Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
On tämä perseestä tämä jatko"ottelu". Ei mitään järkeä.
Ajattele, jos koko sääleja ei olisi. Nyt nautittaisiin, kun 8 parasta joukkuetta pelaa parasta lätkää.On tämä perseestä tämä jatko"ottelu". Ei mitään järkeä.
Jos KooKoo ei pelaa finaaleissa, niin olisi mielenkiintoista nähdä Tappara-Kärpät loppuotteluissa, nämä seurat harvoin ratkoneet mestaruutta keskenään.
Älä nyt kehtaa liigasta ja turhien pelien poistamisesta samassa lauseessa.Ajattele, jos koko sääleja ei olisi. Nyt nautittaisiin, kun 8 parasta joukkuetta pelaa parasta lätkää.
Niin, edellinen viesti saattoi sisältää hyppysellisen sarkasmia...Onhan tällä vuosituhannella ollu useampikin Tappara-Kärpät finaali, joten sen puolesta ei ole ikävä sitä. Sen sijaan paikallisessa Tappara ja Ilves eivät ole kohdanneet edes välierissä kuin kerran viimeisen 40v aikana, finaaleista vieläkin pidempi aika.
Tappara-Kärpät todennäköisemmin kohtaavat jo välierissä mikäli sinne selviävät kun en usko Jukureiden kompurointiin.
Sori, en ollu ihan kartalla mutta nyt kun sanoit niin oli samanlainen kun mun heitto Tappara-Lukko sarjasta joka tuli muutenkin taas vaihteeksi.Niin, edellinen viesti saattoi sisältää hyppysellisen sarkasmia...
Koronan takia lyhennetty.Jos säälipleijareita halutaan pelata, niin ehdottomasti paras kolmesta systeemillä. Tämän ja viimekauden versio sääleistä ovat mielestäni silkkaa pelleilyä ja playoff hengen vastaisia. Onkohan tämä nykyinen pysyvämpi käytäntö säälien osalta?
Mitä tulee sääliplayoffeihin, niin mielestäni noilla on Liigassa paikkansa. Varsinkin, jos tulevaisuudessa aiotaan vielä joukkuemäärää kasvattaa, niin mielestäni on hyvä lisä sarjaan, että siellä on pari viivaa joita tavoitella. Itse jopa hieman tykkäsin tuosta tämän kauden systeemistä, että sääliplayoffit ratkotaan kahdessa pelissä ja tarvittaessa jatkoerät päälle. Ei sääliplayoffeihin nähdäkseni tarvitse kolmatta peliä tunkea kun mikään yleisömagneetti nuo pelit eivät ole kuitenkaan. Tämän kauden systeemi tarjoaa myös parempaa draamaa. Itse kannattaisin tätä systeemiä jatkossakin, vaikka se raaka onkin.
Eiks nämä kaks ihmeellistä kuviota johtunut koronasta? Normaali tilanteessa varmaan palataan paras kolmesta systeemiin.Jos säälipleijareita halutaan pelata, niin ehdottomasti paras kolmesta systeemillä. Tämän ja viimekauden versio sääleistä ovat mielestäni silkkaa pelleilyä ja playoff hengen vastaisia. Onkohan tämä nykyinen pysyvämpi käytäntö säälien osalta?
Ei varmaan menestykseen tottuneille joukkueille ole yleisömagneetti mut harvemmin näissä pudotuspeleissä pelaavalle joukkueelle ihan hyvin vetää porukkaa.Onko tämän ketjun tarkoitus olla myös yleinen ketju playoff-keskustelulle? Jos ei niin pahoittelut tästä viestistäni, mutta mitä mieltä olette tuosta, että joka toinen peli on kotipeli? Mielestäni NHL:stä tuttu ja viime kaudella nähty systeemi on parempi eli sarja avataan kahdella kotipelillä ja sitten kahdella vieraspelillä (2-2-1-1-1). Sen jälkeen tarvittaessa koti-vieras-koti. Varsinkin nyt kun ottelutahti on täysin posketon, niin olisi nähdäkseni ollut paljon parempi, että oltaisiin menty viime kauden systeemillä. Olisi voitu nuo peräkkäiset pelipäivät tunkea samaan halliin. Toki Tampereella olisi ollut haasteita kun yhteinen halli.
Mitä tulee sääliplayoffeihin, niin mielestäni noilla on Liigassa paikkansa. Varsinkin, jos tulevaisuudessa aiotaan vielä joukkuemäärää kasvattaa, niin mielestäni on hyvä lisä sarjaan, että siellä on pari viivaa joita tavoitella. Itse jopa hieman tykkäsin tuosta tämän kauden systeemistä, että sääliplayoffit ratkotaan kahdessa pelissä ja tarvittaessa jatkoerät päälle. Ei sääliplayoffeihin nähdäkseni tarvitse kolmatta peliä tunkea kun mikään yleisömagneetti nuo pelit eivät ole kuitenkaan. Tämän kauden systeemi tarjoaa myös parempaa draamaa. Itse kannattaisin tätä systeemiä jatkossakin, vaikka se raaka onkin.