Playoffs 2018

  • 193 883
  • 1 421

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Hieno voitto, mutta onhan raksilassa luokatonta tuo alkoholin myynti. Kaikki myyntipisteet EIVÄT ole avoinna vaikka lauantai ja finaalit. Jonotin jatkoerään johtaneella erätauolla olutta 18min (3min tauon yli) olin jo viiden metrin päästä tiskistä ja ilmoitetaan että kalja loppu??!?

Aiemmin ihmettelin miksei raksila täyty mutta enpä taida ihmetellä enään..
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Hieno voitto, mutta onhan raksilassa luokatonta tuo alkoholin myynti. Kaikki myyntipisteet EIVÄT ole avoinna vaikka lauantai ja finaalit. Jonotin jatkoerään johtaneella erätauolla olutta 18min (3min) tauon yli, olin jo viiden metrin päästä tiskistä ja ilmoitetaan että kalja loppu??!?

Aiemmin ihmettelin miksei raksila täyty mutta enpä taida ihmetellä enään..
Ei voi olla todellista. Hävettää. Laitappa toimistolle palautemaili asiasta, sinne on hyvä raportoida asiallisesti kaikki epäkohdat, niin ehkä joskus muutokselle on riittävästi painetta...
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Hieno voitto, mutta onhan raksilassa luokatonta tuo alkoholin myynti. Kaikki myyntipisteet EIVÄT ole avoinna vaikka lauantai ja finaalit. Jonotin jatkoerään johtaneella erätauolla olutta 18min (3min) tauon yli, olin jo viiden metrin päästä tiskistä ja ilmoitetaan että kalja loppu??!?

Aiemmin ihmettelin miksei raksila täyty mutta enpä taida ihmetellä enään..

Kyllä nyt pitäisi saada Kärppien kokoisen organisaation saada toimimaan tuo ottelutapahtuma, on kyllä käsittämättömän kuuloista. Se uusi halli auttaisi niin moneen ongelmaan, joten toivottovasti se saataisiin. Sitä hallia on turha enää vitkutella, kun muut paikkakunnat rakentavat uusia halleja kovaa vauhtia. Raksilaa ei saada edes remontilla nykyaikaiseksi.
 

Gurkha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei voi olla todellista. Hävettää. Laitappa toimistolle palautemaili asiasta, sinne on hyvä raportoida asiallisesti kaikki epäkohdat, niin ehkä joskus muutokselle on riittävästi painetta...

Tässä ei ole mitään uutta. Jos meinaat peliä katsoa, niin et juo olutta hallilla! Tästähän on kirjoitettu tänäkin vuonna vaikka kuinka useasti. Vähän eri kuviolla mutta pohjimmiltaan samasta asiasta.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Domi pelasi tuon tilanteen tosiaan jotenkin liian syvälläe tutolpalla, en sitten tiedä miten oli noin huonosti sijottunut. Kyllähän tämäkin tilanne alleviivaa sitä että Veini yksinkertaisesti näistä finaalimaalivahdeista on ollut se parempi maalivahti.

Näin on. Domi on pelannut pitkiä jaksoja hyvin, mutta silti säännöllisesti on uponnut se kyseenalainen, joka ei Veinille ole mennyt. Tänään tuo oli tosin ihan selvä virhe eli enemmän kuin kyseenalainen, mutta kuitenkin Koivistolta onnistunut kuti ja tosiaan Lasulta hieno esityö.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Twitterissä kuulemma tieto, että Hakanpää ois lähtenyt Kärppien lääkärin saattelemana sairaalaan pelin jälkeen? Kenelläkään lisätietoa?
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Twitterissä kuulemma tieto, että Hakanpää ois lähtenyt Kärppien lääkärin saattelemana sairaalaan pelin jälkeen? Kenelläkään lisätietoa?
Blokkasi sen yhden Lehtosen kovan vedon eikä palannut sen jälkeen. Pahoin pelkään, että sieltä meni jotain enemmänkin rikki koska sairaalaan lähdettiin heti suoraan pelistä.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Blokkasi sen yhden Lehtosen kovan vedon eikä palannut sen jälkeen. Pahoin pelkään, että sieltä meni jotain enemmänkin rikki koska sairaalaan lähdettiin heti suoraan pelistä.

Toki pitää toivoa, että kyseessä olisi aikataulujuttu, kun seuraava peli on jo ylihuomenna. Eli ei ole oikein varaa odottaa huomiseen ja lähtä sitten vaikkapa kuvauttamaan paikkoja kaikessa rauhassa. Toivotaan, että selviää säikähdyksellä, ei olisi kyllä kiva menettää Hakanpäätä.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Toki pitää toivoa, että kyseessä olisi aikataulujuttu, kun seuraava peli on jo ylihuomenna. Eli ei ole oikein varaa odottaa huomiseen ja lähtä sitten vaikkapa kuvauttamaan paikkoja kaikessa rauhassa. Toivotaan, että selviää säikähdyksellä, ei olisi kyllä kiva menettää Hakanpäätä.
Toivotaan toki näin. Huomasiko joku, mihin kohtaan tuo Lehtosen laukaus osui Hakanpäätä? Siitäkin voisi jo jotain yrittää päätellä..
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Vähän lapsellista kuittailua mut ei siinä mitään.

Koivisto on ollut sellainen kova raataja, jolle on ollut paikkansa pleijareissa, mutta viimeistely on ollut surkeaa. Eipä olisi voinut iskeä kauden toista maaliaan parempaan paikkaan, itse olen tosi hyvilläni että juuri hän ratkaisi pelin tänään, etenkin kun Tapparan ekassa maalissa hänellä oli iso osansa.
Hah, ilmeisesti osui ja uppos. Mutta mitäs lapsellista tuossa on?
Kyllähän sitä vähän saa näpäyttää kun tuotakin hankintaa olet kritisoinut kymmenillä viesteillä ja me muutamat olemme koittaneet sitä puolustaa. Ei ole tässä Kärppien joukkueessa yhtään turhaketta.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Toivotaan toki näin. Huomasiko joku, mihin kohtaan tuo Lehtosen laukaus osui Hakanpäätä? Siitäkin voisi jo jotain yrittää päätellä..
Uusintana kun Ruudusta katsoi tilannetta, niin näytti osuvan tuohon vasempaan käsivarteen ja varmaankin suojaamattomaan kohtaan. Tuskin mitään on ratkaisevan pahasti rikki, sillä mies palasi kyllä jo penkille paikalleen, mutta ei ehtinyt kentälle enää, kun ratkaisu jo syntyi. Puudutuspiikkiä vaan peliin.

Satuitteko huomaamaan Sailion vasenta polvea? Oli melko rajut tuet laitettu suojien alle...Ja liikkeestäkin näki, että ei ole nyt Sailiolla toinen jalka siinä kunnossa, että ihmeitä tehtäisiin. Mutta kovasti repii ja raataa kaikesta huolimatta.
 

Epätietoinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät. Sievin Sisu, Barcelona
Uusintana kun Ruudusta katsoi tilannetta, niin näytti osuvan tuohon vasempaan käsivarteen ja varmaankin suojaamattomaan kohtaan. Tuskin mitään on ratkaisevan pahasti rikki, sillä mies palasi kyllä jo penkille paikalleen, mutta ei ehtinyt kentälle enää, kun ratkaisu jo syntyi. Puudutuspiikkiä vaan peliin.

Satuitteko huomaamaan Sailion vasenta polvea? Oli melko rajut tuet laitettu suojien alle...Ja liikkeestäkin näki, että ei ole nyt Sailiolla toinen jalka siinä kunnossa, että ihmeitä tehtäisiin. Mutta kovasti repii ja raataa kaikesta huolimatta.
Ok, no sitten tuskin mitään älyttömän vakavaa on kyseessä. Kiitos infosta!
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hah, ilmeisesti osui ja uppos. Mutta mitäs lapsellista tuossa on?
Kyllähän sitä vähän saa näpäyttää kun tuotakin hankintaa olet kritisoinut kymmenillä viesteillä ja me muutamat olemme koittaneet sitä puolustaa. Ei ole tässä Kärppien joukkueessa yhtään turhaketta.

Siis haluatko oikeasti alkaa vääntämään tällaisilla hetkillä asiasta. Minä olen esittänyt kritiikkini ihan kohteliaasti ja olen edelleen sitä mieltä, että se on ollut ihan perusteltua jos katsotaan asiaa toisesta vinkkelistä, kun runkosarjassa kuitenkin maksettiin aika turhasta kaverista. Eihän siitä tarvi samaa mieltä tietenkään olla, enkä ole missään nimessä väittänyt että oma totuuteni on ainut oikea. Minä osaan kuitenkin aidosti iloita Koiviston puolesta kun hän onnistui viimeinkin tänään. Eihän se kuitenkaan mennyttä muuta, ja mielestäni kritiikki runkosarjan esitysten suhteen oli ainakin perusteltua. Hyvä että nyt on mennyt paremmin.

Otat vähän turhan rankasti nämä keskustelut jos tunnet, että pitää lällätellä heti kun Koivisto tekee maalin. Jos Kärpät olisi hävinnyt tuohon ensimmäiseen maaliin (tai vielä pahempaan Koiviston virheeseen toisena päivänä) ei minulle tulisi mieleenkään kirjoittaa tyyllin "Ha ha, siitä saitte Koiviston puolustelijat". Noista sinun lällättelyistä (joita on ollut aiemminkin jos en ihan väärässä ole) tulee vähän sellainen fiilis, että odotat vesi kielellä ensimmäistä saumaa sille. Mut ei se mitään, en vaan itse arvosta. Lopetan tähän ennen kuin alkaa ketuttamaan, että jotkut kannattajat eivät osaa nähdä me-henkeä edes joukkueen menestyessä näin hienosti.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Satuitteko huomaamaan Sailion vasenta polvea? Oli melko rajut tuet laitettu suojien alle...Ja liikkeestäkin näki, että ei ole nyt Sailiolla toinen jalka siinä kunnossa, että ihmeitä tehtäisiin. Mutta kovasti repii ja raataa kaikesta huolimatta.

Joo liike ei ole täydessä kunnossa, mutta aika ihmeen hienosti Sailio silti pärjää kentällä. Osaa sijoittua hyvin ja paikkaa siten, kuten hurjalla taistelulla vajavaista liikettään.
 

sinikettu

Jäsen
Itse kyllä olisin jättänyt edelleen palkkaamatta Koiviston ja hommannut sillä rahalla jonkun hyökkäyspäähän meritoituneemman henkilön siirtorajalla. Jos ei muuta niin vaikka Kähkösen Tonin kolmosketjuun KooKoosta.

Ei Koivisto tokikaan erityisen huonosti ole pelannut, vaan ihan pirteää pörräilyä läpi sarjojen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Satuitteko huomaamaan Sailion vasenta polvea? Oli melko rajut tuet laitettu suojien alle...Ja liikkeestäkin näki, että ei ole nyt Sailiolla toinen jalka siinä kunnossa, että ihmeitä tehtäisiin. Mutta kovasti repii ja raataa kaikesta huolimatta.
Olisiko eturistiside poikki tai jotain vastaavaa. Jos siellä muuten ei ole paikkoja pahasti paskana, niin katkenneella eturistisiteellä voi kyllä pelata kunhan vaan se tuettu riittävän hyvin.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse kyllä olisin jättänyt edelleen palkkaamatta Koiviston ja hommannut sillä rahalla jonkun hyökkäyspäähän meritoituneemman henkilön siirtorajalla. Jos ei muuta niin vaikka Kähkösen Tonin kolmosketjuun KooKoosta.

Ei Koivisto tokikaan erityisen huonosti ole pelannut, vaan ihan pirteää pörräilyä läpi sarjojen.

Näin minäkin näen asian, ja uskon yhä, että lopputulos olisi ollut parempi noin. Mutta tietysti tästä saa olla eri mieltä eikä totuutta saada koskaan selville. Ei ole kuitenkaan lällättelyjen arvoinen asia vaan aihe, josta voi ja saa jutella ja olla erimielisiä sivistyneesti.

Jos tämä joukkue riittää mestaruuteen ei jossiteltavaa onneksi jää, ja silloin on aika isoille kehuille vähän joka suuntaan. Tässä vaiheessa pitää nostaa myös esille se, että ihan mukavasti on Koivisto onnistunut nostamaan tasoaan nyt pleijareissa. Hyökkäyspäässä hän on ollut toki paikoin aika heikko, mutta taistelua riittää enemmän kuin kiitettävästi ja tämän päivän maalilla saa aiempia tuhlailuja melkoisesti anteeksi. En tiedä onko Koivisto ollut juurikaan parempi kuin runkosarjassa, mutta kun pystyy pysymään kohtuullisesti joukon mukana näissäkin peleissä on se Koiviston tasoiselle kaverille ihan hyvin.
 

Kalabalik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki, Luleå, Kärpät, Donskoi
Otat vähän turhan rankasti nämä keskustelut jos tunnet, että pitää lällätellä heti kun Koivisto tekee maalin. Jos Kärpät olisi hävinnyt tuohon ensimmäiseen maaliin (tai vielä pahempaan Koiviston virheeseen toisena päivänä) ei minulle tulisi mieleenkään kirjoittaa tyyllin "Ha ha, siitä saitte Koiviston puolustelijat". Noista sinun lällättelyistä (joita on ollut aiemminkin jos en ihan väärässä ole) tulee vähän sellainen fiilis, että odotat vesi kielellä ensimmäistä saumaa sille. Mut ei se mitään, en vaan itse arvosta. Lopetan tähän ennen kuin alkaa ketuttamaan, että jotkut kannattajat eivät osaa nähdä me-henkeä edes joukkueen menestyessä näin hienosti.

Ei minulla kiinnosta vääntää, eikä tuo ollut tarkoitettu pelkästään sinulle. Mutta eihän tuo Koivisto ole ainoa jota täällä on mollattu. Juuri se minua ärsyttää tällä palstalla että oman joukkueen yksittäisiä pelaajia jaksetaan suolata moneen kertaan. Itse ainakin koitan tätä välttää, mutta joo en kyllä aina onnistu tuossa itsekkään, on tullut joitakin mollattua. Kyllä olen samoilla linjoilla kanssasi, Kärppä joukkueessa on vahva me-henki ja toivoisin myös samanlaista me-henkeä meille faneille.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei minulla kiinnosta vääntää, eikä tuo ollut tarkoitettu pelkästään sinulle. Mutta eihän tuo Koivisto ole ainoa jota täällä on mollattu. Juuri se minua ärsyttää tällä palstalla että oman joukkueen yksittäisiä pelaajia jaksetaan suolata moneen kertaan. Itse ainakin koitan tätä välttää, mutta joo en kyllä aina onnistu tuossa itsekkään, on tullut joitakin mollattua. Kyllä olen samoilla linjoilla kanssasi, Kärppä joukkueessa on vahva me-henki ja toivoisin myös samanlaista me-henkeä meille faneille.

Joo ei tuossa mitään. Ymmärrän että joskus puskee asioita korvista ulos. Aina löytyy saumaa lällättelylle, puolin ja toisin, jos sille tielle halutaan lähteä. Mun mielestä eri näkökannat on ihan perusteltuja ja vasta sitten ihminen on tavallaan väärässä, kun ei hyväksy eriäviä näkemyksiä. Tämä siis asioissa, joihin ei ole mustavalkoista vastausta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Totta sitten maanantaina kun on mahdollisuus mestaruuden varmistamiseen jo irtoaa. ;)
Malttia, malttia.. :)

Peli meni töiden osalta lähes kokonaan ohitse, mutta ratkaisun ehdin juuri näkemään. Ja kukas muukaan sen ratkaisi, kun Koiviston Juha. Mies sai palkinnon kovasta raatamisestaan pudotuspeleissä. Veini edelleen kuin seinä, vienyt Domia kyllä aivan 100-0.

Go Kärpät!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös