Playstation 3 vs. XBOX360

  • 15 185
  • 110

ditrim

Jäsen
xboxin ohjain on huomattavasti paremmin käteeni sopiva. Tattien sijoittelu näyttää aluksi kummalliselta, mutta ratkaisu osoittautuu erittäin toimivaksi. Ristiohjain on tosin pleikkarissa parempi, mutta nykypeleissä se jää niin vähälle käytölle ettei tuolla ole juuri merkitystä.

Täytyy kehua Xboxin koveria tatteja verrattuna PS3:sen kuperiin tatteihin. Mutta ristikossa ja näppäimissä PS3 vie voiton. Tuskin tuo pleikkarin ohjain olisi pysynyt muodoltaan samana 16 vuotta ellei sitä pidettäisi parhaan mallisena...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuskin tuo pleikkarin ohjain olisi pysynyt muodoltaan samana 16 vuotta ellei sitä pidettäisi parhaan mallisena...
PS3:llehan oli alunperin tulossa erilainen ohjain, sellainen ihme bumerangi/croissant, joka etukäteen herätti niin paljon ilmeisesti sanomista, että Sony päätti pysyttäytyä vanhassa ohjainmallissa, tai sitten se muuten vaan todettiin huonoksi. Ehkä hyvä niin.

Itse olen aina Pleikkaohjaimista tykännyt ja pidän sitä kauttaaltaan erittäin toimivana. XBox360:n ohjaimesta en voi sanoa samaa, mutta tottumiskysymys osaltaan tietysti.
 

Teloch

Jäsen
Mutta ristikossa ja näppäimissä PS3 vie voiton.

Ristiohjaimessa selvästi, näppäimistä en ole samaa mieltä. En tiedä mitä Sony teki PS3-ohjaimen olkanapeilla, mutta omaan käteen ne alemmat liipasimet ovat kohtalaisen tunnottomat. Ei oikein tiedä onko se menossa mihinkään vai ei vai mitä siellä tapahtuu. Muutamalla eurolla tähänkin toki saa parannuksen parin lisäpalikan muodossa, jolla noista napeista saa muokattua boksi-malliset liipasimet.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy kehua Xboxin koveria tatteja verrattuna PS3:sen kuperiin tatteihin. Mutta ristikossa ja näppäimissä PS3 vie voiton. Tuskin tuo pleikkarin ohjain olisi pysynyt muodoltaan samana 16 vuotta ellei sitä pidettäisi parhaan mallisena...

Typerää eipäsjuupas-väittelyä (hymiö), mutta täytyy myös itse sanoa että pleikkarin ohjainhan on aikuiseen käteen "lelu". Xboxin ohjain on juuri sopivan kokoinen, ja paremmmalla ristikolla ei tee käytännössä mitään sillä mitä peliä sillä muka pelataan? Korkeintaan valitaan jotain aseita tai vastaavaa. Boxin ohjaimessa on omaan makuun kaikki kohdallaan, liipasimet ja napit toimii hyvin. Ratti kyllä houkuttelis ajopelejä varten mutta a) taitaa olla xboxille niiden valikoima aika huono b) mihinkäs sen sais kiinni...

Lähinnä tuo PS3 houkuttelis blueray-soittimen ja wlanin ansiosta. Hinta vaan hirvittää, hih. Toisaalta maksaahan pelkkä blueray-soitinkin ainakin sen huntin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Toisaalta maksaahan pelkkä blueray-soitinkin ainakin sen huntin.

Ja Playstation 3:sta pidetaan edelleen yhtena parhaista (ellei parhaana) blu-ray soittimista joten se on aikamoinen arvon lisays tuohon muutenkin hienoon laitteeseen.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Xboxin etu tuossa ohjainasiassa on se, että Microsoftilla on pitkä historia menestystä niittäneiden peliohjainten valmistuksessa. Kaikki varmaan muistavat Sidewinderit ja muut tunnetut ohjaimet ja ratit.

Veikkaisin että pleikkarin ohjain on pysynyt samana ihan brändisyistä. Menestystuotetta ei kannata mennä hirveästi muuttelemaan. Xboxin ohjain taas on syntynyt yrityksen ja erehdyksen (vanhemman xboxin ohjain) kautta.

Onko pleikkarin ohjaimessa muuten analogista liipaisinta? Se on xboxilla osoittautunut loistavaksi ratkaisuksi ajopeleissä. Erityisesti Trials HD:ssä, joka on yksi xbox arcaden parhaista peleistä, se on yksi herkullisen pelattavuuden kulmakivistä.

Ymmärrän täysin myös niitä joiden mielestä pleikkarin ohjain on se ainoa oikea, on siihen jo moni ehtinyt sen verran kauan tottua.

Itse päädyin xboxiin puhtaasti hinnan puolesta, enkä ole mitään lisälaitteita tarvinnut, muita kuin vga-kaapelin. Mediakäytössä pleikkari onkin varmasti pätevämpi laite, pelikäytössä ehkä xbox (makuasioita taas).
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Ohjainasiasta voisi todeta Sonyn löytäneen sopivan kaavan jo silloin pleikkaykkösen aikaan lisätessään tatit siihen alkuperäiseen ohjaimeen. Huomasihan siitä jo sen hälyn mikä siitä nousi, kun PS3:n ohjaimeksi ehdotettiin juuri sitä bumerangia silloin aikanaan, pelaajat eivät halua enää toisenlaista ohjainta, enkä minä ainakaan siinä oikein näe mitään järkeäkään lähteä muuttamaan toimivaa, klassista kaavaa. Voisi siis sanoa Sonyn osuneen kertapaukusta napakymppiin (tai no ainakin siihen viereen).

Ensimmäisen xboxin ohjain oli aikamoista etsikkoaikaa, mutta kyllä siitäkin on saatu pohjat X360:n ohjaimelle, päivitetty versio siis. Ykkösboksin ohjaimesta ei ole juurikaan kokemuksia, vaihdoin leiriä puolitoista vuotta sitten reilusti halvemman hinnan ja hyvännäköisen, omaan makuun sopivan pelitarjonnan takia. MGS4:stä piti luopua, mutta en kuitenkaan mikään suuri fani ollutkaan. Mielestäni boksin (siis juuri 360:n) ohjain sopi heti ensikokeilulta omaan käteeni kuin nakutettu ja näin jälkeenpäin taas PS2:n ohjain tuntuu paljon kolkommalta. Napeissa tuntuisi olevan enemmän tuntumaa, kuperat tatit ovat todella hyvät peukaloille ja pysyvät tiukasti otteessa. Lisäksi takanappien "liipasimet" ovat aika erinomaisesti toimiva juttu, verrattuna L2:een ja R2:een. Eritasolla olevat tatitkin sopivat minun käteeni yllättävän hyvin, jopa paremmin kuin kilpailijalla. X720:een voisi päivittää vähän tuota ristikkoa, jos parantaa halutaan, mutta ei nyt niin väliä näin nykyaikana, eihän sitä edes juuri käytetäkään.

Makuasioitahan nämä ratkaisevat pikkuseikat loppupeleissä ovat. Pelkästään pelaamiseen äkspoks on erinomainen valinta, yleislaitteeksi taas PS3 kannattaa varmasti enemmän. Hintaerotkin ovat tasaantuneet jo huomattavasti, joten nyt ehkä valitsisin toisin jos pitäisi valita uutta konsolia kotiin. Enää en tosin osaa boksista luopua.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täytyy kehua Xboxin koveria tatteja verrattuna PS3:sen kuperiin tatteihin. Mutta ristikossa ja näppäimissä PS3 vie voiton.

Mielestäni boksin (siis juuri 360:n) ohjain sopi heti ensikokeilulta omaan käteeni kuin nakutettu ja näin jälkeenpäin taas PS2:n ohjain tuntuu paljon kolkommalta. Napeissa tuntuisi olevan enemmän tuntumaa, kuperat tatit ovat todella hyvät peukaloille ja pysyvät tiukasti otteessa. Lisäksi takanappien "liipasimet" ovat aika erinomaisesti toimiva juttu, verrattuna L2:een ja R2:een. Eritasolla olevat tatitkin sopivat minun käteeni yllättävän hyvin, jopa paremmin kuin kilpailijalla. X720:een voisi päivittää vähän tuota ristikkoa, jos parantaa halutaan, mutta ei nyt niin väliä näin nykyaikana, eihän sitä edes juuri käytetäkään.
Pleikkariohjaimessakin on nuo liipasimet tuolla takana. Täytyy kyllä sanoa, että ne ovat erittäin hyvä keksintö. Mulle ei sovi ollenkaan käteen nuo boxin tattien asettelut ja ohjainkin tuntuu aivan vääränmalliselta kädessä. Ei sillä ei pleikkariohjainkaan täydellinen ole, mutta huomattavasti parempi. Onko pleikkarille muuten muun mallisia ohjaimia edes myynnissä?
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Pleikkariohjaimessakin on nuo liipasimet tuolla takana. Täytyy kyllä sanoa, että ne ovat erittäin hyvä keksintö.
Onko pleikkarissa analogisia liipaisimia vai ovatko ne kaikki on/off-tyyppiset?

Jotkut ovat sitä mieltä että laitteiden peligrafiikoissa olisi jotain eroa. Itse en jaksa moiseen uskoa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Jotkut ovat sitä mieltä että laitteiden peligrafiikoissa olisi jotain eroa. Itse en jaksa moiseen uskoa.

Ainoat isot erot on PS3:n yksinoikeuspeleissa jotka jattavat muiden konsolien parhaat varjoonsa.
 

Teloch

Jäsen
Ainoat isot erot on PS3:n yksinoikeuspeleissa jotka jattavat muiden konsolien parhaat varjoonsa.

Onko tämä puolueeton vai PS-omistajan mielipide? Ainakaan Heavy Rain tai Uncharted ei oikeuta mihinkään "isoon eroon", vaikka kauniita pelejä noin visuaalisella puolella ovatkin.

Ja kun suurinpiirtein aiheessa ollaan, näin kultasilmän näkökulmasta PS3:n suorituskyky on kyykännyt useammassakin pelissä kun pitäisi olla komeaa ja kaunista. Ennemmin sitten vähän rumempaa ja se 30-40 fps, kuin niin pirun komiaa ja normi-fps 25 paikkeille ja joissain kohdissa jopa alle. Myös Heavy Rain kärsii (tai ainakin kärsi ennen päivitystä) tästä ongelmasta. Karuinta pelattavaahan oli NHL 09, joka hyytyi jonnekin 5 fps paikkeille kaksinpelissä kun molemmat heittivät samaan aikaan ketjunvaihtoa.

E: Lisättäköön nyt että PS:n fps-ongelmat ovat vähentyneet huomattavasti viime aikoina, kun pelitalot ovat kaiketi viimeinkin päässeet vehkeen kanssa sinuiksi + toki boksissakin loppuu vääntö kesken aina välillä, ei tämä ole pelkästään PS:n ongelma. Boksin puolelta paras esimerkki lienee EDF 2017, joka on jotakuinkin pelikelvoton aina kun jotain isompaa änkeää ruudulle.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Onko tämä puolueeton vai PS-omistajan mielipide? Ainakaan Heavy Rain tai Uncharted ei oikeuta mihinkään "isoon eroon", vaikka kauniita pelejä noin visuaalisella puolella ovatkin.

MGS4 se vasta komea onkin. Vanha peli jo, mutta en kyllä Boxilta vielä yhtä komeaa ole löytänyt.

Ja kun suurinpiirtein aiheessa ollaan, näin kultasilmän näkökulmasta PS3:n suorituskyky on kyykännyt useammassakin pelissä kun pitäisi olla komeaa ja kaunista. Ennemmin sitten vähän rumempaa ja se 30-40 fps, kuin niin pirun komiaa ja normi-fps 25 paikkeille ja joissain kohdissa jopa alle. Myös Heavy Rain kärsii (tai ainakin kärsi ennen päivitystä) tästä ongelmasta. Karuinta pelattavaahan oli NHL 09, joka hyytyi jonnekin 5 fps paikkeille kaksinpelissä kun molemmat heittivät samaan aikaan ketjunvaihtoa.

Eiköhän nykyään jo osata koodata PS3:sellekin näitä multiplattareita. Itse odotan kovasti uusinta formulaa ja en vielä ole päättänyt kummalle alustalle otan.
 

Teloch

Jäsen
MGS4 se vasta komea onkin. Vanha peli jo, mutta en kyllä Boxilta vielä yhtä komeaa ole löytänyt.

Tuohon en voi kommentoida, sillä en ole peliä nähnyt missään youtubea kummemmassa paikassa, saati päässyt koittamaan. Osittain toki voin luottaa jo sanaasikin, sillä ainakin MGS2 vei kakkos-pleikkarin kyvyt muistaakseni varsin pitkälle.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Xbox otti ja kyrvähti. Nyt pitäisi uusi konsoli ostaa, ja olen ajatellut ostavani PS3:n. Onko tuo PS3:n livepelaaminen merkittävästi hankalampaa kuin boxilla, ainakin sellaisen käsityksen olen saanut? Jos joku tietää, mistä irtoaa pleikkari edullisesti, niin saa vinkata. Kovin isoa kovalevyä en tarvitse, sillä pelaan pääasiassa vain NHL:ää ja GTA:ta. Onko Pleikan ohjaimet muuten langattomia? Pelikonsolia käytän vain pelaamiseen, joten pitäisikö sittenkin ostaa uusi Xbox, edullisempia kun ilmeisesti ovat?
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Xbox otti ja kyrvähti. Nyt pitäisi uusi konsoli ostaa, ja olen ajatellut ostavani PS3:n. Onko tuo PS3:n livepelaaminen merkittävästi hankalampaa kuin boxilla, ainakin sellaisen käsityksen olen saanut? Jos joku tietää, mistä irtoaa pleikkari edullisesti, niin saa vinkata. Kovin isoa kovalevyä en tarvitse, sillä pelaan pääasiassa vain NHL:ää ja GTA:ta. Onko Pleikan ohjaimet muuten langattomia? Pelikonsolia käytän vain pelaamiseen, joten pitäisikö sittenkin ostaa uusi Xbox, edullisempia kun ilmeisesti ovat?

Ei ole kokemusta pahemmin Boxin livepelaamisesta, mutta pleikan livepelaamisen kanssa ei ole ollut mitään "hankalaa".

Halvin minkä hintaseurannasta löysin

Ohjaimet ovat langattomia, ellei sitten ladatessa pelaa samaan aikaan.

Ei kai sitä mitään haittaa ole kokeilla jotain uutta. Toki jos raha on tiukilla, niin kannattaa valita se halvin. Ei tässä oikeestaan mun mielestä voi tehdä sitä "väärää" valintaa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai sitä mitään haittaa ole kokeilla jotain uutta. Toki jos raha on tiukilla, niin kannattaa valita se halvin. Ei tässä oikeestaan mun mielestä voi tehdä sitä "väärää" valintaa.

Kiitoksia vinkeistä. Pleikka kolmonen tulee ilmeisesti nyt hankittua, Xbox kun kesti säälittävästi vain kaksi vuotta. Ja tosiaan, kivahan se on jotain uutta kokeilla. Harmittaa hiukan noiden xboxin pelien puolesta, niitä kun on kuitenkin jonkinlainen läjä kertynyt.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitoksia vinkeistä. Pleikka kolmonen tulee ilmeisesti nyt hankittua, Xbox kun kesti säälittävästi vain kaksi vuotta. Ja tosiaan, kivahan se on jotain uutta kokeilla. Harmittaa hiukan noiden xboxin pelien puolesta, niitä kun on kuitenkin jonkinlainen läjä kertynyt.

Löytynee jotakin liikkeitä missä pystyt hyödyntämään vanhat Boxin pelit vaihdoissa uusiin pleikan.

En sit tiedä mitä liikkeitä, kun ei ole kokemusta näistä vaihtohommista, mutta ilmeisesti semmosia on. Joku muu neuvokoo, joka asiasta enemmän tietää.
 

ditrim

Jäsen
Löytynee jotakin liikkeitä missä pystyt hyödyntämään vanhat Boxin pelit vaihdoissa uusiin pleikan.

En sit tiedä mitä liikkeitä, kun ei ole kokemusta näistä vaihtohommista, mutta ilmeisesti semmosia on. Joku muu neuvokoo, joka asiasta enemmän tietää.

Ei välttämättä olisi paskempi sellainen "vaihdetaan pelejä -ketju" täällä Jatkoajassa. Nimimerkillä "vaihdetaan Fifa 2010 NHL10:iin (PS3).
 

Veijari

Jäsen
Eilen krapulassa television ääressä aloin kiroamaan itseäni miksi en ole hankkinut itselleni pelikonsolia. Olisi taas ollut täydellinen päivä palaamiselle kotisohvalla (emäntä töissä ja ulkona helvetin kylmä).

Nyt vain ihmettelen tätä ikuisuuskysymystä ostaako itselle pelikoneeksi Xbox vai PS3? Punnittuani asiaa päätin jo että mielummin pelaan jotain toiminta- tai autopeliä kuin keilausta joten Wii tipahti leikistä pois.

Monet perustelee PS3:n ostamista sen bluerayn vuoksi mutta toista bd-soitinta en tarvitse joten sille en laske painoarvoa.

Molemmissa lienee yhtä hyvät ääni- ja kuvaominaisuudet hdmi-liitäntöineen töllöön ja kotiteatteriin? Onko PS3:sta mitään etua Sonyn tv:n omistajalle, kuten esim kaukosäätimien yhteensopivuus bd-soittimen kanssa?

Pitää kai mennä hypistelemään ohjaimia ja pelivalikoimia jos niistä jompi kumpi on epämiellyttävämpi tms. Tuo uusi GT5 kyllä himottaisi ja sehän oli pelkästään PS3:lle. Pleikkari 2:lla olen aikoinaan tottunut pelaamaan mutta ei kai Xboxiin siirtyminen kovin hankalaa olisi.

Kai molempiin saa langattomat ohjaimet ja onko peruspaketissa langalliset vai langattomat? Toimiiko ne paristoilla vai akuilla? Paketin mukana taitaa tulla yksi ohjain joten toinen on hankittva jotta pääsen vaimoa kyykyttämään edes jossain lajissa.
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Pari vuotta sitten teki todella mieli ostaa PS3, mutta ostinkin sitten lopulta Xbox360, koska tuo irtosi selkeästi halvemmalla. Nyt sitten kesällä tuli ostettua PS3 ja myytyä tuo boxi kaverille ja yhtään en ole katunut. Ihan jo ilmaisen onlinen ja MGS4 tuli tuo ostospäätös tehtyä. Ei tuossa boxissakaan mitää vikaa ollut, mitä nyt kerran iski tuon RROD, mutta sen sain vielä kotikonsteilla kuntoon. Ohjainhan tuossa boxissa on ainakin omaan mieleeni parempi, mutta ei tuo pleikkarillakaan huono ole. Tyytyväinen olen ollut tähän vaihtoon.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
PS3,

Itse en halua edes mainita kyseisiä konsoleita samassa lauseessa, XBOXIN entisenä omistajana olin jo siinä tilanteessa että menetin melkein pelihimoni kun tämä kyseinen paska tiletti kokoajan ja naarmutti levyjä pariin otteeseen. Ohjaimeen totuin pienen ajan jälkeen mutta ikinä, siis en ikinä enään kyseiseen paskaan koske. Tämä on vain minun mielipiteeni Hyvä jos jotkut tykkää.

PS3:n kanssa ei ole ollut mitään ongelmia ikinä, pelejä on monia, pitkiä pelikausia, ei mitään vikaa, tasaista mättöä ilman kuumenemisia. Ohjain systeemi loistava omille käsilleni, pelit aivan mahtavan näköisiä, viimeisimpänä huumauduin metal gear solid neloseen. Vanha peli jo mutta mahtavasti toteutettu. Lisäksi pelissä vittuiltiin XBOXILLE yhdessä kohdassa. Pienikin ilo suuri ilo vai miten se nyt oli?

Toki pleikassakin varmastin on vikoja mitä en ole löytänyt mutta tähän mennessä täydellinen pelikone.
 

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ostin syksyllä ps3 Slimin lähinnä DVD/blu-ray soittimeksi.

Vastaa kuvanlaadultaan kalliita High End pyörittäjiä ja varsin nopea alottamaan Blu-ray elokuvan.

Sain kavereilta lahjaksi siihen tämän dildoa muistuttavan Move-ohjaimen ja kameran. Katselin alussa näitä rojuja kuin halpaamakkaraa, mutta ostin ohjaimelle tehdyn Sports Champions pelin ja siitäkös riemu ratkesi!

Ohjain on niin intuitiivisen helppo, että kaikki pikkulapsesta vaariin oppivat sen käytön hetkessä ja illanistujaisissa ollaan sähelletty kuumia petankki- ja frisbeenheittopelejä.

Suosittelen kaikille lapsenmielisille! Hupia riittää.

Minulle PS3 on varsinainen monipuolisuusihme, joka aika pitkälle korvaa jopa tietokonetta.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
PS3,

Itse en halua edes mainita kyseisiä konsoleita samassa lauseessa, XBOXIN entisenä omistajana olin jo siinä tilanteessa että menetin melkein pelihimoni kun tämä kyseinen paska tiletti kokoajan ja naarmutti levyjä pariin otteeseen. Ohjaimeen totuin pienen ajan jälkeen mutta ikinä, siis en ikinä enään kyseiseen paskaan koske. Tämä on vain minun mielipiteeni Hyvä jos jotkut tykkää.

Nimenomaan, mielipide-asia tämäkin.

Itselläni taas ei oo mitään syytä vaihtaa PS3:een, kun ei blueray-ominaisuuttakaan tarvitse. Pleikkarin ohjain on kuin lapsille suunniteltu xboxin vastaavaan verrattuna - xboxin ohjain on omaan käteen ihan helvetisti parempi. Pelivalikoimakin on Xboxille sellainen että varmasti on jokaiselle jotakin. Oikeastaan ainut mistä olen pleikkarille "kateellinen", on se ettei Xboxille ole Buzzin kaltaista illanistumis-peliä.

Tuo on toki totta että paljon on xboxeja kosahdellut rrodeihin ym. Itse selvisin ko. ongelmasta ja jos ei mölyisyys haittaa niin vanhemman mallin boxitkin on ok. Tämä uus laite (slim) sen sijaan vaikuttaa ihan mahtavalta, hiiren hiljainenkin kun on ja myös tyylikäs ulkonäötään.

Jonkinlainen tekijä tullee varmaan olemaan myös tuo Kinect vs Move -taistelu. Movesti ei itselläni oikeestaan ole mitään tietoa edes... Kinectin pelivalikoima taas tuntuu aika huonolta, mutta täytynee tuo jossain vaiheessa hommata.
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Luettuani koko tämän ketjun läpi vastaan itselleni; PS3, kiitos

Samaan johtopäätökseen tulin itse tuossa syksyllä, kun konsolin hankinta oli ajankohtainen. En vaan itse päässyt "sisälle" Xbox:lla pelaamiseen, ja toisaalta en ole ikinä ollut mikään hurja Fifa/PES-fani, joilla haettiin tuntumaa konsoliin. Jotenkin tuo PS3:n ohjaimiin hyppääminen tuntui luontevalta, osittain varmaan johtuen PS-historiasta.
Lopullisesti vaakakupin painoi PS3:n puolelle kaksi seikkaa; GT5 ja ilmainen verkkopeli.
Ensi vuoden puolella odotellaankin sitten suurella mielenkiinnolla Twisted Metal:n julkaisua, joka myös tulee vain PS3:lle.

PS. Aiheesta on tehty myös 12-osainen sarja, jossa käsitellään PS3:n ja Xbox:n "paremmuutta" (videoissa on osittain käytössä vanhaa tietoa, esim liiketunnistimien osalta). Linkki (linkki vie Technobuffalon sivuille ja Console Wars Round 12 -videoon)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös