1)Vinkkinä. On olennainen ero, että kirjoitatko Tappara vai tappara.Jos on lesoilua ja liian tunteisiin menevää kirjoittaa, että Tappara sulaa ja Ilves voittaa sarjan, niin sitten olen syyllinen.
Eikä minua puolestani häiritse se, ettei mielestänne Ilveksellä ole mitään mahdollisuuksia ennustustani toteuttaa. Se toki olisi valtava katastrofi, ei mitenkään Ilveksen paremmuutta.
Olen ylpeästi Ilveksen kannattaja ja uskon Ilveksen vievän tuon sarjan, jos se on provoamista niin olkoot sitten. Kuten kirjoitin, niin ymmärrän asenteen " Ilveksen kannattajan pitää olla nöyrä " juurtuneen syvälle ajatteluun.
2) Olisiko uskollesi Ilveksen voitosta perusteita, vai onko kyse vain "mä uskon" -tason jutusta? Ei siinä uskossakaan mitään väärää ole, mutta keskustelun kannalta perustelu olisi ihan kiva. Ilman perusteita tuo on kovin helppo tulkita värilasit päässä uhoamiseksi tai vain lyhyesti, provoksi.
3) Boldaukset omat. Jos lukisit viestejä, niin huomaisit, ettei kumpikaan pidä paikkaansa. Tapparan voittoa ei julisteta varmana, ennakkosuosikin asema kyllä. (Tappara kai on ennakkosuosikki tähän sarjaan yleisen käsityksen mukaan?) Tuosta Ilves faneilta odotettavasta nöyryydestä taas ei nopean vilkaisun mukaan ole lisäksesi kirjoittanut kukaan muu. Itse kuitenkin lähden siitä ajatuksesta, että vastustajaa kunnioitetaan, toive nimen oikeinkirjoituksesta ei ole nähdäkseni vaadi nöyristelystä.
Ps. Pahoittelen typoja viesteissäni ja viestieni asetteluja tänään tässä ketjussa. Olen valitettavasti vain puhelimen varassa.