Jos nyt edes sen verran voit yrittää, niin kirjoita pelaajan nimi edes oikein. KalPassa kaudella 2016-2017 ei pelannut Sami Murasta vaan Sami Mutanen.
No niinhän minä kirjoitinkin, mutta laite korjasi mielestään oikeammaksi. Sori.
Jos nyt edes sen verran voit yrittää, niin kirjoita pelaajan nimi edes oikein. KalPassa kaudella 2016-2017 ei pelannut Sami Murasta vaan Sami Mutanen.
Ok. Luulin, että provosit. My bad.No niinhän minä kirjoitinkin, mutta laite korjasi mielestään oikeammaksi. Sori.
Näin teki. Tosin loppuunsa aika helpolla pääsi vs Kilpi. Vähän eritasoa oli Tapparan puolustuspelaami en. Yhtäkaikki. Oli myös mokeista parempi ja kova ukko on Tampereen Hasekki!Domi pesi Kilpeläisen hienosti tässä finaalisarjassa! Mutta hienoja veskareita molemmat.
Oispa KalPallakin 2 miljoonaa euroa enemmän laittaa pelaajiin, niin voitaisiin haaveilla kullasta. Tosiaan KalPan finaali paikan arvostan tänä vuonna korkeammalle kuin Tapparan kullan. Mutta onnittelut silti. Ensi kaudella syöttekin pelkkää hopea toffeeta kun Rautakyrpä tekee paluun.
Vituttaa kuitenkin se, että hallilla tuo 1-2 maali näytti syntyvän korkean mailan jälkeen. Tästä iso lampaanperse tuomareille! Olisi ratkennut ilman jossittelua...
Itseasiassa kun videoo tästä katoin, niin aika yhtäaikaa Jasu ja KalPan pelaaja kurottaa kiekkoon, eli saattaa olla. Ei kai tuomari muuten olisi käsiään levitellyt.Oonko ainoa, joka kuvitteli tuomarin tulkinneen että Kalpan pelaaja koski kiekkoon ensimmäisenä korkean mailan jälkeen? Ainakin käsien levityksen ajoitus telkkarista nähtynä vahvasti viittasi tähän, kun Jasu ja kuka-siinä-olikaan-keltapaita lähes yhtä aikaa kurottivat kiekkoon. (Ja toki, voi olla että sekin oli väärä tulkinta mut enivei, itse ajattelin livekuvasta että aivan selvä korkea maila, mutta että kaipa sitten vastustajan katsottiin koskeneen kiekkoon.)
Mutta kyllähän sinioranssit kauniisti pitivät keltaiset pois paikoilta, ja Dominik hoiteli loput. Ihanaa on se!
@Jäkishöntsä
ZSKA:lla oli myös ylivoimaiset resurssit. Tätä Tapparalla ei ole, eikä ole oikeastaan koskaan ollutkaan. Menestys on perustunut parempaan ja kovempaan tekemiseen...
Pitääkö tässä ruveta toivomaan Tapparan voittoo, että saadaan nauttia tästä sarjasta yli 4 pelin ajan?
En tiedä kuinka kauan olet jääkiekkoa seurannut, mutta minua epäilyttää, ettet oikeasti tunne kannattamasi seuran taustoja. Tappara oli jossain vaiheessa Liigan velkaisin seura, mutta tämä ei ollut ongelma, koska taustalla on Markus Matssonin kaltaisia herroja. Tappara on yksi liigan suurseuroista, ei ylivoimaisia resursseja, mutta liigan kärkipään resurssit kuitenkin.
Ei se tähän kääntynyt. Se kääntyi Juntusen Mikkoon.Näin kahden pelin jälkeen. Jotenkin silloin ajattelin että tähän viestiin sarja kääntyy. Mutta eihän se oikeasti kääntynyt, eihän pelaajat lue jatkoaikaa.
Niin, Tapparalla oli miljoonavelat (samoin Ipalla) ja yhtiöittämisen jälkeen nuo velat kuoletettiin käsittääkseni kymmenessä vuodessa (Ilveksellä velat jätettiin uppoavaan laivaan ja perustettiin Oy). Mattsonn pelailee puupenneillä Pojuun verrattuna, mutta eipä niiltä suunnilta ole sitä rahaa pumpattu, vaan Mikki on hoidellut hommat pankkiirin tarkkuudella jiiriin. Eli pumpulissa ajateltuna Tapparalla olisi rahaa kuin Valioliigajengillä, mutta eipä Poju ole setelinkulmaa paljoa vilautellut. Nykyiset resurssit ovat käytännössä Mikki Leinosen aikaansaamaa sekä organisaation urheilullinen jämäkkyys pitkälti Jukka Rautakorven iskostamaan toimintaa.En tiedä kuinka kauan olet jääkiekkoa seurannut, mutta minua epäilyttää, ettet oikeasti tunne kannattamasi seuran taustoja. Tappara oli jossain vaiheessa Liigan velkaisin seura, mutta tämä ei ollut ongelma, koska taustalla on Markus Matssonin kaltaisia herroja. Tappara on yksi liigan suurseuroista, ei ylivoimaisia resursseja, mutta liigan kärkipään resurssit kuitenkin.
En tiedä kuinka kauan olet jääkiekkoa seurannut, mutta minua epäilyttää, ettet oikeasti tunne kannattamasi seuran taustoja. Tappara oli jossain vaiheessa Liigan velkaisin seura, mutta tämä ei ollut ongelma, koska taustalla on Markus Matssonin kaltaisia herroja. Tappara on yksi liigan suurseuroista, ei ylivoimaisia resursseja, mutta liigan kärkipään resurssit kuitenkin.