Playoffs 2024 välierät: Tappara (1.) – KalPa (7.)

  • 100 712
  • 1 165

Kumpi vie

  • Tappara

  • KalPa


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan sama meininki jatkuu mitä Tappara-TPS sarjassa. Ihan järkyttävän paskaa tuomaritoimintaa ja jos on vähänkään mahdollisuus puhaltaa johonkin suuntaan niin puhallellaan Tapparan puolesta 90% ettei vaan joulupukki suutu.

Tilannehuonekin tekee ihmeellisiä tuomioita, puolivälierissä hylättiin selkeä maali Tepsiltä ja tänään ihan sama juttu KalPan maalille. Miten vitussa? Jos tilanteet toisinpäin niin 90% hyvä maali Tapparalle.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Hatun nosto Tapparalle hienosta noususta, mutta mulle ei kyllä nyt ihan aunnu mitä ihmettä siinä hylätyssä maalissa Kalpa-hyökkääjän olisi pitänyt tehdä. Hänet työnnettiin Heljangon alueelle, ja mun nähdäkseni myös lähti heti luistelemaan pois päin.
Tämä oli täysin käsittämätön ratkaisu tuomaristolta.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Peli jäi näkemättä, mutta näköjään 0-4 viimeinen erä. Ilmeisesti Tappara pelasi koko kolmannen erän ylivoimalla, kun tuommoinen sulaminen menee tuomareiden piikkiin. Tai sitten KalPalla ei olekaan enää Ilves vastassa, vaan hieman kovempi nippu. Tai KalPan henkinen kantti on hyvin heikko, jos yksi tuomio saa pelin romahtamaan.

2-0 on hyvä tulos tässä kohtaa.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Hatun nosto Tapparalle hienosta noususta, mutta mulle ei kyllä nyt ihan aunnu mitä ihmettä siinä hylätyssä maalissa Kalpa-hyökkääjän olisi pitänyt tehdä. Hänet työnnettiin Heljangon alueelle, ja mun nähdäkseni myös lähti heti luistelemaan pois päin.
Sepä se. Simontaipaleella ei ollut mitään mahdollisuutta välttää kontaktia ja poistui alueelta heti kun mahdollista. Jos tuo meni sääntöjen mukaan, sääntö on huono.
 

chubster

Jäsen
Pakko ihailla Tapparaa, vaikka Kalpalle voittoa toivoisi.

Tappara tulee paikalle ja tekee sen pakollisen verran. Pari erää näytti taas, että pelaillaan ja sitten kun aletaan ratkoa peliä, nii laitetaa kypärä kiinni ja käydään voittamassa peli.

Kuopiossa haetaan paljon syitä ja syyllistä tuomareista, mutta…no se heille suotakoon.

Suikkanen sen aikanaan sanoi: häviäjät selittelee, voittajan ei tarvitse.
 

Maukka187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Florida Panthers, Koovee, FC Haka, NHL
Suikkanen sen aikanaan sanoi: häviäjät selittelee, voittajan ei tarvitse.
Toiset on henkisesti vahvoja ja ratkaisuhetkillä parhaimillaan. Toiset taas pillittää jatkuvasti, selittelee jotain foliohattupaskaa ja päästää kolme maalia viimeiseen viiteen minuuttiin. :)
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hatun nosto Tapparalle hienosta noususta, mutta mulle ei kyllä nyt ihan aunnu mitä ihmettä siinä hylätyssä maalissa Kalpa-hyökkääjän olisi pitänyt tehdä. Hänet työnnettiin Heljangon alueelle, ja mun nähdäkseni myös lähti heti luistelemaan pois päin.

Vähän samanlainen homma kuin Kalpan eilisen pelin 2min tilanteessa jossa maila hajoaa. Jotenkin nämä aina kääntyy Tapparan eduksi.
 

hardflip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alexander Barkov Jr.
Jaa tilanne keskialueella missä Tanus filmasi?
No höpö höpö. Tuli kiekottomana taklatuksi, lensi perseelleen, ihmetteli ja meni vaihtoaitioon. Oliko se taklausta vai oliko se törmäys, siitä päättäköön kurinpito jos sinne menee. Kiekottomana harvemmin odottaa taklausta ja se tekee noista tilanteista vaarallisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös