...miten voisikaan kun kiekko ei koskaan käynyt maalissa ja SaiPa vain lahjoi tuomarin...
...nii...
Huolestuttavinta tässä on se, että koko tämä tarina on sinun päässäsi täysin totta.Spekuloinnit Lappeenrannan maalittomasta jatkoerästä saivat lisävaloa kun sain kiinni turkulaisen kiekkotuomarin jolle tilannehuone on tuttua kauraa. Hän sanoi tilanteen edenneen hieman tilannehuoneen hallinnasta pois kun aikaa kului ja kului eikä kiekkoa maalista löytynyt. Päätös täytyi tehdä lopulta olettamuksen pohjalta kun kiekkoa ei kentälläään näkynyt, sen johdosta puhallettiin peli pättyyneeksi. Järvelän oli pakko heittää Liigan uskottavuuden kannalta voimakas lausunto puoltamaan päätöstä, esimiehenä laittoi itsestään kaiken peliin.
Toipas tämä tuomio mullekin paljon uutta teknistä tietoa palstoilta, raaw, giffejä ja pirusti pikseleitä muttei tarpeeksi kiekkoa löytämään ...
Ihan näin. Se mihin oon vähän pettynyt on, että eikö jo sovittu teidän lähtevän Lanzarottelle jo sunnuntaina? Ja mitä, menitte voittamaan? Taitaa olla sama mistäpäin savonseutuja (tai jotain) tulee, ei parane luottaa sanaan..
Arvon SaiPa-fanit/kannattajat:
Käsi sydämelle. Jos tämä tilanne olisi ollut toisinpäin, olisitteko kitisseet vai nielleet päätöksen olan kohautuksella? Aivan.
Tämän illan pelistä sen verran, että luotan Ilveksen pelinopeuden syövän SaiPaa tänään ja Ilves voittaa.
Eiköhän siellä ole Levonen ja Koistinen, jotta Ilves-kannattajat voivat olla tyytyväisiä ”tasapuolisesta” tuomarilinjasta.Liigan sivuilla ei näy lainkaan tuomareita illan otteluun. Ei ainakaan huonommaksi linja muutu..
Valistunut arvaukseni on, että päinvastaisessa tapauksessa SaiPan kannattajat olisivat reagoineet tasan samalla tavalla kuin Ilvekse kannattajat. Osa ruikuttaisi surkeana, ja osa toteaisi että maali mikä maali, näin tällä kertaa.Arvon SaiPa-fanit/kannattajat:
Käsi sydämelle. Jos tämä tilanne olisi ollut toisinpäin, olisitteko kitisseet vai nielleet päätöksen olan kohautuksella? Aivan.
Valistunut arvaukseni on, että päinvastaisessa tapauksessa SaiPan kannattajat olisivat reagoineet tasan samalla tavalla kuin Ilvekse kannattajat. Osa ruikuttaisi surkeana, ja osa toteaisi että maali mikä maali, näin tällä kertaa.
However, olennaisempi kysymys on "kuinka SaiPan kannattajat olisivat reagoineet, jos maalia ei olisi hyväksytty, ja SaiPa olisi lopulta hävinnyt ottelun?". Siinä tapauksessa SaiPan kannattajat protestoisivat pitkälle kevääseen kaikissa foorumeissa, ja valittaisivat että SaiPa koki oikeusmurhan. Koska siinä tapauksessa oikeus ei olisi toteutunut. Kelta-musta iskuryhmä olisi todennäköisesti tälläkin hetkellä Liigan tilannehuoneen oven takana vaatimassa videoita ja still-kuvia nähtäväksi.
Erittäin ikävästi sanottu. Itse olen niin monet pettymymset vuosien varrella kokenut Ilveksen kannattajana, että koen ansaitsevani hetkellistä voitonhuumaa.Ilveksen kannattajat eivät ansaitse mitään.
Naurettava kommentti. Kyllä Ilves kannattajat ansaitsevat paljon enemmän kuin Kärppä kannattajat. Miksikö? Siksi että on ihailtavaa kuinka he seisovat joukkueensa takana, vaikka kaupungissa on toinenkin, menestyneempi pääsarjajengi, siitäkin huolimatta että viimeisin mestaruutensa on Kekkosen aikana voitettu.Ilveksen kannattajat eivät ansaitse mitään.
Pettymysistä toiseenhan SaiPan kannattajan tiekin vie, vaikkakin oppiipahan iloitsemaan pienestäkin menestyksestä. Ja mikäli oikein katsoin, niin vastahan te 2001 juhlitte pronsseja, juhlat vissiin jo loppuneet?Erittäin ikävästi sanottu. Itse olen niin monet pettymymset vuosien varrella kokenut Ilveksen kannattajana, että koen ansaitsevani hetkellistä voitonhuumaa.
Itse otteluun. Tasaista vääntöä loppuun asti. Se kumpi on ennakkoluulottomampi ja uskaltaa pelata voittaa ottelun. Toivon Ilvekselle yhtä pomppumaalia.
Itse alan käydä vähän kierroksilla näiden pelien kanssa ja Ilveksen joukkueen kannalta tärkeintä on pitää tunnetaso hallinnassa. Tällä kaudella on pari kertaa käynyt niin, että kun tunne on mennyt yli niin peli on seonnut totaalisesti. Viimeksi näin kävi Lukkoa vastaan.
Ilveksen kannattajat eivät ansaitse mitään.
Sitten ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin odottaa, että SaiPa menisi johtoon, ja siinä vaiheessa iskeä livevedossa Ilveksen voittoa (ratkaisuun saakka). Toki pelin alussa SaiPan maalin johto ei vielä paljon kotivoittokerrointa paranna.Ilves voittaa, koska
- parempi maalivahtipeli
- parempi ylivoimapeli
- terävämpi hyökkäyksen kärki
Harmillisesti Veikkaus on samoilla linjoilla. Ei pääse rahastamaan.
Kyllä mä olen melkoinen meedio. Toisaalta, sen takia olenkin Mensan valintadirektoraatissa, toisin kuin @FASlapsi.Kolmanteen peliin menee, mutta en tiedä kuinka siinä käy. Toivottavasti omalle playoff-kausikortille tulee käyttöä Hakametsässä.