Playoffs 2018

  • 193 560
  • 1 421

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mutta eihän tuo Koivisto ole ainoa jota täällä on mollattu. Juuri se minua ärsyttää tällä palstalla että oman joukkueen yksittäisiä pelaajia jaksetaan suolata moneen kertaan.
Minua tuo mollaaminen ei niinkään ärsytä, mutta kummeksuttaa. Kärpillä ei pitänyt olla alaketjuissa ratkaisuvoimaa. Nyt on kuitenkin käynyt niin, että parjatut alaketjun pelaajat ovat tehneet voittomaalin kahdessa viimeisessä finaalipelissä, eli J. Koivisto ja J. Ikonen. Aivan mahtavaa, että nuo työnsankarit ovat saaneet paistatella myös maalintekijän parrasvaloissa! Lasu on ollut Kärppien paras sentteri finaalisarjassa. Olen onnellinen myös hänen puolestaan. Hienoa, että hän sai olla upean esityönsä jälkeen halailemassa jatkoaikamaalin tekijää. Sattumaa ja tuuria, ei todellakaan!
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Huhuu, joku tilastonikkari? Milloin Kärpät on hävinnyt viimeksi neljä ottelua peräkkäin?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huhuu, joku tilastonikkari? Milloin Kärpät on hävinnyt viimeksi neljä ottelua peräkkäin?
No aivan runkosarjan lopussa nähtiin viimeksi tuollainen neljän pelin tappioputki. Ensin tappio HIFK:lle jatkoilla vieraissa, sitten kolme perättäistä tappiota varsinaisella peliajalla ensin niinikään HIFK:lle Raksilassa ja sen jälkeen Tapparan ja HPK:n vieraina. Silloin pelit olivat tosin panoksettomia runkosarjan varmistuneen voiton takia, joten ei noista kannata stressiä tässä hetkessä ottaa.
 
Huhuu, joku tilastonikkari? Milloin Kärpät on hävinnyt viimeksi neljä ottelua peräkkäin?
Ylempänä mainittua tapausta aiempi neljän ottelun tappioputki nähtiin joulukuussa, kun Kärpät hävisi Pelicansille, JYPille, KalPalle (jatkoajalla, Kärpät nousi kolmannessa erässä viiden maalin tappioasemasta tasoihin) ja Tapparalle.

Kärpät on siis kärsinyt tällä kaudella kaksi neljän ottelun tappioputkea, joista toinen oli panoksettomista otteluista. Kolmen tappion putkia ei ole yhtään, kahden ottelun "tappioputkia" on kolme.

Vertailun vuoksi Tappara on vain kerran kärsinyt neljän ottelun tappioputken. Tämä tapahtui marraskuussa. Kolmen tappion putkia sillä on nyt kaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huhuu, joku tilastonikkari? Milloin Kärpät on hävinnyt viimeksi neljä ottelua peräkkäin?

Toisaalta Kärpät ei ole pelannut ainakaan ennen pleijareita neljää peräkkäistä peliä Tapparan tasoista joukkuetta vastaan. Eihän neljä tappiota toki todennäköistä ole, mutta juurikin Tapparaa vastaan se on uskoakseni kaikista eniten mahdollista.

Siitä kuitenkin lähtään, että tänään tai huomenna menee poikki.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Toivottavaa on että tänään menisi sarja poikki. Jos tänään tulee turpaan nii huominen tulee jo liian nopeasti ja se on tapparan etu. Sitten voittaminen vaan vaikeutuu kun tapparan saa henkeä päälle ja Kärpät väsyy.

Uskon kuitenkin että Kärpät sai tuosta Koiviston maalista sellaisen boostin että tänään tulee se 4. voitto.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Joo ei tarvii ainakaan tänään mitään mestaruutta juhlia. Uskomatonta sekoilua tuolla jäällä taas, jäähyboksissa istutaan enemmän kuin laki sallii.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Noh, joo. Kaksi pakkia käytössä Heshkan ja Kukkosen istuessa boksissa ja Hakanpään jätettyä ottelu kesken. Ronkainen ei taaskaan tiennyt missä olla ja kenet pitää, 2-0 tauluun.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Noh, joo. Kaksi pakkia käytössä Heshkan ja Kukkosen istuessa boksissa ja Hakanpään jätettyä ottelu kesken. Ronkainen ei taaskaan tiennyt missä olla ja kenet pitää, 2-0 tauluun.
Onneks Haba osti sen rotaatiopakin :D
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakkeja pitäisi sen verran säästellä huomista varten, että jonkun hyökkääjän voisi heittää pakiksi kolmanteen erään. Lasu olisi varmasti hyvä siinäkin hommassa, mutta sitten loppuu sentterit.
 

Petrov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät , Carolina Hurricanes
Liiga saa rahaa lisää jokaisesta pelatusta finaalista. Tuomareille annettu selkeät ohjeet.
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Ei voi kyllä arvostaa tuota Tapparan touhua, kauhea pullistelu alkoi heti kun Hakanpää tippui eikä yksikään pelaaja osaa mennä jäähylle mussuttamatta. Kai tuo on sitä epätoivoa mutta en kyllä kunnioita.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Viduksi meni ko tuomareiden piti ottaa roolia. Helppoja jäähyjä ja jotain paikko yrityksiä perään.

Noh kolmannessa noustaan.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kai minä olen sitten suunnilleen yksin mielipiteeni kanssa, mutta näkisin vielä Kuparille mahdollista tarvetta. Hän pelasi oikein mainion HIFK-pelin ja mielestäni taitoa ja tuoreita jalkoja saisi olla lisää, ainakin jos joukkue häviää tänään ja huomenna. Mutta ei kai häntä takaisinkaan kutsuta eli näillä mennään. Toki ennen kaikkea tarvetta olisi nyt yhdelle rutinoituneelle lisäpakille.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei voi kyllä arvostaa tuota Tapparan touhua, kauhea pullistelu alkoi heti kun Hakanpää tippui eikä yksikään pelaaja osaa mennä jäähylle mussuttamatta. Kai tuo on sitä epätoivoa mutta en kyllä kunnioita.

Tämä. Ja sitten tämä mikki hiiri Järvinen, joka on filmannut jokaisessa ottelussa mitä häneltä olen nähnyt.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kai minä olen sitten suunnilleen yksin mielipiteeni kanssa, mutta näkisin vielä Kuparille mahdollista tarvetta. Hän pelasi oikein mainion HIFK-pelin ja mielestäni taitoa ja tuoreita jalkoja saisi olla lisää, ainakin jos joukkue häviää tänään ja huomenna. Mutta ei kai häntä takaisinkaan kutsuta eli näillä mennään. Toki ennen kaikkea tarvetta olisi nyt yhdelle rutinoituneelle lisäpakille.
Itse sen sijaan haluaisin sen Huttulan kehiin. Ronkainen on vähintään yhtä surkea, ja nyt vielä Hakanpääkin pois. En ymmärrä muutenkaan, miksei olla 7 pakilla liikenteessä. Erityisesti, kun Hakanpää sai viime pelissäkin osumaa.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Kai minä olen sitten suunnilleen yksin mielipiteeni kanssa, mutta näkisin vielä Kuparille mahdollista tarvetta.

Et ole yksin. Täällä toinen, joka olisi laittanut huomiseen peliin isoon kaukaloon yhdet parit tuoreita Kuparin jalkoja ja veivaavia käsiä ja nopeita aivoja :).
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Et ole yksin. Täällä toinen, joka olisi laittanut huomiseen peliin isoon kaukaloon yhdet parit tuoreita Kuparin jalkoja ja veivaavia käsiä ja nopeita aivoja :).
Ai mikäs peli on huomenna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös