Kun kaupan nimi niin alhaalla aakkosissa, että ovat jakaneet käännetyssä aakkosjärjestyksessä. U ennen B:tä :) Otitko digi vai normiversion?Vitun vpd... :D
Normiversion otinKun kaupan nimi niin alhaalla aakkosissa, että ovat jakaneet käännetyssä aakkosjärjestyksessä. U ennen B:tä :) Otitko digi vai normiversion?
Mulla digiversio tulossa eli siitä erotus. Olisi kiinnostava tietää miten kysyntä jakaantuu, kun netissä kommentit menee aika ristiin.Normiversion otin
Kesäkuiseen ennakkotilaukseen VPD:lle tuli tänään kuittaus, että saan julkaisupäivänä.
Onko sitten jako sama yleisesti tai miten VPD lie saamassa eri malleja, mutta asemallisten versioiden osalta ovat myyneet eioota paljon aiemmin, jos kesäkuun alusta jo no go. Digiversiota riittänyt ainekin muutamaksi viikoksi pidemmälle.Itse tilasin 6.6. ja sain ilmoituksen tammi-maaliskuu, voi kanada. Omani on myös tuo levyasemallinen versio, niitäkö on sitten varattu enemmän - luulin että olisi toisinpäin. Pitäisiköhän pistää verkkokauppaan ennakkovaraus sisään ja katsoa kumpi lupaa toimittaa aikasemmin, joulu kun oli ollut ajatus tälle, nyt näyttäisi menevän ensi vuoden alkuun. Ei hjuva.
Luulisin että Sony on ainakin varautunut siihen, että digiversioita menee enemmän. Vaikea kyllä sanoa, mutta itselle digiversio on ihan selkeä valinta, kun en levyjä ole käyttänyt PS4:n kanssakaan enää vuosiin.Mulla digiversio tulossa eli siitä erotus. Olisi kiinnostava tietää miten kysyntä jakaantuu, kun netissä kommentit menee aika ristiin.
Riippuu siitä riittääkö tuo ei-hifistelijälle. Sanoisin kuitenkin, että peleistä saa huomattavan paljon enemmän irti kun telkkari pystyy siihen mihin konsolikin (eli jos pelit ovat 4K-tasoa, niin luonnollisesti telkkarikin joutaisi silloin olla samoilla spekseillä). Sama oikeastaan pätee leffoihin ja muihinkin.Sanokaapa pleikka-asiantuntijat, että riittääkö n. 10 vuoden ikäinen HD ready televisio (Sony) PS4:n näytöksi? Käyttäjä ei ole hifistelijä...
Itse sain tilauksen läpi digiversiosta mutta mistä sen näkee saako konsolin marraskuussa vai joutuuko nuolemaan näppejään?Sain tilattua PS5:n levyasemallisen version Gigantista, myytiin kyllä loppuun todella nopeasti. Vinkkinä muuten, jos haluaa tilata vielä PS5:n ja saada julkaisupäiväksi, niin ilmeisesti Elisan verkkokauppaan tulee myyntiin tänään klo 12.00 PS5. Teliankin nettikaupasta pystyy tuota digiversiota ostamaan, ja sinnekin pitäisi vielä levyasemallinenkin versio tulla myyntiin jossain vaiheessa. Muutenhan nuo julkaisuerät taitaa olla melko loppuunmyydyt verkkokaupoista, muuten sitten vaan julkaisupäivänä kauppoja kiertelemään.
Edit: Taitaa myös Powerissa olla vielä jäljellä jonkin verran.
Tilasitko mistä? Jos Gigantista, niin uskoisin että jos vaan sait tilauksen tehtyä niin saat julkaisussa. Veikkaan, että myivätkin noita nyt vaan sen verran mitä julkaisuerässä heille toimitetaan.Itse sain tilauksen läpi digiversiosta mutta mistä sen näkee saako konsolin marraskuussa vai joutuuko nuolemaan näppejään?
Gigantista tuli tilaus tehtyä.Tilasitko mistä? Jos Gigantista, niin uskoisin että jos vaan sait tilauksen tehtyä niin saat julkaisussa. Veikkaan, että myivätkin noita nyt vaan sen verran mitä julkaisuerässä heille toimitetaan.
Uskon kyllä, että saat julkaisussa kun kerta onnistuit tilauksen tekemään. Sitähän ei pystynyt tilaamaan, kun myivät julkaisuerän loppuun. Nytkin lukee Gigantin sivuilla molempien PS5 versioiden kohdalla "ENNAKKOERÄ LOPPUUNMYYTY", niin luulen että sinunkin tilauksesi kuuluu ennakkoerään ja nämä toimitetaan julkaisuun.Gigantista tuli tilaus tehtyä. Verkkokaupasta tein tilauksen aika myöhään niin sieltä tuskin konsolia heti saa näppeihinsä. Pitääkin perua se tilaus.
Mielestäni tuota tekstiä ei vielä ollut kun laitoin oman tilaukseni sisään, saas nähdä ehdinkö ajoissa. Mutta vaikutta siltä, että jos et saa konsolia marraskuussa, niin tuskin saat tämän vuoden puolella.Ensimmäinen erä konsoleita on alustavasti loppuunmyyty. Lisäerien tarkemmasta saatavudesta ei tällä hetkellä tietoa.