Playstation 3

  • 255 853
  • 1 077

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Mulla on toi CECHL04 malli ja hyvin toimi ainakin tossa 12-14 välillä. Sen jälkeen en ole kuitenkaan uskaltanut käynnistää ihan varmuuden vuoksi.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Eikö ongelman pikaratkaisu ole se, että ottaa masiinan verkosta? Mulla ei vehje oo verkossa tällä hetkellä ollenkaan, joten ropleemaa ei liene.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Eikö ongelman pikaratkaisu ole se, että ottaa masiinan verkosta? Mulla ei vehje oo verkossa tällä hetkellä ollenkaan, joten ropleemaa ei liene.

Ei ole ratkaisu tuo, koska kone menee sekasin on se verkossa tai ei.

Tosta tulikin sit mieleen että jos kone on juuri tuota riskiryhmää että se pistää sekasin systeemit, niin sinäänsä se on ihan sama pistääkö koneen sekasi nyt vai vasta sitten kun saa ladata päivityksen järjestelmään. Koska konehan joudutaan käynnistämään kuitenkin ennenkuin siihen mitään päivityksiä voi ladata.

Mä kyllä silti odottelen tilanteen selviämistä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eli kaiken järjen mukaan ainakin mun version pitäisi toimia. Mistä tuo lista löytyy ja onko se luotettava?

Itselläni on tuo CECHL04 ja ainakin konsoli käynnistyi ja kirjautui aivan normaalisti, kun juuri äsken kokeilin. Eiköhän tuo lista siis pidä paikkansa. Pelejä en tosin nyt pelannut.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kaverillani on mallinro CECHH04 ja hän on pelaillut noin tunnin verran. Klon se pisti vaan sekasin mutta muuta häikkää/virheilmotusta ei ole tullut.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on malli CECHL04 ja toimii hyvin, kun nyt kokeilin. NHL10 sisällä ja peli käynnissä. Eli ainakin tuo lista näyttäisi pitävän paikkansa. Huh.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä muuten menee hermot, jos COD meni nyt vituiksi. Sain nimittäin eilen 70 pinnaa ja 100% täyteen verkkopelissä ja olen ehkäpä 10 minuutin pelailun päässä prestigemodesta. Lisäksi juurikin eilen sain viimeisenkin aseen avattua käyttööni, joten mikäli tuo nyt kosahtaa, niin heitän koko koneen parvekkeelta alas.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä muuten menee hermot, jos COD meni nyt vituiksi. Sain nimittäin eilen 70 pinnaa ja 100% täyteen verkkopelissä ja olen ehkäpä 10 minuutin pelailun päässä prestigemodesta. Lisäksi juurikin eilen sain viimeisenkin aseen avattua käyttööni, joten mikäli tuo nyt kosahtaa, niin heitän koko koneen parvekkeelta alas.

Mitä nyt lueskeli noita keskustelupalstoja yms. niin ilmeisesti Sony ilmoittanut että kaikki trophyt ja pelitiedot säilyvät kyllä. Kone ei vain osaa lukea niitä, koska on tavallaan ajassa ennen ps3 syntymistä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oma PS3 on tietenkin näitä joihin tuo vaikuttaa...

anyway, ps3 models detected so far:

--- klip --- klip ---
CECHK04 - affected
--- klip --- klip ---

...ja tuossa kun kävin tsekkaamassa tilanteen niin olihan se kello persiillään (kummipoika pelasi sillä konsolilla tänään) ja näin myös sen kerrotun virheilmoituksen. Nyt sitten odotellaan kuinka monta päivää Sonylla menee tuon vian korjaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on malli CECHL04 ja toimii hyvin, kun nyt kokeilin. NHL10 sisällä ja peli käynnissä. Eli ainakin tuo lista näyttäisi pitävän paikkansa. Huh.

Joo eikä tule poikkeuksia noiden koodien sisällä. Samainen malli ja hyvin yhdisti PSN ja näytti olevan kello oikeassa. Eiköhän viimeistään huomenna päivällä ole Sonyllä ratkaisu ongelmaan, tai sitten ongelma ratkeaa ns. itsestään.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eikä tule poikkeuksia noiden koodien sisällä. Samainen malli ja hyvin yhdisti PSN ja näytti olevan kello oikeassa. Eiköhän viimeistään huomenna päivällä ole Sonyllä ratkaisu ongelmaan, tai sitten ongelma ratkeaa ns. itsestään.

We are lucky bastards.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni sama malli ja antaa virheilmoituksen ja verkkoon ei pääse.

Oho! luulin, että kaikki tuon malliset toimisivat ihan hyvin, mutta näköjään ei. Vielä enemmän olen onnekas kun minulla toimii :D Eiköhän huomenna tule tuohon korjausta.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Sonyn tilannekatsaus

Eli ei mitään uutta infoa, ongelma on tiedostettu ja varovasti lupailevat vuorokauden sisään korjausta. Ja suositellaan että Pleikkaa ei käytettäisi varmuuden vuoksi ollenkaan ennen kuin homma on selvinnyt.

Twitteriin tulee tietoa sitten kun sitä tulee.

