Se on katsos paras vasta-argumetti, kun sanoo toisella olevan värilasit ja kiihtymys päällänsä. Sen jälkeen ei sitten tarvitse enää perustella mitään, kun toinen ei kerta näe todellisuutta.
@Epätietoinen
Teki mieli vastata jo aiemmin, mutta peli alkoi ja väsytti niin paljon, etten sitten jaksanut. Minulle on aivan sama, onko siellä kiihtymystä vai ei - kerroin vain havainnon, miten sen tulkitsin, kun sitä kovasti ihmettelin.
Mielestäni pystyn näkemään todellisuutta ja reflektoimaan omiakin tekemisiäni ihan kelvollisesti. Varmasti on minullakin sinioranssin sävyä laseissa, joiden läpi maailmaa katselen. Eipä siten ole ihme, että todellisuus hahmottuu meille vähän eri tavalla.
@McTorso ei nähnyt Heshka-Peltola -tilanteessa mitään isompaa rottailua, vaan nosti Peltolan raivostumisen esille tyylittömänä. Ehkä se oli sitäkin, mutta kyllä siinä oli syytäkin tulistua.
@McTorso ei kuitenkaan pystynyt myöntämään, että muutama rottamaisuus on Kärpiltäkin nähty. Kun hän ei tähän pystynyt, niin ajattelin jättää keskustelun omaan arvoonsa.
Tällä en halua sanoa, että Kärpät olisi paljoa rottaillut, mutta toin vain esiin, että kyllä sielläkin osataan. Noin muuten Kärpät on minusta itse asiassa paljon kannattajiaan tyylikkäämpi joukkue. Esim. Manneria ja Hakanpäätä arvostan todella korkealle. Molemmilta puhuvay asiaa ja he kunnioittavat vastustajaa. Hakanpää pelaa kovaa, mutta yleensä puhtaasti. Puolustaja minun makuun.
Tuo Heshkan tempaus oli minusta sellainen, että minulle on ihan ok, että Tappara halusi sen tutkituttaa. Minulle IFK:n vastaava tempaus oli myös hyväksyttävää. Hyvähän se on tutkia, kyllä jos joukkue kokee kokeneensa vääryyttä. Kyllä siellä tutkinnassa sitten selviää, onko sääntöjä rikottu. Etkö sitten herrasmiesmäistä peliä toivovana itse halua rikkomuksia pois? Kärpille ei tuomittu kummassakaan tapauksessa pelikieltoa, mutta haastaneilla seuroilla oli erilainen näkemys ja mielestäni se oli ihan perusteltua. Minä ja varmasti seuratkin pystyvät nuo kurinpidon päätökset hyväksymään.
Myönsin jo aiemmin suuren osan noista mainituista kohdista. Rantakarihan jo todettiinkin syyttömäksi pahimpiin skenaaroihin. Hänen taklaustaan Humalojaan en puolestaan mitenkään voi nähdä törkeänä, vaikka ikävä seuraus olikin. Enkä lukemani perusteella ollut ainoa, joka näin ajatteli. Vaikuttaa siltä, että
@McTorso ei puolestaan pysty näkemään Kärpissä muuta kuin hyvää ja Tappara on hänen mielestään tässä sarjassa suuri konna ja epäurheilullinen poppoo. Kuten todettu, vähän on sattunut ja tapahtunut, mutta erityisen törkeitä rikkeitä ei ole paljoa nähty.
Tämän enempää en jaksa alkaa tästä enää vänkäämään. Olen vain helpottunut siitä, että sarja jatkuu. Melkoista tunteiden vuoristorataa oli tänään, mutta joukkue näytti taas suuruutensa. Kova sarja tästäkin saatiin.
Jatkossa pyrin nauttimaan sarjasta ja olla väittelemättä näistä suht turhanpäiväistä asioista, joissa mennään henkilökohtaisuuksiin puolin ja toisin. Myönnän, että minähän sen pienen henkilökohtaisen provosoimisen tässä aloitin. Tein sen ihan tarkoituksella, kun mielestäni vastakirjoittajan - jota ainakin aiemmin jossain määrin arvostin ja jota olen ennenkin vähän haastanut - kärjistys kannattamani seuran tekemisistä meni aika paljon yli.