Playoffs 2017 puolivälierät: Tappara – Ilves

  • 157 979
  • 1 070

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eikös puolivälierien massit tule seuroille täysimääräisinä, siitä eteenpäin sitten yhteiseen kassaan, vai muistanko ihan väärin?
Kyllä, eli säälien kuten myös puolivälierien rahat saa kotijoukkue. Siitä eteenpäin tosiaan yhteiseen kassaan, ja ne rahat jaetaan prosenttiosuuksina, ja prosentti tietysti sitä suurempi, mitä parempi lopullinen sijoitus.
 

kalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun niitä Ilvestä pelkääviä tapparalaisia on kuulemma haettu, niin täältä ilmoittautuu ensimmäinen. Paikallispelit on ihan omia pelejä, oli sitten kumpi vaan sarjassa parempi.
Kunnioitetaan tulosta , kävi miten vaan. Luultavasti tässä sarjassa kuitenkin vältytään loukkaantumisilta ( hope so)/ ( vs. Hifk - Tps / Kal- Pel.)
Eli, kumpi tästä jatkoon meneekään, lienee vahvoilla jatkossa.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Eikös puolivälierien massit tule seuroille täysimääräisinä, siitä eteenpäin sitten yhteiseen kassaan, vai muistanko ihan väärin?

Kyllä, mutta tarkoitin sitä että jos Ilves olisi jäänyt sijalle kymmenen, olisi jäänyt puolierämassit saamatta SEKÄ prosentit PO-potista pienemmäksi. Nyt Ilves pääsee molempiin.

Juuri kuulin, että se on +350 kiloeuroa extraa. Vähintään.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kyllä, mutta tarkoitin sitä että jos Ilves olisi jäänyt sijalle kymmenen, olisi jäänyt puolierämassit saamatta SEKÄ prosentit PO-potista pienemmäksi. Nyt Ilves pääsee molempiin.

Juuri kuulin, että se on +350 kiloeuroa extraa. Vähintään.

Tulee vissiin suureen tarpeeseen ja hyvä niin.
 
Mahtaakohan Tapparan pelaajilla olla taas noita vaikeuksia syttyä peliin samaan tapaan kuin on muistaakseni täällä kirjoitetun perusteella ollut kauden jokaisessa aiemmassa paikallispelissä. No, Tapparahan tosiaan voittaa aina viimeistään jatkoilla, koska ovat ihan suvereeneja kolmella kolmea vastaan pelissä. Tuskin Kivi tuohon keksii mitään lääkettä.
Luulisi, ettei. Mutta eihän näissä mitään kolmekolmosia pelata. Kuten ei sääleissäkään.
 

Jaaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ehdottomasti mielenkiintoisin puolivälieräsarja ainakin näin ennakkoon. Hienoa hokiviihdettä tarjolla Tampereella seuraavan parin viikon aikana. Uskon ja toivon Ilveksen pistävän Tapparan erittäin tiukille tässä sarjassa.

Go Ilves go!
 

kepardi

Jäsen
Kun niitä Ilvestä pelkääviä tapparalaisia on kuulemma haettu, niin täältä ilmoittautuu ensimmäinen. Paikallispelit on ihan omia pelejä, oli sitten kumpi vaan sarjassa parempi.
Kunnioitetaan tulosta , kävi miten vaan. Luultavasti tässä sarjassa kuitenkin vältytään loukkaantumisilta ( hope so)/ ( vs. Hifk - Tps / Kal- Pel.)
Eli, kumpi tästä jatkoon meneekään, lienee vahvoilla jatkossa.

Hieman samansuuntaiset ajatukset.

Sitä en oo vielä osannut päättää onko ilvesläisten lesoilu ja uhoaminen ärsyttävämpää kuin esim. Hege41:n 4-0 turpaan asenne ennen kuin peliäkään on pelattu. Pelattavahan ne pelit on ensin ja kaikkea voi play-offeissa ja varsinkin paikallispeleissä tapahtua. Lisäksi lähtötilanne nyt Ilveksellä loistava kun pelanneet aivan hurmoksessa vs. Tapparan lasketteluun ja odotteluun että runkosarja loppuu ja tosipelit alkavat.

Mutta unelmaparihan tämä toki on jos Tappara jatkaa.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Ei ole Oulusta mihinkään, mutta viiveisenä kenenkään kelkkaan menemättä. tapelkaa kunnolla, jättäkää koko nääsville muille. verta kentälle....nyt katotaan....vetäkää toisianne turpaan. tanpere tanpere........
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tulee kyllä. Auttaa hemmetisti uuden tulemisen rakentamisessa.

Vähintään kaksi loppuunmyytyä puolivälierää tekee kyllä gutaa Ilveksen kassalle. Ei haittaisi vaikka menisi seiskapeliin kunhan Tappara jatkaa. :D
 

Kukko

Jäsen
Ilveksellä ja faneilla on nyt tiukat paikat. Kynnet syödään jännityksestä varmasti verille asti. Viime vuotiset jatkuvat nöyryytykset Tapparaa vastaan ovat ottaneet koville, puhumattakaan mestaruudesta. Nyt Ilveksen kannalta TÄTÄ ei saa hävitä. Puhumattakaan mikäli jatkoissa Tappara saapastelisi vielä uusinta mestaruuteen. Nyt on All in, tästä takkiin ja olet ikuinen pikkuveli.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Hieman samansuuntaiset ajatukset.

Sitä en oo vielä osannut päättää onko ilvesläisten lesoilu ja uhoaminen ärsyttävämpää kuin esim. Hege41:n 4-0 turpaan asenne ennen kuin peliäkään on pelattu. Pelattavahan ne pelit on ensin ja kaikkea voi play-offeissa ja varsinkin paikallispeleissä tapahtua. Lisäksi lähtötilanne nyt Ilveksellä loistava kun pelanneet aivan hurmoksessa vs. Tapparan lasketteluun ja odotteluun että runkosarja loppuu ja tosipelit alkavat.

Mutta unelmaparihan tämä toki on jos Tappara jatkaa.
En minä ainakaan lesoile, en minä nyt mikään idiootti ole. Kaikki tietää Ilveksen tilanteen ja Tapparan dominoinnin Liigassa.
A. Olen ylpeä Ilveksestä, enkä ota taka-askeleita. Tämä on varmasti uutta ja vierasta monille. Minä myös oikeasti luotan.
B. Kieltämättä haen tässä myös tunnelmaa, fiilistä ja asetelmaa tulevaan.

Siihen on totuttu, että Ilveksen kannattaja kulkee pää allapäin ja kuuntelee korvat punaisena kaiken kettuilun. Sen aika on mennyt..Ilves tulee oikeasti haastamaan tosissaan Tapparan ja jos häviää, niin ylpeästi. Ei ole moni muukaan joukkue Tapparaa voittanut parin viimevuoden aikana. Me tulemme tekemään elämästänne haastavaa :)
 

Paha-Koljo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Voi kyllä, tätä herkkupalaa on odotettu vuosia.
Ihan rehellisesti olen tästä niin montaa mieltä, etten pysty täysin summaamaan ajatuksiani. Sen sijaan hajanaisia ajatuksia:

- Stating the obvious, Tappara on ennakkosuosikki paineineen. Jos me tästä lauluun lähdetään, niin sitten ansaittiinkin lähteä. Tällöin olen Ilveksen kelkassa loppukevään; kupissa painaa niin tamperelainen jääkiekko kuin suuri osa ystävistäkin.
- Tämäniltainen peli oli tasainen, mutta Ilveksen voitto oli ehkä vähän onnenkantamoinen. Pitemmässä sarjassa se ei riitä. Ilvestä kuitenkin kannatin ja hurrasin mukana. Se tuntui, yllättävää kyllä, hyvältä. Olen niitä ihmisiä, jotka ajattelevat, että jos ei Tappara niin Tampere.
- Koko sarja tekee eetvarttia Tampereen kannattajakulttuurille. Ilves on legendaarinen seura, ja puhtaan jääkiekon ystävänä minä en pidä tilanteesta, jossa se on viimeiset vuodet taas ollut. Minä haluan, että Ilveksestä tulee jälleen yksi liigan suurista, ja sen jälkeen haluan nähdä Tapparan kaatavan sen.

Toivottavasti keskustelu pysyy asiallisena, ja miksei pysyisi. Onnea sarjaan molemmille.
Voi kun voi poika olla innoissaan!
 

Teikel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers&Barkov
Kuka Ilveksen pelaaja mahtuisi Tapparaan pelaamaan? Ainoastaan yksi.

Vittasmäki, joka ensi kaudella on Tapparan mies

Materiaaliero on valtava. Onneksi pelejä ei ratkaista sillä. Tappara joutuu tekemään täyden päivätyön.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Kuka Ilveksen pelaaja mahtuisi Tapparaan pelaamaan? Ainoastaan yksi.

Vittasmäki, joka ensi kaudella on Tapparan mies
Se on teidän oma häpeänne, jos ei esim. Lehtonen tolppien väliin kelpaisi.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuka Ilveksen pelaaja mahtuisi Tapparaan pelaamaan? Ainoastaan yksi.

Vittasmäki, joka ensi kaudella on Tapparan mies

Materiaaliero on valtava. Onneksi pelejä ei ratkaista sillä. Tappara joutuu tekemään täyden päivätyön.
Provoihin ei pitäisi vastata, mutta kyllä itse ottaisin sekä Laakson että Flinckin ennen Otto Rauhalaa, sekä Rautiaisen ennen esim. Roymarkia, Karjalaista sekä Repoa. Lisäksi Vainio ollut loistava, Vittasmäen tasoinen. Toki vaikea sanoa, onko siitä kuinka paljon Vittasmäen hyvyyttä.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilveksellä ja faneilla on nyt tiukat paikat. Kynnet syödään jännityksestä varmasti verille asti. Viime vuotiset jatkuvat nöyryytykset Tapparaa vastaan ovat ottaneet koville, puhumattakaan mestaruudesta. Nyt Ilveksen kannalta TÄTÄ ei saa hävitä. Puhumattakaan mikäli jatkoissa Tappara saapastelisi vielä uusinta mestaruuteen. Nyt on All in, tästä takkiin ja olet ikuinen pikkuveli.
Tällaista lukiessa tulee mieleen, että kuinka epävarma voi mestarijoukkueen kannattaja olla. Tosin toki tavallaan ymmärrettävää, sillä tällaisessa lähtöasetelmassa toisella on tietysti pelkästään hävittävää ja toisella voitettavaa. Onneksi useimmilla Tapparan kannattajilla ei ole noin vaikeaa.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Tällaista lukiessa tulee mieleen, että kuinka epävarma voi mestarijoukkueen kannattaja olla. Tosin toki tavallaan ymmärrettävää, sillä tällaisessa lähtöasetelmassa toisella on tietysti pelkästään hävittävää ja toisella voitettavaa. Onneksi useimmilla Tapparan kannattajilla ei ole noin vaikeaa.
Se on juuri sitä..pelonsekaista epävarmuutta. Katsotaan nyt ne mittarit, voisi vielä mahtua yllättävän monikin sulavaan tapparaan.
 

Keyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal FC
Yllätin itseni, kun tänään tuuletin muistaakseni ensimmäistä kertaa Ipan voittomaalia. Olin oikeasti iloinen tamperelaisjoukkueen voitosta. Olen ilmeisesti tullut liian vanhaksi...

Seuraavissa matseissa Ilveksellä saattaa olla jopa pieni etu maalivahtipelissä, mutta siihen ne edut jäävät. Ipa kohtasi sääleissä liigan toiseksi tehottomimman hyökkäyksen. Tiistaista lähtien vastassa on liigan tehokkain hyökkäys Haapalan ja Savinaisen johdolla. Jos Ilves vie enemmän kuin yhden pelin niin suoritus on loistava. Tapparalla on varmaan parissa ekassa ottelussa käynnistysvaikeuksia, mutta sarjan vanhetessa näiden joukkueiden tasoerot alkavat korostua.

Veikkaus: matsit 4-1 Tapparalle.
 

Kukko

Jäsen
Tällaista lukiessa tulee mieleen, että kuinka epävarma voi mestarijoukkueen kannattaja olla. Tosin toki tavallaan ymmärrettävää, sillä tällaisessa lähtöasetelmassa toisella on tietysti pelkästään hävittävää ja toisella voitettavaa. Onneksi useimmilla Tapparan kannattajilla ei ole noin vaikeaa.

Höpö höpö, ei kannata uhritua. Itse näen, että Ilveksellä on paljonkin hävittävää, ja valtavat paineet. Paikallis tappio, niin vittuilu on kaikille osapuolille järkyttävä. Toki myös Tapparalle, mutta sen kestää paremmin peilatessa historiaan.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Höpö höpö, ei kannata uhritua. Itse näen, että Ilveksellä on paljonkin hävittävää, ja valtavat paineet. Paikallis tappio, niin vittuilu on kaikille osapuolille järkyttävä. Toki myös Tapparalle, mutta sen kestää paremmin peilatessa historiaan.
Itsevarmasti olet sitä mieltä, että tappio puolivälieräsarjassa olisi kovempi kolaus runkosarjan kympille kuin ykköselle. Jep, jep.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös