Poffit ovat aivan oma maailmansa. Toisessa ketjussa jo vähän Heikkisen huonoa poffisaldoa sivuttiin ja tästä seuranneena aloin hieman miettiä kuinka paljon meillä on näitä isojen pelien miehiä. Palve kaikesta huolimatta on mielestäni isoissa peleissä näyttänyt osaamistaan. Osaa usein nauttia paineesta ja haluaa ratkoa pelejä. Viime keväänäkin huonon joukkueen parhaimmistoa, vaikka Tappara sarjassa myös hänen tehoilu jäi puuttumaan. Toinen ketä tulee mieleen on Kakko. Kakon päätä ei kyllä huimaa ja ihmettelen jos ei tule olemaan isossa roolissa poffeissa. Jonne on myöskin omalla osa-alueellaan ollut poffeissa hyvä. Taannoinen HIFK sarja oli parhainta jonnea pari vuotta takaperin, vaikka muu joukkue pyllistikin. Viime kevään perusteella myös Pajuniemi on ollut isoissakin peleissä kova, nyt on kuitenkin vähän vaikeampi kausi alla niin saa nähdä miten lentoa riittää. Tirrosesta on myös jäänyt sellainen kuva tällä kaudella että hänellä voisi sitä henkistä kanttia olla torjua niitö isoja pelejä menestyksellä, vaikka viime peleissä joukkueen ohella hänkin on sukeltanut.
Ehkä jopa hieman valitettavasti oma listani loppui tähän. Filppulan, Smörren ja Budishin suhteen olen skeptinen ja puolustajista en osaa nimetä ketään isojen pelien miestä. Korpikoskesta tietysti toivon että sieltä sitä tason nostoa tulisi kun nyt on jo hieman tuntumaa on alla. Kokemuksen kautta osaa kuitenkin varmaan jollain tavalla valmistautua näihin peleihin vaikka tilanne onkin todella hankala. Tämä nyt kuitenkin on sellaista toivotaan toivotaan minun osalta. Vaikka Korpikoski olisi täysi turisti poffeissa, minä en miestä missään nimessä tämän kauden osalta tuomitse. Toivon kuitenkin että peli aukeaisi, sillä koko ketju on ollut viime pelit hukassa, ei yksin Lauri, joten ei ole myöskään paljoa apuja saanut.
Ehkä jopa hieman valitettavasti oma listani loppui tähän. Filppulan, Smörren ja Budishin suhteen olen skeptinen ja puolustajista en osaa nimetä ketään isojen pelien miestä. Korpikoskesta tietysti toivon että sieltä sitä tason nostoa tulisi kun nyt on jo hieman tuntumaa on alla. Kokemuksen kautta osaa kuitenkin varmaan jollain tavalla valmistautua näihin peleihin vaikka tilanne onkin todella hankala. Tämä nyt kuitenkin on sellaista toivotaan toivotaan minun osalta. Vaikka Korpikoski olisi täysi turisti poffeissa, minä en miestä missään nimessä tämän kauden osalta tuomitse. Toivon kuitenkin että peli aukeaisi, sillä koko ketju on ollut viime pelit hukassa, ei yksin Lauri, joten ei ole myöskään paljoa apuja saanut.