Mielestäni Hifk on paras vastustaja Kärpille kärkivitosesta. Uskon, että Kärpät vie tämän sarjan.No voihan vittu. Ei taida olla jakoja HIFK:ta vastaan.
Hifk vastaan välierissä. Parempi meille kuin Jyp.
Oksettava asenne ennenkuin sekuntiakaan sarjaa on pelattu. Että valmiiksi hävinneenä tässä vaiheessa kautta? En kehtaisi itseäni kärppäfaniksi tuollaisen jälkeen nimittää.No voihan vittu. Ei taida olla jakoja HIFK:ta vastaan.
Näinpä! Aikamoista kohdata pitkästä aikaa HIFK oikeissa pudotuspeleissä. Ei voisi mielenkiintoisempi vastustaja olla vastassa. Jos Miika Koivisto on täysin pelikunnossa, arvioin Kärppien vievän sarjan 4-1. Jos ei ole, Kärpät vie 4-3. Näin siis, jos mitään yllättäviä muuttujia esimerkiksi loukkaantumisten suhteen ei ilmene.Helvetisti mielenkiintoisempi vastus on IFK mitä JYP. Finaaleissa olisi toki ollut kivempi nähdä, mutta kyllähän tämäkin käy. Tulta munille vaan.
Ajattelin vain vähän niinku inhorealistisesti. HIFK vitullisessa hurmoksessa ja Kärpillä sairastuvalla vähän liikaa porukkaa.Oksettava asenne ennenkuin sekuntiakaan sarjaa on pelattu. Että valmiiksi hävinneenä tässä vaiheessa kautta? En kehtaisi itseäni kärppäfaniksi tuollaisen jälkeen nimittää.
Jos on samaa hurmosta kuin Ässillä, niin kelpaa minulle.Ajattelin vain vähän niinku inhorealistisesti. HIFK vitullisessa hurmoksessa ja Kärpillä sairastuvalla vähän liikaa porukkaa.
Olen kyllä huomannut, että olet inhorealisti, tarkemmin sanoen pessimisti, sillä realismisi on paikoin hukassa. Paljon ja usein sinua viesteissäsi vituttaa, olen huomannut. Kannattaa voi monella tavalla. Yksi kaverini kannataa samoin kuin sinä. Oikein intohimoinen tyyppi Kärppien suhteen, mutta suojaa itseään pettymykseltä luovuttamalla etukäteen. Vilpitön ilo kuitenkin huokuu sitten, kun asiat parhainpäin lopulta käyvät. Loistava tapa tuokin, ei mitään pahaa.Ajattelin vain vähän niinku inhorealistisesti. HIFK vitullisessa hurmoksessa ja Kärpillä sairastuvalla vähän liikaa porukkaa.
Olen minä parinkymmenentä vuotta kehdannut itseäni kärppäfaniksi sanoa.
Oksennan jos tuollaista valmiiksi hävinnyttä asennetta täällä enemmänkin viljellään.Olen minä parinkymmenentä vuotta kehdannut itseäni kärppäfaniksi sanoa. Oksenna vain rauhassa tuubasi..
Just näin. Ei tuo HIFK mikään "iso paha susi" ole, korkeintaan susi jo syntyessään. Puolustus vuotaa kuin vanhan naisen... Lankinen ja ei tuo hyökkäyskään (Haatajaa lukuunottamatta) mikään kummoinen ole. Kärpät vei keskinäisiä tällä kaudella ja vie myös tämän sarjan. Veikataan puhtaasti Kärpille 4-muna.Miksei Kärpillä muuten ole hurmosta? Joukkue rämpi viime vuonna pohjamudissa ja nousi tänä vuonna yllätyksellisesti suvereeniin runkosarjan voittoon ja vei puolivälierissä "hurmosjoukkueen" 4-1 lomille. Tällä joukkuueella jos millä pitäisi olla hurmos voittaa mestaruus.
Ei ei ei. HIFK tulee varsin puolustusvoittoisella tyylillä Raksilaan, kuten teki viimeisessä runkosarjan kohtaamisessa. Bussi parkkeerataan omaan päähän.Itse olisin itsekkäistä syistä johtuen toivonut Kärpät-HIFK -paria vasta finaaleihin eli joko Kalpan tai Saipan venymistä voittoon. Ei tällä kertaa, joten näillä mennään. Näkemättä vielä sarjasta peliäkään voisin veikata, että tässä sarjassa pelataan hyökkäys edellä, sen verran paljon parempia molemmat joukkueet ovat siihen suuntaan (kuin oman päänsä pitämiseen).