Playoffs 2018

  • 194 742
  • 1 421

Gurkha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hifk vastaan välierissä. Parempi meille kuin Jyp.

On toki, matkustamisen kannalta. Yleisömäärien kannalta jne. Nyt nähdään sitten mitä Kärpät ansaitsee ja jatkuuko nouseva käyrä pelaamisessa. Mitään ei saada ilmaiseksi se on varmaa. Erittäin suurella mielenkiinnolla odotan sarjaa, mielestäni Kärpillä ei ole hävittävää. Paineettomasti peliä parantaen kohti finaalia!
Toivottavasti saadaan pelaajat terveiksi, yhdellä sentterillä ei sarjaa voiteta, myös Koivistoja tarvitaan!
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nättiä, runkosarjan helpoin vastustajahan sieltä tuli. Maistuu!
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odotan innolla Selinin parkkeeraamaa bussia, kun saapuvat Ouluun tiistaina. Puolustavat aivan hemmetin hyvin höystettynä parilla huippuluokan maalivahdilla.
 
Helvetisti mielenkiintoisempi vastus on IFK mitä JYP. Finaaleissa olisi toki ollut kivempi nähdä, mutta kyllähän tämäkin käy. Tulta munille vaan.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Jaahas, polvispesialistit vastaan, hienoa muuten paitsi M.Koiviston kannalta:) Tämä olisi ollut upea finaalipari, mutta näin mennään tänä vuonna. Epäilemättä tulee hieno sarja. Go Kärpät go!
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Helvetisti mielenkiintoisempi vastus on IFK mitä JYP. Finaaleissa olisi toki ollut kivempi nähdä, mutta kyllähän tämäkin käy. Tulta munille vaan.
Näinpä! Aikamoista kohdata pitkästä aikaa HIFK oikeissa pudotuspeleissä. Ei voisi mielenkiintoisempi vastustaja olla vastassa. Jos Miika Koivisto on täysin pelikunnossa, arvioin Kärppien vievän sarjan 4-1. Jos ei ole, Kärpät vie 4-3. Näin siis, jos mitään yllättäviä muuttujia esimerkiksi loukkaantumisten suhteen ei ilmene.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Oksettava asenne ennenkuin sekuntiakaan sarjaa on pelattu. Että valmiiksi hävinneenä tässä vaiheessa kautta? En kehtaisi itseäni kärppäfaniksi tuollaisen jälkeen nimittää.
Ajattelin vain vähän niinku inhorealistisesti. HIFK vitullisessa hurmoksessa ja Kärpillä sairastuvalla vähän liikaa porukkaa.

Olen minä parinkymmenentä vuotta kehdannut itseäni kärppäfaniksi sanoa. Oksenna vain rauhassa tuubasi..
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Aijai! Hyvä että saadaan jatkoa runkosarjan koville väännöille helsinkiläisiä vastaan! Varmasti fyysinen ja tiukka sarja tulossa. Alkais jo!
 

sinikettu

Jäsen
Ajattelin vain vähän niinku inhorealistisesti. HIFK vitullisessa hurmoksessa ja Kärpillä sairastuvalla vähän liikaa porukkaa.
Jos on samaa hurmosta kuin Ässillä, niin kelpaa minulle.

Miksei Kärpillä muuten ole hurmosta? Joukkue rämpi viime vuonna pohjamudissa ja nousi tänä vuonna yllätyksellisesti suvereeniin runkosarjan voittoon ja vei puolivälierissä "hurmosjoukkueen" 4-1 lomille. Tällä joukkuueella jos millä pitäisi olla hurmos voittaa mestaruus.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ajattelin vain vähän niinku inhorealistisesti. HIFK vitullisessa hurmoksessa ja Kärpillä sairastuvalla vähän liikaa porukkaa.

Olen minä parinkymmenentä vuotta kehdannut itseäni kärppäfaniksi sanoa.
Olen kyllä huomannut, että olet inhorealisti, tarkemmin sanoen pessimisti, sillä realismisi on paikoin hukassa. Paljon ja usein sinua viesteissäsi vituttaa, olen huomannut. Kannattaa voi monella tavalla. Yksi kaverini kannataa samoin kuin sinä. Oikein intohimoinen tyyppi Kärppien suhteen, mutta suojaa itseään pettymykseltä luovuttamalla etukäteen. Vilpitön ilo kuitenkin huokuu sitten, kun asiat parhainpäin lopulta käyvät. Loistava tapa tuokin, ei mitään pahaa.
 

JPL

Jäsen
Kaikki pitää voittaa, eikä helppo mestaruus ole mistään kotoisin. HIFK vs. KÄRPÄT tulee olemaan takuulla sellainen sarja, mistä ei tule tunnetta puuttumaan. Pohjoinen vs. Etelä jne.

Parasta jääkiekkoa nähdään, kun molemmat joukkueet syttyy peliin kunnolla. Tämä sarja on oikeastaan ainut, missä näin tulee tapahtumaan täysin varmasti.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hifkissä ja Hesassa on Kärppien kannalta hyvää matkustamisen helppous. Tepsistä, Tapparasta ja Hifkistä ei voi muuta sanoa, kuin että kovia joukkueita kaikki kolme. Materiaalit noilla ovat Kärppiä kovempia, mutta mutta, onhan niitä pelimiehiä Kärpilläkin. :) Hyvää, tai suorastaan loistavaa on, että Kärpät-Hifki sarja alkaa vasta tiistaina. Saadaan viettää jääkiekoton pääsiäinen tässä välissä. Myös joukkueet saavat levätä hyvin ennen sitä, ja ehkä parannella pikku vaivoja.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on sitten kaikilla lupa oikeasti nauttia tästä sarjasta. Tulee muuten herättämään isoja tunteita ainakin tämän ruudun takana. Ennakkoasetelmatkin on mainiot, kun runkosarjassa kohtasimme niin monesti, joista IFK pystyi tasaisesti peli peliltä haastamaan Kärppiä paremmin, lopulta ottaen tuon b2b-voittonsa. Löytyy Kärppien ryöstämää talviklassikkoa ja Tyrväisen suurta kohua aiheuttanutta poikittaista mailaa. Löytyy Ikosen Jassea ja Kristian Vesalaista, joilla varmasti on näyttöhaluja entistä seuraansa vastaan. Löytyy viime kauden ruotsalaissentteriseuratoverit, joidenka paremmuutta mitataan nyt todenteolla. Löytyy kaksi nuorta ja IMO Liigan parasta maalivahtia, Lankinen vastaan Vehviläinen. Löytyy ensimmäisen pudotuspelisarjavoittonsa ottanutta Seliniä, jonka punakonekätyri Pikkarainen tullee taas käymään kuumana keskustelukerhoista.

Ai jumalauta mä nautin jo nyt. Tästä tulee niin kuumaa. Pohjoinen vastaan etelä. Alkais jo!
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Uskoisin Kärppien olevan vahvoilla, käytännössä kaikki tämän kauden kohtaamiset menneet Kärpille paitsi kaksi viimeisintä, jolloin Kärppien peli rupesi olemaan jo muutenkin läpsyttelyä playoffeja odotellessa.

Toivottovasti M.Koivisto toipuu pelikuntoon, samoin Humaloja. Tämä sarja tulee olemaan sellainen, missä Humaloja ja Sailio ovat parhaimmillaan, kuten viime keväänä. Mutta täytyy kyllä molempien herrojen parantaa paljon, jotta saisivat tällä hetkellä peliaikaa.

Varmasti koko joukkue syttyy, kun Hifk tulee vastaan ja kaikilla on muistissa edellinen kohtaaminen. Kärppien täytyy lähteä pelaamaan samalla tavalla kuin Ässiä vastaan eilen, jotta saadaan heti alusta hyvä avaus ottelusarjalle.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Eli siis Hifk on meidän vastus ennen päätyä?
No ihan sama ku kaikki pitää voittaa ihan sama kuka vastaan tulee.
Tää on niin meidän kausi vai mitä?
TULTA MUNILLE ja isosti!
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksei Kärpillä muuten ole hurmosta? Joukkue rämpi viime vuonna pohjamudissa ja nousi tänä vuonna yllätyksellisesti suvereeniin runkosarjan voittoon ja vei puolivälierissä "hurmosjoukkueen" 4-1 lomille. Tällä joukkuueella jos millä pitäisi olla hurmos voittaa mestaruus.
Just näin. Ei tuo HIFK mikään "iso paha susi" ole, korkeintaan susi jo syntyessään. Puolustus vuotaa kuin vanhan naisen... Lankinen ja ei tuo hyökkäyskään (Haatajaa lukuunottamatta) mikään kummoinen ole. Kärpät vei keskinäisiä tällä kaudella ja vie myös tämän sarjan. Veikataan puhtaasti Kärpille 4-muna.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Itse olisin itsekkäistä syistä johtuen toivonut Kärpät-HIFK -paria vasta finaaleihin eli joko Kalpan tai Saipan venymistä voittoon. Ei tällä kertaa, joten näillä mennään. Näkemättä vielä sarjasta peliäkään voisin veikata, että tässä sarjassa pelataan hyökkäys edellä, sen verran paljon parempia molemmat joukkueet ovat siihen suuntaan (kuin oman päänsä pitämiseen).
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olisin itsekkäistä syistä johtuen toivonut Kärpät-HIFK -paria vasta finaaleihin eli joko Kalpan tai Saipan venymistä voittoon. Ei tällä kertaa, joten näillä mennään. Näkemättä vielä sarjasta peliäkään voisin veikata, että tässä sarjassa pelataan hyökkäys edellä, sen verran paljon parempia molemmat joukkueet ovat siihen suuntaan (kuin oman päänsä pitämiseen).
Ei ei ei. HIFK tulee varsin puolustusvoittoisella tyylillä Raksilaan, kuten teki viimeisessä runkosarjan kohtaamisessa. Bussi parkkeerataan omaan päähän.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jesss! Hifkiä tuli toivottua ja se myös saatiin. Unelma oli tiputtaa joukkueet järjesyksessä JYP, HIFK ja Tappara. Mutta käy tämäkin. Erittäin vahva usko Kärppien voitoon välierissä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös