Playstation 3

  • 255 822
  • 1 077

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Tuli tuossa kaverin luona jyllättyä Fight Night - Round 3:sta kyseisellä konsolilla ja täytyy kyllä sanoa, että onpahan aikamoinen peli kysessä! Vastakkain kaksinpelinähän tuosta varmasti parhaat fiilikset saa. Loistava peli loistavalla käyttöjärjestelmällä, joten kannattaa kokeilla.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Nyt on sitten boxi vaihdettu PS3:seen. Ongelmia tuottaa vain WLAN yhteyden saaminen toimimaan. Mokoma ei IP-osoitetta saa, koska avaintietojen vaihtaminen aikakatkaistaan. Tarkoittaako tämä siis, että olen muka laittanut väärän WLAN "salasanan"? Piuhan kanssa yhteyden saaminen on helppoa kuin lapsen hakkaaminen.

Muuta en osaa vielä koneesta sanoa, että onpas hiljainen verrattuna boxiin.

Edit. Aikamoista, näköjään sitä voi lukea Jatkoaikaakin Pleikkarilla...
 
Viimeksi muokattu:

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on sitten boxi vaihdettu PS3:seen. Ongelmia tuottaa vain WLAN yhteyden saaminen toimimaan. Mokoma ei IP-osoitetta saa, koska avaintietojen vaihtaminen aikakatkaistaan. Tarkoittaako tämä siis, että olen muka laittanut väärän WLAN "salasanan"? Piuhan kanssa yhteyden saaminen on helppoa kuin lapsen hakkaaminen.

Muuta en osaa vielä koneesta sanoa, että onpas hiljainen verrattuna boxiin.

Edit. Aikamoista, näköjään sitä voi lukea Jatkoaikaakin Pleikkarilla...

Itellä kans tekee saman, ellei laita sitä salasana juttu siihen viimeiseen vaihtoehtoon. Joku/Joku. Eli itellä ei riitä, että on pelkkä web(vai mikä nyt olikaan).
Sori, että on selitys "hieman" sekava. Ei vaan jaksa käydä tarkistamassa.
Ja tokihan salasanakin saattoi väärin mennä.

Enään ei tunnu, että asunto on lähössä lennolle?

Hommaat usb-näppäimistön ja hiiren, niin pystyy katevästi käyttää nettiä.
Aika tuskaa on ohjaimella kirjotella.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Itellä kans tekee saman, ellei laita sitä salasana juttu siihen viimeiseen vaihtoehtoon. Joku/Joku. Eli itellä ei riitä, että on pelkkä web(vai mikä nyt olikaan).
Sori, että on selitys "hieman" sekava. Ei vaan jaksa käydä tarkistamassa.
Ja tokihan salasanakin saattoi väärin mennä.

Enään ei tunnu, että asunto on lähössä lennolle?

Hommaat usb-näppäimistön ja hiiren, niin pystyy katevästi käyttää nettiä.
Aika tuskaa on ohjaimella kirjotella.

Juuri siihen jälkimmäiseen vaihtoehtoon olen salasanaa tyrkyttänyt... Kai olen sitten jotain taas vaihteeksi mokaillut.

Ja joo ei tarvi ennään pelätä, että loota räjähtää.
 

d2uce

Jäsen

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
On tullut hinta tuossa alaspäin. Pari viikkoa sitten, kun tarkistin, oli hintaa 399. Kuinka moni tuon on tuolta tilannut? Voisi olla itselläkin jonkun konsolin hankinta edessä lähitulevaisuudessa.

Ymmärtääkseni aika monikin jatkoajan PS3-miehistä on tilannut tuolta konsolinsa. Tuli muistaakseni alle viikossa hyvin pakattuna. Älä anna hämätä tuon "international version"-nimikkeen, koska ainut ero kaupasta saataviin on se, että ei ole suomenkielistä opusta, vaikka itse konsolin käyttöliittymä onkin Suomeksi (halutessa). Ja Suomenkielisen opuksenhan saa netistä pdf-tiedostona.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ongelma

Olen luomassa tunnusta ps3verkkoon ( Account Registration) ja olen kohdassa, jossa lukee näin: Enter the sign-in information for the master account that will be associated with the new sub account.

