Milloin tulee finaalin liput myyntiin?
Haista vittu "mukafani". Ei tule ikävä. Pysy pois hallilta ja täältä.haista v*ttu ifk, ei tuu ikävä!
Tämä oli todella hieno hetki. Pelaajat kunnioittavat toisiaan, toisin kuin jotkut täällä jatkoajassa, hävetkää sekoilijat. Minä ainakin nostan hattua HIFK:lle. Kaksi viimeistä peliä olivat sellaisia, ettei juuri naamaa hierottu, vaan keskityttiin pelaamiseen. Eikä tuomareita kukaan voinut ositella, reilua peliä,Kiitos Kärpät! Parempi voitti tällä kertaa, siitä ei jäänyt epäselvyyttä. Lennun ja Kukko-Lassen veljeily kättelyssä näytti mistä on kyse.
Tämä on omasta mielestä mahtavaa näissä keskusteluissa, että ottelujen välillä tunnelma käy kuumana ja provoja on puolin ja toisin, mutta kuitenkin sarjan lopussa pystytään paikkaamaan kättä ja toivottamaan hyvää jatkoa toiselle. Se on sitä rakasta vihollisuutta :DKiitos hyvästä ja helvetin tiukasta sarjasta. Olitte sen maalin verran parempia kokonaisuudessaan. Onnittelut! Ja tsemppiä finaaleihin, pysäyttäkää Tappara.
Näitä kyrpiä löytyy joka joukkueesta. Ainut mitä voi tehdä on että et itse alennu tälle tasolle niinkuin juuri äsken teit.Hei, rispektiä hyvälle vastustajalle. Kommenttisi osoittaa vain kuinka sisäsiittoista lätkäväkeä Oulun korkeudella asuu.
Game 1 ja Game 3, siis Tapparan kotimatsit näyttäisi olevan myynnissä huomenaamulla klo 09 ticketmaster.fi osoitteessa. Kärppien kotipelistä ei vielä näyttänyt olevan tietoa.
Juuri näin. Olen ilmeisesti koittanut tukahduttaa tiedon Kärppien runkosarjavoitosta, kuten terapeuttini neuvoi.Nuo on Kärppien kotimatsit.
Hei, rispektiä hyvälle vastustajalle. Kommenttisi osoittaa vain kuinka sisäsiittoista lätkäväkeä Oulun korkeudella asuu.