Se on just näin. Kyllä ne pari mestaruutta kummasti helpottaa olotilaa, oikeestaan se toinen mestaruus (2017) tuntui jo aika "rutiinilta".Täytyy jakaa vielä kannattajille tämän ketjun perusteella lisäkiitosta. Odotin melkoista miekkailua tähän ketjuun pelin jälkeen tuon hylätyn maalin vuoksi, mutta tainnut poikkeuksetta tulla sieltä puolelta vaan suoraselkäisiä onnitteluita. Rehellisesti sanottuna, en tiedä olisinko itse pystynyt samaan jos roolit olisivat päinvastaiset.
Ehkä se on se menestyksessä marinoitunut itsetunto, mikä tuollaisen mahdollistaa. Toivottavasti Lukkokin on samaa kohti menossa.
On hyviä voittajia ja sitten, no... Mutta onnea Lukolle jatkoon, paremmasta ei ollut epäselvyyttä.Mä olen odottanut tätä vuosia.
Tappara on lyöty, LYÖTY!
Möröt, Mouhijärveläiset Atalasta saatana Kalkkuun, besserwisserit, Tapolasta Hopeakorpeen saa imeä kiviä, karvaisia hikisiä kiviä!
Lukko teki suomalaiselle kiekolle karhunpalveluksen ja tiputti tuon saatanan epäjääkiekon. Jos tuolla liaanikiekolla olisi voitto tullut, Tamin sanoin, mä vittu Häpeän.
JVDT ei miettinyt historiaa, se teki historiaa. Kiitos Peksi! Nyt mennään päätyyn asti! Olen maailman onnellisin mies, juuri nyt!
Aivan, eihän tässä kukaan muukaan ole yhtään muistellut joukkueiden välisiä aiempia playoff-sarjoja.
Mä olen oman Via Dolorosani kuule kulkenut, näin Tampereella yli 20v asuneena ja lähipiirin ollessa kallellaan oranssiin.On hyviä voittajia ja sitten, no... Mutta onnea Lukolle jatkoon, paremmasta ei ollut epäselvyyttä.