Eli kaiken järjen mukaan ainakin mun version pitäisi toimia. Mistä tuo lista löytyy ja onko se luotettava?
Tässä hieman laajempi listaus:
anyway, ps3 models detected so far:
CECHC04 - affected
Eikö ongelman pikaratkaisu ole se, että ottaa masiinan verkosta? Mulla ei vehje oo verkossa tällä hetkellä ollenkaan, joten ropleemaa ei liene.
Eli kaiken järjen mukaan ainakin mun version pitäisi toimia. Mistä tuo lista löytyy ja onko se luotettava?
Kyllä muuten menee hermot, jos COD meni nyt vituiksi. Sain nimittäin eilen 70 pinnaa ja 100% täyteen verkkopelissä ja olen ehkäpä 10 minuutin pelailun päässä prestigemodesta. Lisäksi juurikin eilen sain viimeisenkin aseen avattua käyttööni, joten mikäli tuo nyt kosahtaa, niin heitän koko koneen parvekkeelta alas.
anyway, ps3 models detected so far:
--- klip --- klip ---
CECHK04 - affected
--- klip --- klip ---
Mulla on malli CECHL04 ja toimii hyvin, kun nyt kokeilin. NHL10 sisällä ja peli käynnissä. Eli ainakin tuo lista näyttäisi pitävän paikkansa. Huh.
Joo eikä tule poikkeuksia noiden koodien sisällä. Samainen malli ja hyvin yhdisti PSN ja näytti olevan kello oikeassa. Eiköhän viimeistään huomenna päivällä ole Sonyllä ratkaisu ongelmaan, tai sitten ongelma ratkeaa ns. itsestään.
Mulla on malli CECHL04 ja toimii hyvin, kun nyt kokeilin. NHL10 sisällä ja peli käynnissä. Eli ainakin tuo lista näyttäisi pitävän paikkansa. Huh.
Itselläni sama malli ja antaa virheilmoituksen ja verkkoon ei pääse.
Eli ei mitään uutta infoa, ongelma on tiedostettu ja varovasti lupailevat vuorokauden sisään korjausta.
Jos tuota pleikkaria nyt pelaa ilman että se on netissä, niin mitä mahdollista vahinkoa siitä saattaa tulla? Jotain luin saavutuksien tai muiden mahdollisesta häviämisestä, mutta en tuota pidä kovin isona juttuna ainakaan omalla kohdalla. Tuo PS3 nyt tuli kuitenkin päivällä pidettyä päällä jonkun verran kun aluksi luulin että kyse oli omasta nettiyhteydestä kun se pätkii välillä.
Pelitallennuksien katoamisesta/korruptoitumisesta on ainakin ollut puhetta.
Täällä rupesi toimimaan kellon lyötyä 2. Päivämäärä näytti vuotta 2020(?), mutta sen sai päivitettyä netistä kohdilleen. Kaikki tallennuksetkin tuntuu näyttää olevan tallessa.