Ikävänkantaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Asia kunnossa! Hyvä analyysi, kiitos. 5/5.
Ja myös sarja on nyt uusi, paras viidestä. 5/5.
VAMOS!
Asia kunnossa! Hyvä analyysi, kiitos. 5/5.
Reagointia nyt ei ole koko kauden aikana tullut niissä matseissa, missä sitä olisi tarvinnut. Ei uutta auringon alla.En katsonut peliä, koska olin liikkumassa, mutta taitaa Oulussakin alkaa jo puntti tutista. Alkusarja mennään kotivoitoin ja ryöstö Oolusta on vain ajan kysymys. Manner vaan jauhaa ja jauhaa, missä reagointi? Kerho on jo tullut ohi!
Puolueettomasta näkökulmasta? Salli mun nauraa...@Ralph @Roger Moore @Ikävänkantaja @Jurkka
Kuunnelkaa tarkkaan. Nyt tulee totuus puoluettomasta näkökulmasta.
Kai sen näki ilman mustavalkoisia tai oransseja lasejakin, että esim Hakanpää ei pysynyt vikkelien HPK:n pelaajien perässä. Onko tuo nyt ihme kun satakiloinen karhu halaa takaapäin täydessä vauhdissa niin kuka siinä ei nyt kaatuisi? Uskoisin toki, että Turusen pitäisi horjahtaessaan tehdä Kärppäfanien mukaan takaperin voltti ja jatkaa luisteluaan, mutta ei kaikki voi olla niin sulavia ja hyviä luistelijoita, kuin Ville Leskinen.
NHL-Jussi Jokinen on kyllä huvittava näky kentällä. Onkohan Miro Karjalainen käynyt tekemässä jäynän ja laittanut purukumia NHL-Jokisen luistimen teriin, kun meno on sen verran verkkaista?
Itse ottelun analyysi. HPK oli parempi tänään ja Jari Sailion pitää tehdä noista paikoista maali minkä sai ottelun lopussa. Ei tuosta voi nyt sutia ohi maali, vaikka virveli olisikin kainalossa.
Katseet eteenpäin ja kohti torstaina. Kevät on hienoa aikaa.
Juu ihan ajan kysymys se on ollut siitä Ilves-sarjasta alkaen. Vierasryöstön hakeminen Raksilasta tuntuu olevan kuin kakkaaminen ummetuksen aikana, jos tarpeeksi pinnistää niin kyllä se sieltä saattaa vielä tulla, mutta hirveästi ei kannata siihen kuitenkaan luottaa.En katsonut peliä, koska olin liikkumassa, mutta taitaa Oulussakin alkaa jo puntti tutista. Alkusarja mennään kotivoitoin ja ryöstö Oolusta on vain ajan kysymys. Manner vaan jauhaa ja jauhaa, missä reagointi? Kerho on jo tullut ohi!
Luulisi, että noin kauan liigassa pelattuaan olisi voittanut enemmän, kuin yhden mestaruuden. Meillä oikeasti pitkän voittamiskulttuurin seurassa ymmärretään kiekkoa oikeasti. Kerran 15 vuodessa iskevällä hurmoksella ei kannata leijua.
Ei ollut maalin peli enää tämä, vaan siellä oli vehviläinen enemmän katollaan kuin pystyssä kolmannen erän alussa.
Köyhän voitto oli urheilun voitto. Tänäänkin.On se kumma, kuinka keväisin kaikki köyhien häviämään tottuneiden seurojen fanit liittyy yhteen, jos toinen yhtä surkea sattuu pääsemään play offeihin.
No kai huomasit, että tuo kommenttini oli vastine juuri tuohon poroksi nimittelyyn ja provoamiseen jostain kiekkokulttuurista?Ensin itket kun joku nimitteli poroksi, ja vedät sitten tälläisen perään? Hienosti menee.
En ole myöskään nähnyt yhtään kommenttia, jossa Kärppäfani tahallaan sijoittaisi Hämeenlinnan johonkin maantieteellisesti eri paikkaan, kuin missä se sijaitsee.
Siis hetkinen. Jos Sailio on joskus tehnyt jotain niin ei saa mainita vastustajan filmeistä koska joskus omissa on tehty samoin?Mutta se että siellä Kärppä fanit nyt tästä kaatuilusta niin meuhkaa, niin aika saatanan tekopyhää, kun omassa jengissä on Jari Sailio. Miettikääs Sailion historiaa ja mitä on duunaillut, niin varmaan tulee fiilis "me ollaan ansaittu tämä".
Ai miksi? Onko urheilu jotenkin parempaa ilman rahaa? Tervetuloa 2000-luvulle sieltä nauriskuopasta.Köyhän voitto oli urheilun voitto. Tänäänkin.
No kai huomasit, että tuo kommenttini oli vastine juuri tuohon poroksi nimittelyyn ja provoamiseen jostain kiekkokulttuurista?
Perunafarmari.
Tämän täytyy olla jonkinlainen provo kun itse muistelen katselleeni 80-luvulla Raksilassa Jalosia ja kumppaneita ja mitalejakin tuli liigasta 6kpl HPK:n nollaa vastaan. Niitä 50-luvun HPK menestyksiä on turha kaivella, en usko että tuo ajan kiekkoseuraajia löytyy tästä ketjusta.Reilussa 20 vuodessa kakkosdivarista ihan kivaksi Liigan perussuorittajaksi on saanut monet kannattajat vauhtisokeaksi. Meillä oikeasti pitkän kiekkokulttuurin seuroissa nämä asiat ymmärretään ihan eri kontekstissa.
Ei. Kaikkea vaan ei onneksi saa rahalla.Ai miksi? Onko urheilu jotenkin parempaa ilman rahaa?
No kai huomasit, että tuo kommenttini oli vastine juuri tuohon poroksi nimittelyyn ja provoamiseen jostain kiekkokulttuurista?
Perunafarmari.
No mietippä hetki miksi siinä lukee niin?Ootko itse katsonut mitä sun "suosikkijoukkue" -kohdassa lukee, Poronhoitaja?
Nyt olisi oikein hyvä aika rauhoittua ja ottaa vaikka pieni tauko.Ai miksi? Onko urheilu jotenkin parempaa ilman rahaa? Tervetuloa 2000-luvulle sieltä nauriskuopasta.
Ja siihen suuntaan samat terveiset kuin nimimerkille Jurkka.Ootko itse katsonut mitä sun "suosikkijoukkue" -kohdassa lukee, Poronhoitaja?
Perkele. Olin jo teilaamassa tämän viestin #VALKEAKEVÄT -viestillä, mutta sitten katsoin ulos. Taivaanranta on aivan oranssi :(KEVÄT. ORANSSI KEVÄT