Sign-in ID (Email Address) :

Password :

Ongelma tuleekin tässä, mitä hemmettiä näihin pitää laittaa. olen kokeillut monen moista mutta mikään ei mene läpi, vaan tulee:

The sign-in ID and password combination is not correct. Please check your entries carefully.

Olen kiitollinen siitä, jos joku viitsii helpata tällästä avutonta raukkaa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
En osaa tuohon Fedon kysymykseen vastata, mutta itse onnistuin syyskuun alussa rekisteröitymään ongelmitta. Sähköpostiin tulleen vahvistuksen mukana oli osoite networksupport@fi.playstation.com josta voinee kysyä neuvoa (ei aavistustakaan onnistuuko suomeksi vaikka fi. tuossa osoitteesta onkin).

Onkohan PS3:lle toimivaa irc-clienttiä? Googlettamalla ei ainakaan sattunut silmään ja netti-irkki (chat.ircnet.org) kyllä kirjautuu irkkiin mutta telkkarin ruudulle ei tule ikinä irkki-ikkunaa. Tietokoneella pyörivästä mircistä vain huomasin, että kyllä pleikkariltakin irkkiin pääsee.
 

soros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Muilla ongelmia ohjainten kanssa?

Seuraavanlaista ongelmaa ps3:n (sixaxis)ohjainten kanssa: ohjaimet "katoavat" kesken pelin/käytön, eli takaosassa olevat valot alkaa vilkkumaan ja sen jälkeen sammuvat kokonaan, minkä jälkeen ei voi tehdä muuta kuin sammuttaa vehkeen ja käynnistää uudelleen (ohjainten resetointi ei auta, eikä myöskään ohjaimen liittäminen piuhalla ps3:een). Aivan perkeleen ärsyttävää, alkuun ohjaimet toimivat moitteetta mutta nyt noin puolen vuoden käytön jälkeen em. ongelmaa alkanut esiintymään enenevässä määrin, onkohan vika itse laitteessa/ohjaimissa? Molemmat ohjaimet "katoaa" samanaikaisesti, eli voisi olettaa että itse ps3 on paskana?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onko akut missä kondiksessa ohjaimessa?
 

soros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onko akut missä kondiksessa ohjaimessa?

No pitäisi olla virtaa ettei siitä pitäisi olla kiinni, akun kesto ei mielestäni ole juurikaan lyhentynyt ostohetkeen verrattuna. Olen miettinyt että voiko tuo (bluetooth?)-yhteys (sixaxis->ps3) ottaa häiriötä jostain muusta laitteesta, tosin ei pitäisi mitään ihmeellistä täällä olla, ainoastaan läppäri ja pöydältä ps3:een matkaa noin pari metriä... En ymmärrä.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Toimiiko ohjaimet ok kun ovat piuhassa kiinni?
 

soros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toimiiko ohjaimet ok kun ovat piuhassa kiinni?

No enpä itseasiassa ole kokeillut kovin pitkään pelata piuhan päässä mutta olettaisin että toimisi. Tuo vaan ihmetyttää että molemmat ohjaimet "häviää" yhtäaikaa, eikä ps3 sen jälkeen "löydä" uudestaan kumpaakaan ohjainta, joka noin maalaisjärjellä ajatellen viittaisi ongelmaan itse ps3:ssa?
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuo Capi-online ilmeisesti melko hyvä paikka hankkia laite? Onko nyt muuten niin että vanhat PS2-pelit eivät toimi muilla kuin tuolla 60GB-versiolla, joka ei ole enää edes myynnissä? Pakkohan tuo kapistus on hankkia, ihan änärin ja GTA:n takia...
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Tuo Capi-online ilmeisesti melko hyvä paikka hankkia laite? Onko nyt muuten niin että vanhat PS2-pelit eivät toimi muilla kuin tuolla 60GB-versiolla, joka ei ole enää edes myynnissä? Pakkohan tuo kapistus on hankkia, ihan änärin ja GTA:n takia...

Itse ainakin oli Capi-onlineen tyytyväinen kun tilasin keväällä konsolin sieltä. Konsoli on "international version", joka on sama kuin kaupan hyllyllä muuten paitsi puuttuu Suomenkielinen ohje. Sen saa netistä pdf:nä tarvittaessa.

Vanhat PS2-pelit eivät toimi 40Gb-mallissa ja 60Gb-mallia ei ole saatavina enään kuin käytettynä. 40Gb-mallin myyntiä ollaan lopettamassa ja sen korvaa 80Gb-malli. 80Gb-malli jenkeissä tuki PS2-pelejä, mutta Eurooppaan rantautuva (rantautunut?) versio ei tue PS2-pelejä.

En ole tutkinut, onko noilla muuta eroa kuin kiintolevyn koko (+ mukana tulee dualshock 3-ohjain). Ilmeisesti ei mitään merkittävää(?). Oli itselle uutta tietoa, että PS3 saa vaihtaa itse kovalevyn ilman että takuu lähtee pois.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Tietääkö kukaan miten tuo toimii jos ostaa pelin Playstation storesta? Eli jos ostan nyt sieltä Burnout Paradise pelin joka maksaa 29.90€ niin voiko sen sitten ladata sieltä vaikka kuinka monta kertaa jos vaikka satun poistamaan sen kovalevyltä? Jos onnistuu niin sehän on varmaan suojattu jotenkin niin ettei sitä voi kavereiden koneille käydä lataamassa omilla tunnareilla? Jos taas ei toimi, niin helvetin huono diilihän tuo on kun ei saa sitä millään levylle varmuuskopioksi. Onko kokemuksia?
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tietääkö kukaan miten tuo toimii jos ostaa pelin Playstation storesta? Eli jos ostan nyt sieltä Burnout Paradise pelin joka maksaa 29.90€ niin voiko sen sitten ladata sieltä vaikka kuinka monta kertaa jos vaikka satun poistamaan sen kovalevyltä? Jos onnistuu niin sehän on varmaan suojattu jotenkin niin ettei sitä voi kavereiden koneille käydä lataamassa omilla tunnareilla? Jos taas ei toimi, niin helvetin huono diilihän tuo on kun ei saa sitä millään levylle varmuuskopioksi. Onko kokemuksia?

Storen peleissä on sellainen rajoitus, että ladattuja pelejä voi ladata maksimissaan viidelle eri konsolille. Eli voit ladata sen omallesi niin monta kertaa kuin haluat ja lisäksi omilla tunnuksillasi ladata sen myös neljälle kaverillesi.

Warhawk on muistaakseni ainoa peli, joka on rajoitettu vain yhdelle konsolille, eli senkin voi omalleen ladata useampaan kertaan mutta ei muille. Joissain muissakin maksullisissa jutuissa on yhden konsolin rajoitus, mm. Guitar Heron ja Rock Bandin lisäbiiseissä, mutta tuo mainittu Warhawk on ainoa lukittu peli.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Kauanko Dualshockissa riittää virtaa esim. Nhl09 pelaamiseen?
 

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Onko paikalla vastikään PS3:n ostaneita? Capi-Online tarjoaa 40 gigasta 379€:lla ja 80 gigasesta pitää pulittaa 399€. Saksasta samaisen laitteen saisi pelillä varustettuna 388€:lla.
http://geizhals.at/deutschland/a360632.html

Toisaalta markkinoille on tullut myös 160 gb:n versio, jota saa 499€:llä ja mukaan tulee 70€:n arvoinen voucher, jolla voi ladata muutaman halpispelin. Onko kukaan saanut hankittua laitteensa vieläkin edullisemmin? Kannattaisikohan lykätä hankintaa vielä, kun on ollut puhetta hinnanalennuksistakin?
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Moro!

Mitenkäs kun on ostettuna PS3 ja NHL09 niin vaatiiko "pleikkarilla" myös jonkun liven ostamisen tyyliin Xbox että voi pelata verkossa ja saa kokoonpanot päivitettyä? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitenkäs kun on ostettuna PS3 ja NHL09 niin vaatiiko "pleikkarilla" myös jonkun liven ostamisen tyyliin Xbox että voi pelata verkossa ja saa kokoonpanot päivitettyä? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
Ei vaadi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös