Lukko tänään:
19-75-9
36-18
24-17-22
67-14
20-31-15
11-43
92-71-47
38
30
32
Eli samoilla jatketaan. 38 tullut 10 tilalle seiskapakiksi.
Eikä pidä unohtaa Ukia maalissa
Jos mä nyt yhtään olen perillä niin nelosen oikea laita on Manu, mutta voin hyvin olla väärässäkin.Selvennetään niille, joille numerot eivät ole tuttuja:
Sköde-Arde-Lide
Krede-Roxa
Defa-Dani-Stoge
Sede-Hexa
Nyde-Skode-Viltsu
Tare-Mise
Vide-Lade-Gana
Spide
@eriatarka tuu tarkistamaan.Selvennetään niille, joille numerot eivät ole tuttuja:
Sköde-Arde-Lide
Krede-Roxa
Defa-Dani-Stoge
Sede-Hexa
Nyde-Skode-Viltsu
Tare-Mise
Vide-Lade-Gana
Spide
@eriatarka tuu tarkistamaan.
Jos mä nyt yhtään olen perillä niin nelosen oikea laita on Manu, mutta voin hyvin olla väärässäkin.
Kun siitä historiasta jauhetaan, niin Tappara on ollut pudostuspelisarjoissa koko Liiga-.historian ajan Lukolle täysin ylitsepääsemätön, ihan sama ketkä ovat valmentaneet tai pelanneet.
1988 Finaali
Tappara - Lukko 4-1 (17-7)
2001 Puolivälierät
Tappara - Lukko 3-0 (11-6)
2013 Välierät
Tappara - Lukko 4-0 (15-5)
2013 Välierät
Tappara - Lukko 4-3 (16-14)
2013 Välierät
Tappara - Lukko 4-3 (21-16)
2016 Puolivälierät
Tappara - Lukko 4-1 (12-9)
Miska Kukkonen (Mise) siirtyi Tapparasta Lukkoon.Kuulin muuten hauskan jutun, että Tapparan pelimatsku eli kai sitä pitäisi pelikirjaksi kutsua olisi Lukolla. Vaihtoiko joku pelaaja Lukkoon Tapparasta kauden aikana? Tämä on ilmiselvästi sitten ihan mätäkuun juttu eli sopii hyvin ketjuun :)
Miska Kukkonen tuli Tapparasta Lukkoon, pääsi jopa kolmessa pelissä katselemaan pelejä vaihtopenkillä Tapparassa, joten kai nyt 3 x 60 minuutin oppimäärä noin läheltä katsottuna riittää oppimaan metkut.Kuulin muuten hauskan jutun, että Tapparan pelimatsku eli kai sitä pitäisi pelikirjaksi kutsua olisi Lukolla. Vaihtoiko joku pelaaja Lukkoon Tapparasta kauden aikana? Tämä on ilmiselvästi sitten ihan mätäkuun juttu eli sopii hyvin ketjuun :)
Selvennetään niille, joille numerot eivät ole tuttuja:
Sköde-Arde-Lide
Krede-Roxa
Defa-Dani-Stoge
Sede-Hexa
Nyde-Kode-Viltsu
Tare-Mise
Vide-Lade-Manu
Spide
E: Korjattu Manu. Olis pitäny tietää.
Selvennetään niille, joille numerot eivät ole tuttuja:
Oli kyllä hyvä erä Tapparalta. Lukolla ei ollut mitään palaa päästä paikoille. Agressiivinen karvauskin oli myrkkyä. No huomenna jatkuu taas, parempaan pitää pystyä jos voittosarakkeeseen halutaan merkintä.Tappara vetäs ihan vasurilla kaks erää , kolmas erä olikin sitten sitäkin parempi ja jos tuolla tavalla jatkavat niin se on 4-0. Siinä ei kyllä annettu Lukolle yhtään mitään, hyvä kun siniviivan yli pääsivät