Ennustaisitko vielä, miten ottelu tulee päättymään? Saadaan naattia edes sentään rahallisista antimista.Tätä ennustin viime viikolla. Kärpät on täysin aseeton.
Hyvin kulkee HIFKlla viikon paussin jälkeen. Vielä vieraskaukalossa.Hyvä erä viikon tauon jälkeen. Huolellisuutta vain lisää niin hyvää tuloo. Yllätys, että osa täällä jo luovuttamassa pelit ensimmäisen erän jälkeen.
Vitustako minä tiedän.Ennustaisitko vielä, miten ottelu tulee päättymään?
Noh, eihän se erä hyvä ollut. Toki se riippuu mihin rima asetetaan. Ylivoima ainakin oli taas tuttua laatua Ässät -sarjan alkupuolelta.Hyvä erä viikon tauon jälkeen. Huolellisuutta vain lisää niin hyvää tuloo. Yllätys, että osa täällä jo luovuttamassa pelit ensimmäisen erän jälkeen.
Hyi sinua ei tuollaista saa puhua! Senkin negatiivinen paskafani.Noh, eihän se erä hyvä ollut. Toki se riippuu mihin rima asetetaan. Ylivoima ainakin oli taas tuttua laatua Ässät -sarjan alkupuolelta.
HIFK on kiekollisena omissa erittäin hyvä, oli jo viimeksi Raksilassa. Toki sieltä jokunen riisto saadaan, mutta HIFK kiekottelee usein tuon ns. "prässin" alta pois.
Oletpas sinä aika turha ihminen siinä tapauksessa. Viimeviikkoiset ennustukset aseettomuudesta eivät hirveesti lämmitä.Vitustako minä tiedän.
Vituttaa minuakin.Oletpas sinä aika turha ihminen siinä tapauksessa. Viimeviikkoiset ennustukset aseettomuudesta eivät hirveesti lämmitä.
Mämmit on vissiin Pohjoisen kansalla vielä sulamatta. Aivan surkea luku.Yleisöä 4447.
On kyllä ollut koko pleijarikevään surkea, ylivoimalla vielä surkeampi.Leskiselle tervemenoa isompiin sarjoihin.
Muutenkin haiskahtaa kyllä vahvasti siltä että Kärpät ei tänään maalia tee.
Hohhoijaa, nyt nimenomaan haisee maali. IFK passivoitui 2.erässä ja passivoituu entistä enemmän viimeisessä. Tämä viedään vielä varsinaisella
Pitäisi ensin saada niitä kunnollisia maalipaikkojakin. Ei tuossa montaa oikeaa tekopaikkaa ole ollut. HIFK:llä ei suurempaa hätää.
Niin monta kertaa kahden erän jälkeen on tuntunut siltä, ettei Kärpät tee maaliakaan ja niin monta kertaa olen ollut väärässä. Kerta kiellon päälle?
Itse pelistä ei ole muuta sanottavaa, että voi vitun träppiliiga. Sinisilmäisesti luulin, ettei hifkiä vastaan tämmöstä roskapeliä tarvitse katsella, mutta mitä vielä.
Näinhän se menee. Ei se tästä pelin laadusta sen parempaa tee. Vituttaa katsella tämmöstä antijääkiekkoa.Kun voitosta pelataan, ei toiselle kannata antaa niiden parasta asetta vaan pelata juuri niinkuin HIFK tekee.