Ei tilannehuoneessa ihan puusilmiä olla, kun D'Astousin olkapäällä leukaan taklaus meni käsittelyyn.
Ei tilannehuoneessa ihan puusilmiä olla, kun D'Astousin olkapäällä leukaan taklaus meni käsittelyyn.
Voi jeesus taas! Kädet osuu olkapäähän ja kuoleva joutsen perään...ja Luiskaotsa määrää 6 peliä kieltoa.
Kyllä se välitankkausten aikaan meni niin päin, että eturivistä lähdettiin puolityhjällä tankilla ja takaa paljon painavammilla tankeilla. Olisi tänään KooKoollakin luullut olevan kevyt jalka ja vauhti päällä, jos tankki kerran oli puolityhjä.Tässäpä hyvä idea formuloihin. Eturivistä saa lähteä täydellä tankilla, puolessa välissä puolella ja viimeiset siten että pystyy ajamaan kierroksen ennen varikkopysähdystä.
No ei, ainakaan mitä olen katsellut pelejä. Kiekotonta saa estää ja taklata miten paljon tahansa. Käyttääköhän kurinpito tässä tapauksessa sitä kuuluisaa sekuntikelloa?Tuleehan tuo myös vähän myöhässä.
Olen katsonut tällä kaudella lukuisia Tapparan pelejä eikä koko asia ole tullut mieleen ollenkaan. Jotain on tehty oikein :)Kevät pitäisi olla eikä yhtään manintaa kahvaamisesta. Pitääkö olla huolissaan?
Kädet ylhäällä toinen luistin ilmassa taklaa takaapäin niin, että Merelä lyö vielä kaupan päälle päänsä pleksiin. Voit mennä itse ottamaan vastaavan niitin vastaan ja minä voin lällätellä sitten joutsenista perään.Voi jeesus taas! Kädet osuu olkapäähän ja kuoleva joutsen perään...ja Luiskaotsa määrää 6 peliä kieltoa.
Katsoin monta kertaa ja ei ollut edes jäähyn arvoinen tilanne. En tiedä mistä kulmasta katselet, mutta tilanne näyttää lähinnä kiilaukselta, enemmän kuin taklaukselta. "lyö pään pleksiin", nyt hieman rajoituksia kiihdytykseen siellä, jokaisessa taklauksessa ikinä laidan lähellä, taklattava lyö päänsä pleksiin. 5+20 oli täysi oikeusmurha.Kädet ylhäällä toinen luistin ilmassa taklaa takaapäin niin, että Merelä lyö vielä kaupan päälle päänsä pleksiin. Voit mennä itse ottamaan vastaavan niitin vastaan ja minä voin lällätellä sitten joutsenista perään.
Voi jeesus taas! Kädet osuu olkapäähän ja kuoleva joutsen perään...ja Luiskaotsa määrää 6 peliä kieltoa.
Toinen käsi perseen korkeudella ja toinen alle olkapään. Vittu mitä puusilmiä täällä on.Kannattaa tarkistaa joko lääkitys tai linssien tehot, tai molemmat. Ihan suoraan päähän tuo tulee.
Onko tuo kuva ennen vai jälkeen hypyn?Toinen käsi perseen korkeudella ja toinen alle olkapään. Vittu mitä puusilmiä täällä on.
Toinen käsi perseen korkeudella ja toinen alle olkapään. Vittu mitä puusilmiä täällä on.
Jos tosta jollekin pitää pelikieltoa antaa niin Merelälle filmaamisesta. Ei tollaiset kuolevat joutsenet kuulu jääkiekkoon etenkään playoffseihin. Toi, että rysähdetään jään pintaan ja yritetään demostroimalla loukkaantumista saada jäähyä, jopa on ulosajoa vastustajalle on oksettavaa.
Pelin naurettavat tuomiot:
1. Ari Gröndahlin jäähy toisen erän alussa - maila osui eri jalkaan kuin minkä luistin lähti alta
2. Samuli Ratisen huitomisjäähy - ei osunut lähellekään käsiä eikä ollut erityisen voimakas
3. Savinaisen jäähyttä jääminen (toista erää jäljellä 4:38) - ensin aika ruma koukku ja päälle vielä tyylipuhdas kamppi (oma huomio: olisi maistunut muutenkin, mutta ennen kaikkea noiden kahden heikon KooKoo-jäähyn jälkeen "tasoittavana" - nyt jäätiin vielä oikeasti reilun jäähyn lisäksi myös tasoittelua vaille)
4. Matushkinin estämisjäähy - tilanteesta olisi kuulunut myös Anderssonille jäähy sukeltamisesta
Olihan tuossa yhdelle 60-minuuttiselle tapahtumaa raitapaitojen puolelta.
Katsotaan mitä kurinpito päättää. Oma veikkaus on 5-8 ottelua kakkua.@Fanatico minunkin mielestäni vasen luistin pysyy koko ajan jäässä. Se tosin on mielestäni aivan sama, koska tuossa kädet edellä ojennetaan isku päähän. Tuo on selvääkin selvempi päähän kohdistunut taklaus ja pelin kannalta vielä täysin turha. Nämä ovat juuri niitä taklauksia, joista pitää päästä jääkiekossa oikeasti eroon.
Jos tämä oli se Tanuksen luikertelu maalipaikkaan niin joo, en huitomista olisi tuominnut, mutta molemmin puolin Tanusta kyllä tilanteessa koukattiin. Eli vakava virhe antaa huitomisesta kakkonen, kun olisi koukkaamisesta kuulunut tuomita2. Samuli Ratisen huitomisjäähy - ei osunut lähellekään käsiä eikä ollut erityisen voimakas