä sijoitus ole?
On helppo asentaa. Kymmenisen minuuttia meni itseltäni tuohon operaatioon.
Telialla näyttäisi olevan muistipalikat jopa jonkunlaisessa alennuksessa.
Corsair MP600 Elite for PS5 NVME SSD -kovalevy
PlayStation 5 -konsolille optimoidulla Corsair MP600 Elite for PS5 NVME SSD -kovalevyllä kasvatat konsolisi tallennustilaa. Tutustu ja tilaa Telialta!www.telia.fi
Kyllä, lisämuisti toimii kiintolevynä eli sinne voi säilöä vaikkapa pelejä tai muuta mediaa. Molemmilta muisteilta voi pelata suoraan (siis sisäiseltä ja lisämuistilta). Pelejä voi siirrellä muistien välillä tarpeen mukaan. Nämä siirrot tapahtuvat todella nopeasti.Nyt uuden konsolin tilanneena täytyy näistä myös kysästä koska myös itse näistä uusista aivan kassalla.
Olin jostain lukevinani että PS5:llä lisämuisti toimii ”säilönä”/kirjastona?! :D Siis oli jotain puhetta että täytyy erikseen siirtää konsolille jos haluaa pelata.
Sehän riippuu pelien koosta. 1 tera on vakiona, josta mm. käyttöjärjestelmä vie oman osansa. Oman konsolini tallennustila näyttäisi todellisuudessa olevan alle 700 gigaa (nimellisesti siis 825 GB). Nykypelit imaisevat herkästi 100-200 gigaa tilaa, joten ei niitä välttämättä mahdu kovin montaa yhtä aikaa.Ja toinen että montako peliä tuo digitalversion orkkismuisti pystyy kerralla kantamaan?