Hyvin Tappara puolusti johtoa ja keskialueen mailaviidakko oli jämerää. Tuomareilta paha munaus jättää tuo Mäntylän kolaus Lehtiseen viheltätämättä. Boman oli 3. erään laittanut pillin taskuun, mutta minusta tuo oli jäähy kerta kerrasta. Toivotaan, et Virta ripittää tuomarit kunnolla ja huomenna uusi tuomaripari.
Lukon vaarallinen yv herätti toivoa, maali roikkui koko ajan ilmassa. Tämä sarja on on käännettävissä Lukolle.
Kokoonpanosta nappaisin itse pois DeFazion sekä Sopasen pois. Tilalle lisää junnuja Saarelan johdolla.
Hetkinen, olin aivan liki kenttää ja jos mailaa annettiin niin siinä kunnostui Lukon alaketjujen nimettömät. Täyttä kliseetä ja puppua taas, ei yllätä.
Mäntylän kolaus oli huikea, helvetti mää naurahdin kun kerrankin molari ei feikannut osumaa. Oli todella härski teko ja täysin kakkosen arvoinen. Mäntylä saa kakkua vielä tänä keväänä, siitä varma.
Niin, ei ole Tapparan vika kun dumarit ei viheltänyt boxia..no ei yllätä kun kolmas erä. Ekassa ja tokassa erässä tuli aiheesta ja aiheetta boxia sillain kivan tasaisesti.
Ei vihellä tuo kaksikko huomenna mutta meinaatko että on parempaa tiedossa? No toki kotiinpäin vetävät maistuisi.
Lehtistä tuli tarkkailtua. Iso kaveri ja rauhallinen, kaverissa on oikeasti ainesta. Liikkuu aivan kelvollisesti ja räpsäkin tais heilahtaa. Peittää hyvin. Maaleille ei paljoa mahtanut. Toki katselin tarkemmin vasta tämän pelin, en tiedä onko kuinka ailahdellut miesten peleissä.
Raamit kunnossa, se rauhallisuus iski mun silmään todella postiivisena. Nuori jannu jolla toki vielä työtä mutta taimi on hyvä jo nyt.. Jos kaikki menee hyvin niin iskee Liigan kärkikastiin. Tykkään kovasti!
edit. No perkele kun nimi oli tuttu, ei pää taipunut että kyseessä se"Lehtinen"
Annoin analyysiä huippulupauksesta jonka kaikki tuntee, terve ja morjens..
Höntyilystä kun puhuu niin Lukon pakistossa oli sellaista seppää että oksat pois. Varsinkin Tapparassa kauden aloittanut Kukkonen. Aivan luokattoman huono, ei mitään pelisilmää, puuta kädet. Tappara kun löi sille painetta niin kiekko vietiin tai se itse hätäili sen ties minne. Hidas pää joka jäätyy, yritti jotain kovistella. Liigan taso on Kukkoselle liikaa.
Sopasen ura alkaa oleen paketissa, sen näki lähes kaikessa sen tekemisessä.
Itse pelistä on kaikki kirjoitettu mutta pitää kirjoittaa ekasta erästä, pakko.
Alun kympillä kävi Lukolla kunnon munkki kun Tappara vyörytti aika selvästi mutta kaikki laukaukset osu johonkin mailan tuppeen tai muuhun eikä mennyt Lehtiselle asti. Yksi toki meni, Malisen taidokkaan suorituksen ansioista.. Tappara vei alkua täysin ja Lukko vikisi.
Sitten alkoi uskomaton Tapparan perseily, ei voi käsittää kuinka peli luhistui aivan totaalisesti, kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää.
Munailijat antoi Lukolle avaimet päästä mukaan ja tottakai rysä alkoi heilua omissa. Ilomäki shatana.
Se kaveri saa ekstra buustia aina entistä joukkuetta vastaan, oisko jotain patoutumia?
Ilomäki pelas todella ylimielisesti kolmannen erän loppupuolella, alkaa vanhat haamut tulla esiin
Lukon ykkösketju löi Tapparan ykkösen selvästi.