Ja jos sinä lukisit ajatuksella viestit, niin ei tarvitsisi tällaiseen sortua.
Minä puhuin alunperin siitä, että Pakarisen tulkittiin olleen keskialueella kun rike tapahtui. Ja kysyin jo tuossa ekassa viestissä, että mihin se kello pitää asettaa.
Ja kerrotko vielä, missä minä olen pesenyt yhtään tuomarivirhettä?
Okei, vastaan vielä yhden ja viimeisen kerran. Jos joku ei halua ymmärtää tai ymmärrä muuten, niin en jaksa enää vääntää asiasta.
A) Kuten todettua, niin rike tapahtuu IFK:n puolustusalueella. Jos tuomarit katsovat kuitenkin virheen tapahtuneen keskialueella, niin voi toki puhua tulkintavirheestä. Tuomarivirhe se on silti sekin, sillä rike tapahtuu juurikin IFK:n puolustusalueella.
B) Kuten myös ketjussa jo todettua, niin kello asetetaan rikkeentekohetkeen.
C) Nämä samat asiat on nyt niin moneen kertaan jo käyty läpi tässä ketjussa, että väkisinkin tuntuu siltä, ettei niitä haluta ymmärtää. Eli pesemisellä viittaan tietenkin ensisijaisesti tähän Pakarisen tilanteeseen. Voi toki hyvin olla, ettei näitä asioita vain oikeasti ymmärretä, kun niitä vieläkin tässä joudutaan selittämään.
Jos et sääntöjä kuvankaappauksista ymmärrä, niin voit koettaa sitten lukea ne suoraan sääntökirjasta:
Oikealta valikosta löydät kaiken keskeisen sääntöihin liittyvän materiaalin. Sääntökirja 2024-2025 - vers...
www.finhockey.fi
Liigan muutama poikkeussääntö löytyy taas täältä (kohdasta 26):
Liigan viralliset kilpailusäännöt
liiga.fi
Hyvää illanjatkoa sinulle
@Vaakuna ja kaikille muillekin! Sekä vielä kerran vilpittömät onnittelut IFK:lle voitosta! Ensi viikolla jatketaan. Toivottavasti ei tarvitse tuomarivirheistä näin pitkästi jauhaa seuraavien pelin jälkeen.