IFK haki radiosta nähtynä ainakin miehekkäästi lopussa asetelmia seuraavaan otteluun.
Miehekkäästi? Minulla on kyllä täysin erilainen käsitys miehekkäästä. Santalalta aivan kusipäinen temppu, ei Kankaanperän hölmöily riittänyt.
Laski vähän voiton fiilistä. Toivoin kovaa ja hyvää sarjaa.
Eiköhän Pelicans vie sarjan 4-0. Ainoa positiivinen asia tässä oli se, kun viimeisessä erässä nähtiin hieman vanhaa HIFK:ta. Tätä lisää niin saadaan edes vähän tunteita pintaan ja maalaiset itkemään.
Ei lähetä tuolle tielle.Toivottavasti Eronen noudetaan, jos Kousa ei pysty pelaamaan lauantaina.
Mikähän helvetti on joukkueessa vialla kun ykkössentteri ja melkein nelikymppinen jätkä on se joka yrittää perseilyllä herättää, kun Åstenit ja muut ei pysty? Kyllä on IFK sekaisin!
Kangen tuuppasussa ei paljoa nokankoputtamista mulla, eihän se muuta osaakaan tehdä, mutta Santalan tekoset oli jotain muuta kuin "pieni ylilyönti"Eiköhän Pelicans vie sarjan 4-0. Ainoa positiivinen asia tässä oli se, kun viimeisessä erässä nähtiin hieman vanhaa HIFK:ta. Tätä lisää niin saadaan edes vähän tunteita pintaan ja maalaiset itkemään.
edit: Tai no nykyään pienistä ylilyönneistä tuntuu itkevän suurin osa HIFK-kannattajistakin. Maailma muuttuu.
No kerro nyt miten Kousa on vahingoittunut? Onko sairaalassa jo?Tunteita saa ja kuuluukin luoda. Mutta toista pelaajaa ei saa vahingoittaa tuolla tavalla miten Santala.
Saas nähdä mitä tulee.
Kyllä mua hävettäisi, jos oma joukkueen ainoa tapa yrittää roikkua pelissä on vastustajan parhaiden pelaajien tahallinen vahingoittaminen. Eka matsi sarjassa ja 6-0. Ei muuta.
Maailma muuttuu, jääkiekko muuttuu, mutta IFK ei. Bättre folk, brändi jne. Ihan sama jos hävitään 6-0, mutta kunhan vedetään vastustajaa turpaan. Olisiko aika tulla pikkuhiljaa sieltä keskiajalta pois?edit: Tai no nykyään pienistä ylilyönneistä tuntuu itkevän suurin osa HIFK-kannattajistakin. Maailma muuttuu.
Voi tulla meidän pojille nenä kipeäksi vielä tän sarjan aikana.
Jep. Harvoin ollut näin hyvä joukkue Lahdessa ja nopeasti unohtunut omat suoritukset ja sikailut Liigassa.Heh nää on mahtavia lukea Pelicansin suunnalta nää tälläset. Äkkiä ne kaikki unohtuu kun kerrankin kulkee.. heh.
Tiedetään ainakin ettei ole yhtä pahasti loukkaantunut kuin sinä, kyllä se siitä.No kerro nyt miten Kousa on vahingoittunut? Onko sairaalassa jo?