Pikkuiset hajatelmat kauden poffkiekosta, tuskin tulee montaa peliä katsottua kun Rokille kävi miten kävi. Kuitenkin tämä on sitä hienoa aikaa kannattajien silmissä niin työntykäähän halleille omaa sakkia kannattamaan.
Keupa-Leki, no Keuruulaisilla on buumi päällä kun eka runkosarjan voitto ja kilpailykykyinen jengi. Tässä parissa on sarjan kaksi kovinta farmia, se minua ällöttää mutta sarjataulukkoa on kunnioittaminen. Keupalle 4-0.
Sapko-IPK, minun papereissa se selvin sarja, jopa selvempi kuin tuo eka pari. Sapko on minusta suurin suosikki mestariksi ja menee tästä jatkoon 4-0. IPK:n "superpuolustaminen" ei vaan riitä tuota hyökkäystä vastaan vaikka Autio seisoisi päällään. Sapkolle 4-0.
Ketterä-Jokipojat, tasaista vääntöä tämä. Kuitenkin Ketterä vie tämän sarjan, iloista hyökkäyspeliä esittävä Imatra vie leveämmällä materiaalilla vaikka JOKIPO ois kuinka kevään sakki. Ketterä 4-2.
Vantaa-TUTO, ylivoimaisesti mielenkiintoisin ja tasaisin. Haisee GAME 7:lle mutta saapa nähdä, nyt ois Turun Miikalla mahdollisuus näyttää että osaa valmentaa joukkueen voittoon pleijareissa. Elomon saldo on aika laiha valmennusuralla, laitetaan TUTO:lle 4-3.
Keupa-TUTO, pitkä ja väsyttävä sarja. Kädet ristiin että Tuto vie kokemuksellaan sitten toisessa GAME 7 pelissä sarjan 4-3.
Sapko-Ketterä, Sapko pääsee tuoreena tähän sarjaan kotihallista. Maalintekokilpailujen päätteeksi SapKo jatkaa finaaliin voitoin 4-2.
SapKo-TUTO, mieleisimmät finalistit minulle kun Roki leikkii kumiankoilla Mallorcan altaassa. Pitkät sarjat TUTO:lla on vienyt suurimmat voimat, pari voittoa Kupittaalta mutta sitten bensa loppuu. Räsänen vie SapKon toiseen pyttyyn ja alkaa hieroa liigasopparia itselleen tulevaisuudesa.