Mä en ainakaan ajatellut tänään Pleikkaa käynnistää. Kaveri onneksi aamulla tiedotti asiasta ennen kuin ehdin itse todeta. Päivän-pari voi ehkä ilmankin pärjätä. Voisi vaikka käydä ulkona katsomassa mikä siellä on meininki...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eli ei mitään uutta infoa, ongelma on tiedostettu ja varovasti lupailevat vuorokauden sisään korjausta.

Tämä tarkoittaa todellisuudessa suomeksi sanottuna sitä että odotellaan vuorokausi jos vika korjaantuisi itsestään kun pleikkarin sisäinen kello askeltaa uuteen päivään. Jos huomenna (ilmeisesti ensi yön aikana) ongelma ei olekaan korjautunut on jännä nähdä mitä sitten tehdään ja millä aikataululla vika saadaan korjatuksi. Ei sillä että tuota PS3:sta nyt olisi pakko käyttää, mutta nyt kun vika itsellä omassa konsolissa kuitenkin on jo päällä niin kyllähän tämä asia nyt alkoi kiinnostamaan.

Ja ainahan voi ostaa uuden PS3:n jota tuo vika ei koske, todetaan vain että sen wanhan käyttöikä tuli nyt täyteen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
KonsoliFinin keskustelupalstalla muuten on parikin uskaliasta avannut PS3:nsa, irrottaneet sisäistä kelloa ajassa pitävän patterin hetkeksi ja kasanneet koko paketin takaisin kokoon. Tällä toimenpiteellä vika on kuulemma korjaantunut ja konsoli on hakenut kiltisti netin välityksellä oikean päivämäärän.

Ei tosin kovinkaan suositeltavaa, jos on isovarvas keskellä kämmentä, takuu kun tietenkin katoaa samalla hetkellä kun PS3:n avaa.

Aiheesta KFinin palstalla: 1 2 3 ja 4
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No itse en jaksa alkaa ainakaan vielä tekemään asialle mitään, katsotaan nyt osaako Sony korjata buginsa tai korjaantuuko bugi vain odottelulla. Kiitoksia kuitenkin vinkistä, jos sattuu osoittautumaan tarpeelliseksi.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Jos tuota pleikkaria nyt pelaa ilman että se on netissä, niin mitä mahdollista vahinkoa siitä saattaa tulla? Jotain luin saavutuksien tai muiden mahdollisesta häviämisestä, mutta en tuota pidä kovin isona juttuna ainakaan omalla kohdalla. Tuo PS3 nyt tuli kuitenkin päivällä pidettyä päällä jonkun verran kun aluksi luulin että kyse oli omasta nettiyhteydestä kun se pätkii välillä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Jos tuota pleikkaria nyt pelaa ilman että se on netissä, niin mitä mahdollista vahinkoa siitä saattaa tulla? Jotain luin saavutuksien tai muiden mahdollisesta häviämisestä, mutta en tuota pidä kovin isona juttuna ainakaan omalla kohdalla. Tuo PS3 nyt tuli kuitenkin päivällä pidettyä päällä jonkun verran kun aluksi luulin että kyse oli omasta nettiyhteydestä kun se pätkii välillä.

Pelitallennuksien katoamisesta/korruptoitumisesta on ainakin ollut puhetta. Ja joitain pelejä ei edes pysty pelaamaan, koska trophy-synkan epäonnistumisen takia eivät suostu edes käynnistymään. Ja jos kovalevyllä on PSN Storesta ostettuja pelejä, ne eivät myöskään toimi tuon päivämääräbugin takia (konsolin mukaan on vuosi 2000 ja peli on ostettu esim. 2009, eli pelillä ei ole voimassaolevaa lisenssiä).
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Pelitallennuksien katoamisesta/korruptoitumisesta on ainakin ollut puhetta.

Eli jos nyt vetelen jotain NHL10:n pudotuspeli-modea niin ei vissiin haittaa? En kuitenkaan ole tuota tallentelemassa, ja jos se tallennus kusee niin aloitan vaan uuden. Be-A-GM -modeen en vielä kyllä mene kuitenkaan koskemaan.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Täällä rupesi toimimaan kellon lyötyä 2. Päivämäärä näytti vuotta 2020(?), mutta sen sai päivitettyä netistä kohdilleen. Kaikki tallennuksetkin tuntuu näyttää olevan tallessa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Täällä rupesi toimimaan kellon lyötyä 2. Päivämäärä näytti vuotta 2020(?), mutta sen sai päivitettyä netistä kohdilleen. Kaikki tallennuksetkin tuntuu näyttää olevan tallessa.

Näin KFininkin puolella sanoivat, että kun päivämäärä vaihtui GMT0-aikavyöhykkeellä, niin alkoivat pleikat toimia.

Nyt on sitten suositeltavaa ensinnäkin synkata asetuksista kello ja kalenteri oikeaan aikaan, mielellään netin kautta, ja sitten ajaa trophysynkka (eli kurkistaa sitä kaverilistan ylimpänä olevaa omaa pelaajakorttia) ennen kuin alkaa pelata mitään. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Jatkoaika for the win. Täältä löytää tiedon ennenkuin Sonyn omista lähteista. Hahaahaha.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös