Playoffs 2021 välierät: Lukko (1.) – Tappara (4.)

  • 87 264
  • 852

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, Lukko tiputti Tapparan Hakametsän viimeisessä pudotuspelisarjassa. Näin sen pitikin mennä.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Kuka tekee adressin? Finaaliin TARVITAAN yleisöä paikan päälle. Joku laittaa pystyyn niin lupaan saada kasaan vähintään 500 allekirjoittajaa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Selkeästi parempi joukkue ansaitusti finaaliin. Parasta kuitenkin, että Tappara laittoi Lukon tuloksellisesti ahtaalle ja näin Lukko sai arvokasta kokemusta tiukoista paikoista.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Vilpittömät onnittelut Lukolle finaalipaikasta. Ei mitään epäselvyyttä etteikö selvästi parempi mennyt jatkoon tästä parista.Tapparalla oli kyllä todella tuskainen kausi ja peliesitykset ailahtelivat aivan mielettömästi ja ei kyllä löytynyt sitä yhteistä säveltä kun hetkittäin. Neljän parhaan joukkoon selviytyminen ja CHL-paikka oli aivan maksimi mitä otettavissa oli tämän kauden esityksillä.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Täytyy jakaa vielä kannattajille tämän ketjun perusteella lisäkiitosta. Odotin melkoista miekkailua tähän ketjuun pelin jälkeen tuon hylätyn maalin vuoksi, mutta tainnut poikkeuksetta tulla sieltä puolelta vaan suoraselkäisiä onnitteluita. Rehellisesti sanottuna, en tiedä olisinko itse pystynyt samaan jos roolit olisivat päinvastaiset.

Ehkä se on se menestyksessä marinoitunut itsetunto, mikä tuollaisen mahdollistaa. Toivottavasti Lukkokin on samaa kohti menossa.
Se on just näin. Kyllä ne pari mestaruutta kummasti helpottaa olotilaa, oikeestaan se toinen mestaruus (2017) tuntui jo aika "rutiinilta".

Tässä sarjassa Tappara haastoi ihan kivasti, eka matsi jatkoille, toinen kairattiin himaan. Kolmas matsi oli ainoa ohipeli tässä sarjassa. Tavallaan toi maalin hylkäys tänään jonkun verran ketuttaa, kun Virta ihan turhaan oli siinä Lehtisen mailan tiellä, kun kiekko olisi enivei mennyt maaliin. Ja näin Tappara olisi ehkä jotenkin onnistunut taisteleen jopa vitosmatsiin. No nää on jossitteluja.

Mutta parempi joukkue ehdottomasti jatkaa tästä parista, Tapparan materiaali oli sen verran vajaa, kun Kuuselakin puuttui. Ei siellä ollut äijiä jotka kiekkoo sinne reppuun laittais ja itseäni ihmetytti esim. ykkössentterin lähdön jälkeen sen paikkaamattomuus. Noh, tämä kausi oli tässä ja toivottavasti areenalle saadaan rekryttyä vähän maalintekovoimaa lisää, niin eiköhän me ensi kaudellakin ihan kovia olla.
 

isokynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä olen odottanut tätä vuosia.

Tappara on lyöty, LYÖTY!

Möröt, Mouhijärveläiset Atalasta saatana Kalkkuun, besserwisserit, Tapolasta Hopeakorpeen saa imeä kiviä, karvaisia hikisiä kiviä!

Lukko teki suomalaiselle kiekolle karhunpalveluksen ja tiputti tuon saatanan epäjääkiekon. Jos tuolla liaanikiekolla olisi voitto tullut, Tamin sanoin, mä vittu Häpeän.

JVDT ei miettinyt historiaa, se teki historiaa. Kiitos Peksi! Nyt mennään päätyyn asti! Olen maailman onnellisin mies, juuri nyt!
On hyviä voittajia ja sitten, no... Mutta onnea Lukolle jatkoon, paremmasta ei ollut epäselvyyttä.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Yleiselle puolelle joku avaa ketjun ja tekee adressin. Sitä jaetaan urakalla ja 4pvän päästä ekassa finaalissa yleisöä. Saan kontakteilla ison allekirjoitus määrän.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tämä sarja palveli Lukkoa sillä, vaikka pelillisesti oltiin edellä ja maalipaikoissa tuhlailtiin, niin Tappara antoi painetta ja laittoi testiin toisen pelin jälkeen.

Tuosta selvittyä henkisesti ei jatkoon menijästä ollut epäselvyyttä.

Kiitos Tapparalle ja ennen kaikkea Lukolle kaikkien mörköjen karistamisesta.

Erittäin freesit finaalit tuloillaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Huomionarvoista myös, että vaikka Tappara tuskaili kärkimiesten tehottomuuden ja Kuuselan puuttumisen kanssa, niin Lukolta kuitenkin kultakypärä veti tämän sarjan 0+0 ja runkosarjan paras pelaaja ja puolustaja 0+0, -4.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se oli Lukko vastaan Heljanko nämä Tampereen matsit ja kyllähän Heljanko hienosti varsinkin tänään piti Tapparaa mukana, mutta ei riittänyt tällä kertaa. Lukko ekan kerran finaaleihin 33 vuoteen, joten nautin nyt siitä. Kiitokset Tapparan kannattajille sarjasta, kuten myös omille, sekä tietysti joukkueille.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Onnea Lukko!! Tällainen lähes paikallisfinaali nähdään ensimmäisen kerran kautta liiga historian.
Paras voittakoon ilman mitään ylilyöntejä sen paremmin kentällä kuin katsomossakaan!!!
Hieno homma niin Lukon kun TPS:nkin puolesta.
 

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Tappara nosti tasoaan runkosarjasta hurjasti. Lukko olisi näillä Heljangon otteilla saattanut kaatuakin, mutta nyt marginaalit kääntyivät videotarkistusten muodossa Lukolle, joka kyllä kiistatta ansaitsi voiton jos urheilussa on ansaintalogiikkaa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onnittelut Lukolle ja Pexille finaalipaikasta, pitkäjänteinen työ tuonut tulosta.
 

Kalix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Koo-Vee, LeKi
Kyllähän se kannattaa muistaa, että Ilves sparrasi tiukalla vastustuksellaan Lukon taas astetta paremmaksi joukkueeksi mikä johti siihen, että pystyi voittamaan Tapparan.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Olen joskus aikanaan seuraillut Tapparan omaa foorumia aika tarkkaankin aikanaan. Tappara faneilla on ollut jotenkin kiva henki jutuissaan Lukkofanien kanssa.

Sitten tunnustus. Kävin ekan erän jälkeen Ikeassa ostamassa tv-pöydän. Katselin autosta kotimatkalla, että Tappara teki maalin. Kerran sattui asennellessani jopa kännykkä kilahtamaan. Hifk johti 2-1 ja yhä Tappara 1-0. Tuossa ottelun päätyttyä huomasin, et helvetti, Lukko voitti. Olin jo kovasti pakkaamassa pelipipoa Raumalle. Kerta se näinkin mennään finaaleihin.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aivan, eihän tässä kukaan muukaan ole yhtään muistellut joukkueiden välisiä aiempia playoff-sarjoja.

Aiempien kausien muistelu varmasti lämmittää lukkolaisia myös siinä mielessä, että Tappara on viimeisen 8:n playoff-kevään aikana hävinnyt 6 ottelusarjaa. Tapparan voittanut joukkue on aina ollut myös mestari.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Onnee Lukolle finaaleihin. Ansaittu jatkopaikka kun kaks kertaa voititte meitit Tampereella putkeen. 1 tehty maali kahteen pelìin ei oikein riitä.

Menkää ny si päätyyn asti kun ei HIFK päässy finaaleihin.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
On hyviä voittajia ja sitten, no... Mutta onnea Lukolle jatkoon, paremmasta ei ollut epäselvyyttä.
Mä olen oman Via Dolorosani kuule kulkenut, näin Tampereella yli 20v asuneena ja lähipiirin ollessa kallellaan oranssiin.

Turha tulla selittämään mistään hyvistä ja pahoista voittajista. Kaikki on nähty/kuultu, kerrankin näin päin. Odotettu on.

Otan tästä kaiken irti, ilman omantunnon tuskia tai kenenkään saarnoja.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Ylikävely se tämäkin oli, ei ollut tapparasta oikein vastusta. Toivottavasti finaali on edes jotenkin tasaisempi eikä olisi näin ylivoimaista näytöstä. Ei oikein tapparalla ollut palaa tässä sarjassa.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onnea Raumalle, selkeästi parempi marssi finaaliin. Olisitte ansainneet tämän viimeisenkin voiton ilman näitä kyseenalaisuuksia tilannehuonetuomioissa. Vaikka nämä tuomiot olisivat menneet miten päin tahansa olisi lopputulos ollut todennäköisesti sama. Nyt vain jäi munattoman kolmannen osapuolen vuoksi jossiteltavaa ja paskaa makua. Se ei ole Lukon vika, onnea vielä kerran.
 
Viimeksi muokattu:

Tappara #27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onnittelut Lukolle ja faneille finaalipaikasta. Parempi joukkue meni jatkoon!

Voin kuvitella fiiliksenne kun Tappara on vihdoin selätetty. Muistan itse keväältä 2016 sen fiiliksen, kun Kärpän perkele oli vihdoin kaadettu välierissä. Näin jälkikäteen se tuntui ainakin yhtä hyvältä kuin itse mestaruus. Joten nauttikaa tämän hetken fiiliksestänne! Siitä olen vilpittömästi pahoillani ettette voineet olla hallissa tuntemassa fiilistä paikanpäällä.

Toivottavasti länsirannikon finaalit eivät olisi läpihuutojuttu. Toivon että menettä päädystä läpi. Lukko, fanit ja koko organisaatio, jos joku olisi mestaruutensa ansainnut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös