Playoffs 2019 puolivälierät: Pelicans (3.) – HIFK (6.)

  • 117 078
  • 800

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Heh nää on mahtavia lukea Pelicansin suunnalta nää tälläset. Äkkiä ne kaikki unohtuu kun kerrankin kulkee.. heh.

Ei siinä, jatkakaa, mahtavaa viihdettä vaan tosiaan!

Ja hyvä Pelsu! Niemisen takia liputan kovasti, ja sehän alkoi paremmin kuin hyvin! 4-0 suohon vaan tämä toinen tiimi, ah että nannaa!
Saat alkaa listaamaan noita tapahtumia kun viestisi perusteella niitä hakuja on ollut useita.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Tulkaa nyt kertomaan missä sairaalassa Kousa ja Nilsson ovat hoidossa niin voin lähettää kukkia?

Ihan kun tässä olisi ollut pahimmat sikailut ikinä missään kun muun Suomen kommentteja lukee(+narrifanit).
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
edit: Tai no nykyään pienistä ylilyönneistä tuntuu itkevän suurin osa HIFK-kannattajistakin. Maailma muuttuu.

Kyllä sinä ja minä katsottiin näemmä aivan eri matsia tai ajatellaan lätkästä hyvin eri tavalla. Kankaanperän sucker punchit voi vielä mennä tuohon "pienet ylilyönnit" kategoriaan, vaikka en täysin lämpenekään tuollaisille Ulf Samuelsson tyylisille konahduksille. Maalainen tai ei, niin kyllä tuo Santalan 3 sekuntia myöhässä tullut Superman tyylinen taklaus on vain yksinkertaisesti älytön ja täysin vastustajaa kunnioittamaton. Onpa kuriton porukka HIFK tai sitten teidän kannalta se huolestuttavampi asia eli valmentajan näköinen...
 

Rapala

Jäsen
Sarja jossa kaikki on vapaata riistaa pelien lopussa kun on hävitty. Päätä ylös vaan kaikki. Jos tosin jatkuu samaan tahtiin niin kärsijänä on vain yksi osapuoli.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä nostan hattua HIFK:n faneille siitä että siinäkin leirissä ilmeisesti nämä lopun "kovistelut" tuomittiin aika kovasti.
Luulen että HIFK ja myös Jyppi alkaa miettimään joukkueen kasaamista tarkemmin, sillä kummallakin jengillä periaatteessa materiaali riittää, mutta jalka ja pelisysteemi ei. On kyllä ihan mysteeri miten tietyt pelaajat pääsevät pelaamaan HIFK:ssa, siellä ollaan ihan kujalla omassa päässä ja muutenkin tuntuu että osa pelaajista on siellä vaan koska ovat olleet mukana niin pitkään.

Pelsu sai onnistumisia kärkijätkille, mikä tietty on loistava asia, harvoin ihan tällaista pleijareiden alkua saadaan!
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Oli kyllä pelsuilta kovatasoinen aloitus. Ei se tietenkään mitään suvereenia pyöritystä ollut, mutta 6-0 tauluun on pudotuspeleissä aika kova lukema.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Maailma muuttuu, jääkiekko muuttuu, mutta IFK ei. Bättre folk, brändi jne. Ihan sama jos hävitään 6-0, mutta kunhan vedetään vastustajaa turpaan. Olisiko aika tulla pikkuhiljaa sieltä keskiajalta pois?

IFK:lla on todella perusteellisia ongelmia puolustuksen ja maalivahtipelaamisen kanssa, joten ilman suurempia taikatemppuja Pelicans vie sarjan 4-1/0.

Toivottavasti ei muutu! Parasta on aina seurata tätä, kun ne ensin tunaroi itse kaiken vaikka ois mahkut vaikka mihin, ja sitten kun ei vaan riitä niin sitten sekoillaan kuin idiootit ja ollaan "kovia".. muahhah.. BÄttre folk tosiaan, Brändi!
Tää on oikeasti aina niin huvittavaa, että toivon vilpittömästi ettei ne koskaan tajua muuttua!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Äärettömän kova nippu tuo Pelicans ja vaikka runkosarjan voitoilla ei niin suurta merkitystä näissä karkeloissa olekaan, niin eipä tuolla mikään ollut muuttunut. Lauantaina on onnistumisia tultava, tai jäänee suht lyhyeksi tämä sarja.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kovuus on tosi jees, samoin pienet ylilyönnit. Tuollaiset Santalan tyyliset sikailut ovat taas aivan vitun typeriä. Tuosta lyödään pahimmassa tapauksessa pelaajalle päälle jatkuva polvivammakierre, ja minä en ainakaan halua, että oman jengin pelaaja sellaisia tahallisesti muille pelaajille aiheuttaa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Toivottavasti ei muutu! Parasta on aina seurata tätä, kun ne ensin tunaroi itse kaiken vaikka ois mahkut vaikka mihin, ja sitten kun ei vaan riitä niin sitten sekoillaan kuin idiootit ja ollaan "kovia".. muahhah.. BÄttre folk tosiaan, Brändi!
Tää on oikeasti aina niin huvittavaa, että toivon vilpittömästi ettei ne koskaan tajua muuttua!
Ainahan me voitaisiin tehdä Jokerit ja muuttaa Venäjän liigaan voittamaan mestaruuksia. Muutos tekee hyvää, joten toivotaan parasta.

Olisi Liigassakin kivempaa kun ei tarttis matkustaa Kehä3 sisäpuolella ja sikailijat pelaisivat KHLää.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Saat alkaa listaamaan noita tapahtumia kun viestisi perusteella niitä hakuja on ollut useita.

Ne on kaikki listoila senkun selailet edellisten kausien "kyseenalaiset taklaukset" ja "liigan kurinpitopäätökset" jne. ketjuja, ei tarvi erikseen listata, eikä jaksa. Äläkä nyt edes viitti yrittää, ettei olisi totta. Nopeasti unohtuu, mut niin se on joka leirissä. Eritoten vaan tosiaan pistää silmään Lahin suunnalta..
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tulkaa nyt kertomaan missä sairaalassa Kousa ja Nilsson ovat hoidossa niin voin lähettää kukkia?

Ihan kun tässä olisi ollut pahimmat sikailut ikinä missään kun muun Suomen kommentteja lukee(+narrifanit).

Huomaatko ihan oikeasti, että se olet sinä joka tästä tekee numeron? :D Tuolla Santalan teolla ei ollut mitään tekemistä jääkiekon kanssa ja se on tuomittu täysin aiheesta monien kirjoittajien toimesta.

Lopeta se hyperventilointi ja ota happea.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aikamoinen kuivana kakkoseen -ilta tänään. Vähintään keskisuuri ihme tarvitaan, jotta tämä sarja voitettaisiin. Mikään ei viittaa sellaiseen, joten koitetaan rimpuilla edes yksi voitto. Yhtään voittoa Pelicansista ei ole tällä kaudella... Tuollainen ns. asetelmien haku pelin jo ratkettua on vähän noloa. Öykkäröidään, kun ei itse lajissa pärjätä. Herätkää kevääseen!
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Kovuus on tosi jees, samoin pienet ylilyönnit. Tuollaiset Santalan tyyliset sikailut ovat taas aivan vitun typeriä. Tuosta lyödään pahimmassa tapauksessa pelaajalle päälle jatkuva polvivammakierre, ja minä en ainakaan halua, että oman jengin pelaaja sellaisia tahallisesti muille pelaajille aiheuttaa.

Juu, samaa mieltä sikailut on typeriä, riippumatta paidan väristä. Mutta tuo, pienet ylilyönnit.. mikä ja mitä on pienet ylilyönnit? Ihan siis kiinnostaa muuten vaan.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Ne on kaikki listoila senkun selailet edellisten kausien "kyseenalaiset taklaukset" ja "liigan kurinpitopäätökset" jne. ketjuja, ei tarvi erikseen listata, eikä jaksa. Äläkä nyt edes viitti yrittää, ettei olisi totta. Nopeasti unohtuu, mut niin se on joka leirissä. Eritoten vaan tosiaan pistää silmään Lahin suunnalta..
Löytyy varmasti, kiitos varmistuksesta.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Vähän pahaltahan tää nyt näyttää HIFK:n suhteen... Telkkarista kattottuna emmä nyt kauheasti löydä keinoja, millä HIFK tämän kääntäisi. OK, kyllä, edelleen HIFK:llä on yksilötaitoa vaikka muille jakaa, mutta kun nämä joukkueina pelataan ja se puoli on Pelicansilla hallussa + myös Pelicansilta löytyy erittäin ratkaisuvoimaisia yksilöitä.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Santalalta tyhmä temppu, mutta kertokaa nyt ihan itse, mikä tuossa Kangen pikku iskussa oli niin kauheaa. Ihan itsehän se Nilssonkin siinä tökkimistalkoisiin lähti, eikö? Voin kuvitella, mikä rääkkyminen täällä olisi, jos Kanki olisi siitä naamaa pidelken lähtenyt. Voittaja ei ole aina oikeassa joka asiassa.
 

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
Santalalta tyhmä temppu, mutta kertokaa nyt ihan itse, mikä tuossa Kangen pikku iskussa oli niin kauheaa. Ihan itsehän se Nilssonkin siinä tökkimistalkoisiin lähti, eikö? Voin kuvitella, mikä rääkkyminen täällä olisi, jos Kanki olisi siitä naamaa pidelken lähtenyt. Voittaja ei ole aina oikeassa joka asiassa.
Eipä ihan kauheasti näy Kangen ristiinnaulitsijoita tässä ketjussa? Tuota enemmän itseä ärsytti Varakkaan Mankisen hakkaaminen kun tuomari oli välissä.
 

Turkoosisalpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Santalalta tyhmä temppu, mutta kertokaa nyt ihan itse, mikä tuossa Kangen pikku iskussa oli niin kauheaa. Ihan itsehän se Nilssonkin siinä tökkimistalkoisiin lähti, eikö? Voin kuvitella, mikä rääkkyminen täällä olisi, jos Kanki olisi siitä naamaa pidelken lähtenyt. Voittaja ei ole aina oikeassa joka asiassa.
Ei siinä ollukaan mitään, Nilsson haki vielä ärsyttääkseen pikku filmit, jotta sai jäähyn hankittua.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Juu, samaa mieltä sikailut on typeriä, riippumatta paidan väristä. Mutta tuo, pienet ylilyönnit.. mikä ja mitä on pienet ylilyönnit? Ihan siis kiinnostaa muuten vaan.

Ei minua esimerkiksi Kankaanperän nyrkin tarjoaminen Nilssonille pelin ulkopuolella haitannut yhtään. Mutta sitten kun mennään näihin korkean loukkaantumisriskin hommiin, niin allekirjoittaneen raja tulee vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Santalalta tyhmä temppu, mutta kertokaa nyt ihan itse, mikä tuossa Kangen pikku iskussa oli niin kauheaa. Ihan itsehän se Nilssonkin siinä tökkimistalkoisiin lähti, eikö? Voin kuvitella, mikä rääkkyminen täällä olisi, jos Kanki olisi siitä naamaa pidelken lähtenyt. Voittaja ei ole aina oikeassa joka asiassa.

Ei yhtään mitään se oli pleijari nujakointia....Santala ei.
Mutta se Kasken ensimmäinen oli HÖRPPY. Melkein voisin vannoa että jopa nykykunnossa allekirjoittanutkin olisi sen päivä perhosen ottanut kiinni.....kuuluivaan sluurppps.
 

Toppeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Pelicans
Santalalta tyhmä temppu, mutta kertokaa nyt ihan itse, mikä tuossa Kangen pikku iskussa oli niin kauheaa. Ihan itsehän se Nilssonkin siinä tökkimistalkoisiin lähti, eikö? Voin kuvitella, mikä rääkkyminen täällä olisi, jos Kanki olisi siitä naamaa pidelken lähtenyt. Voittaja ei ole aina oikeassa joka asiassa.
Tästä samaa mieltä. Jäähy ja eteenpäin. Santalan hölmöily onkin sitten eri asia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös