Hoituuko äänentoisto tietokoneen kautta, vai miten olet tämän järjestänyt?
Optisella piuhalla tietokoneesta vahvariin.
Hoituuko äänentoisto tietokoneen kautta, vai miten olet tämän järjestänyt?
Tarttes vähän helppiä mahdollisimman nopeasti. Eilen illalla pelasin ihan normaalisti ja suljin pleikan, menin nukkumaan. Nyt aamulla HDMI 1 kanava ei suostu näyttämään mitään? Onko jollai ollut sama ongelma? Vituttaa...
Saatkos PS3:sta jotenkin muulla piuhalla kiinni telkkariin siksi aikaa että kokeilisit laittaa sen uudelleen asettamaan HDMI lähdön asetukset? Jos siinä on mennyt asetukset jotenkin pieleen - mulla on ainakin joskus pleikkari unohtanut käytössä olleet asetukset ja ne resoluutio asetukset on tarvinnut hakea uudelleen, kokonaan pimeenä tuo ei tietenkään silloin ollut.
Mutta asiaan...siis onkos joku palstalaisista kokeillut tuota MAG:ia, Hehkutetaan joka puolella todella hyväksi ja ainakin massiviseksi, sillä taisteluun pystyy ottamaan osaa yli 200 pelaajaa. Itse kuitenkin hieman epäilen pelin toimivuutta. Kokemuksia anyone?
Yhteyden luomista hankaloittaa varsin heikkotehoinen WLAN. Ainakin herkempi, kuin läppärissä. Meillä ongelma poistui, kun pistin koneen naruun.
mitäs mitäs, eikö ps3 saa käynnistää nyt ollenkaan vai mitä siellä on meneillään :O
En tieda, minulla on ainakin paalla ja netissa, kellokin on oikeassa ajassa. En sitten tieda miksi.
Eipä se suositeltavaa ole, paitsi jos omistaa slimin. Myös kai jotkut tuhdimman mallin uudemmat versiot ei tuosta ongelmasta kärsi, mutta varmaan aika omalla vastuulla, joten suosittelen ottamaan paljon tietoa eri lähteistä ennen kuin kokeilee.mitäs mitäs, eikö ps3 saa käynnistää nyt ollenkaan vai mitä siellä on meneillään :O
Ainakin tälläisen listan löysin itse:
CECHA01 - affected
CECHE01 - affected
CECHG01 - affected
CECHH01 - affected
CECHK01 - affected
CECHL01 - not affected
CECHP01 - not affected
Ei varmastikaan ole kattava.
Veikkaisin, että ei ole vaarassa, koska on varmaankin noiden jälkeistä mallia. Kuten sanoin, tuo lista ei ole kattava, mutta yhdeltä irc-kanavalta nappasin tuon.Mulla on CECHL04 :D
Veikkaisin, että ei ole vaarassa, koska on varmaankin noiden jälkeistä mallia. Kuten sanoin, tuo lista ei ole kattava, mutta yhdeltä irc-kanavalta nappasin tuon.
Parempi tosiaan varmistua kunnolla asioista, ennen kuin leikkii tuurillaan. Tämä olisi oma neuvoni ja noudattaisin sitä itse jos ko. laitteen omistaisin ja se olisi tuota vanhempaa "läskimallia".Hmm.. uskaltaiskohan sitä kokeilla sitten. Ei ehkä uskalla, kun on niin paöjon asioita mitä voi menettää peleissä. Mistäköhän voisi löytyä vastaus tähän ongelmaan?
Tässä hieman laajempi listaus:
anyway, ps3 models detected so far:
CECHL04 - not affected