Aika Fakiiri on kyllä Keskinen jos tuon tarkoituksella potkaisi.Kyllä mua vituttaisi jos omaa jengia vastaan hyväksyttäisiin tuo maali.
Omaan silmään aika selkeä potku mikä ei ole synkassa kaatumisen kanssa.
Aika Fakiiri on kyllä Keskinen jos tuon tarkoituksella potkaisi.Kyllä mua vituttaisi jos omaa jengia vastaan hyväksyttäisiin tuo maali.
Ei siinä ole mitään kaatumista vaan jäähyn arvoinen kaato. Kalpan #26 ensin luistimellaan "syöttää" maalin, ja epäonnekseen viimeistelee sen käyttämällä #20 "mailanaan".Kyllä mua vituttaisi jos omaa jengia vastaan hyväksyttäisiin tuo maali.
Juurikin näin. Hieno vyöheitto Kalpan #26:lta.Aika Fakiiri on kyllä Keskinen jos tuon tarkoituksella potkaisi.
KalPa muutenkii tunnettu näistä noutamisista, on senverta santapaperiosastoa joukkueessa että pystyy näitä noutoja suorittamaa.Alkaa olla vaarallinen laji jos kärkimiehiä saa kiekottomana taklata ilman seuraamuksia. Onneksi en usko Tapparan lähtevän Kalpan noutamis linjalle
Maalihan tuon kuuluisi olla
Savinainen ei mennyt maalivahdin alueelle vapaaehtoisesti. Pysähtyy maalialueen ulkopuolelle. #26 työntää Savinaisen väkisin ensin maalialueelle ja sen jälkeen maaliin.Kuten olisi se Kalpan hylättykkin. Koska se hylättiin, niin tämäkin pitäisi samalla logiikalla hylätä.
Pitää yrittää aktiivisesti pois alueelta, jota savinaine ei tehnyt.Savinainen ei mennyt maalivahdin alueelle vapaaehtoisesti. Pysähtyy maalialueen ulkopuolelle. #26 työntää Savinaisen väkisin ensin maalialueelle ja sen jälkeen maaliin.
Aika nihkeä tuomio.
Jäähy olisi minimi, mutta eipä sillä ole merkitystä muutama sekunti ennen loppua.