No niin, onneksi tämä loppui jotta saadaan RD helvettiin pilaamasta ilmastoa raumalta. Viime vuonna usko koko Lukon seuraamiseen hyytyi kun välierissä sukellettiin niin ettei kiekossa ikinä pidä sukeltaa. Ei ainakaan sen palkkalapun kavereilla. Tänä vuonna yksittäin ottelu oli kuin minikoossa se viime vuotinen perseily. 80% saisi ottaa tämän viimeisen kuukauden palkan pois. Vain harva on sen ansainnut. Kun Zapolski tuli raumalle 3 vuotta sitten keräilemään kiekkoja selkänsä takaa niin kerroin rehellisesti miehen omassa ketjussa, että nyt tuli ostettua vika-ostos jolla Lukko ei voita mitään. Olin oikeassa. Ympyrä siis sulkeutui hänen osaltaan. Oli ajoittain kuvittavaa ja oksettavaa nähdä saunakaveriden saavan peliaikaa ilman pelillistä osaamista. Näin ollen myös omat kasvatit ulostettiin seurasta. Täten, RD tulisi minun puolestani vaikka kivittää. Onneksi nyt tosin tämä vanhat papat-projekti päättyy ja alkaa uusi jakso Lukossa. Voi olla, että ensi vuonna kiinnostaa hiukan enemmän taas seurata Lukkoa kun sieltä on ulostettu surkeat jääkiekkoilijat ja päävalmentaja.
Tapparalle toivon tietysti putoamista välierissä. Nytkään ei ollut se parempi joukkue kuin maalinteossa joten uskon, että ei riitä seuraavalle kierrokselle. Maalivahti-peli on Tapparan heikkous johon joukkue tulee tänä vuonna kaatumaan. Myöskin Laineen kokemattomuus sekä paikkien kyvyttömyys tehdä maaleja viivasta.
No, itse saa alkaa nyt miettiä kesän rientoja.
Loistava nuorten maailmanmestari. Ihan niinkuin Patrik Laine. Omia kasvatteja jotka Rauman muukalaislegioonasta puuttuu.
Nopealla matematiikalla, niitä taitaa olla enemmän kuin Tapparan joukkueessa. Saa korjata jos olen väärässä.