Voi kyllä, tätä herkkupalaa on odotettu vuosia.
Ihan rehellisesti olen tästä niin montaa mieltä, etten pysty täysin summaamaan ajatuksiani. Sen sijaan hajanaisia ajatuksia:
- Stating the obvious, Tappara on ennakkosuosikki paineineen. Jos me tästä lauluun lähdetään, niin sitten ansaittiinkin lähteä. Tällöin olen Ilveksen kelkassa loppukevään; kupissa painaa niin tamperelainen jääkiekko kuin suuri osa ystävistäkin.
- Tämäniltainen peli oli tasainen, mutta Ilveksen voitto oli ehkä vähän onnenkantamoinen. Pitemmässä sarjassa se ei riitä. Ilvestä kuitenkin kannatin ja hurrasin mukana. Se tuntui, yllättävää kyllä, hyvältä. Olen niitä ihmisiä, jotka ajattelevat, että jos ei Tappara niin Tampere.
- Koko sarja tekee eetvarttia Tampereen kannattajakulttuurille. Ilves on legendaarinen seura, ja puhtaan jääkiekon ystävänä minä en pidä tilanteesta, jossa se on viimeiset vuodet taas ollut. Minä haluan, että Ilveksestä tulee jälleen yksi liigan suurista, ja sen jälkeen haluan nähdä Tapparan kaatavan sen.
Toivottavasti keskustelu pysyy asiallisena, ja miksei pysyisi. Onnea sarjaan molemmille.
Voi kun voi poika olla innoissaan!