Erittäin ikävästi sanottu. Itse olen niin monet pettymymset vuosien varrella kokenut Ilveksen kannattajana, että koen ansaitsevani hetkellistä voitonhuumaa.
Itse otteluun. Tasaista vääntöä loppuun asti. Se kumpi on ennakkoluulottomampi ja uskaltaa pelata voittaa ottelun. Toivon Ilvekselle yhtä pomppumaalia.
Pettymysistä toiseenhan SaiPan kannattajan tiekin vie, vaikkakin oppiipahan iloitsemaan pienestäkin menestyksestä. Ja mikäli oikein katsoin, niin vastahan te 2001 juhlitte pronsseja, juhlat vissiin jo loppuneet?
Todella kovin kyllä iltainen jännittää, erityisesti, kun joutuu kotisohvalta seuraamaan. Jotenkin aina hieman levollisempi mieli, kun on itse hallilla. Odotettavissa siis sohvatyynyjen perusteellinen tamppaus, muiden perheenjäsenten kuulon menettäminen juhlintani seurauksena, taikka molemmat.
Todella vaikea on mielestäni nähdä kumpaakaan joukkuetta ennakkosuosikkina illan otteluun. Mielestäni maalivahdit ovat onnistuneet loistavasti. silti näen ihan pienen edun tässä SaiPalla Tuohimaan suurempaan kokemukseen pohjautuen. Pientä etua myös mielestäni meille antaa se, että suurin osa meidän joukkueessa oli vastaavassa tilanteessa jo viimekaudella, ja siitä voi jotain kokemuksen rippeitä olla tarttunut matkaan. Se taasen puoltaa Ilvestä, että on tuntunut, että mitä pidemmälle peli on mennyt, niin Ilveksen nuorilla pelaajilla jalka on liikkunut paremmin, kuin meidän pojilla. Myös kotietu puoltaa Ilveksen jatkoonpääsyä.
Illan tuomareita ei ole vielä julkistettu, mutta vastoin yleistä mielipidettä toivon että Japa Levonen olisi pillin varressa tänä iltana. Itse olen ollut ihan tyytyväinen sarjan tuomaritoimintaan, paria tilannetta lukuunottamatta, mutta ihmisille, ja kannattajillekin sattuu virheitä.