Niin jätit. Sinusta siis maalivahdilla otteet ovat vapaat, kunhan ei kilvellä lyö? Jos Zaps olisi pitänyt Palolan päätä maassa ja Riska rusikoinut, ei jäähyä olisi tullut? ja Onkohan sääntökirja samaa mieltä? Luulisin että olemme tilanteesta ja siitä tuomituista jäähyistä ihan samaa mieltä, mutta argumentaatiosi kusee...
Ja mediassa itkemiseen. Tilauksenne, sir.
Kommentoin näitä kahta tilannetta nimimerkille, joka vaati Palolalle rangaistusta, koska Riskakin sai. Parit olivat Forsberg - Palola ja Palola - Kousa, Riska tuli kolmantena kiistaan.
Ihan oikeasti. Paikka oli liian hyvä.Siis RD:n mediakommenttien jälkeenkin voi kuittailla muille mediassa itkemisestä? Ihan oikeasti?
Niin no Kousalla oli vastassaan sekä Metsola että Palola, mutta maalivahteja ei ilmeisesti lasketa?
Olipas vaan. Kylläpäs vaan näpäytitkin. Etenkin, kun Lukon puolelta rutinaa on kuulunut yhtä Järvisen lausuntoa enemmän...
Ihan oikeasti. Paikka oli liian hyvä.
...
Siis sinä itse kirjoitit, että Tapparan pelaajat ovat keskittyneet pelaamiseen eivätkä Riskaan, johon vain huomautin että on ne mediassa vähän Riskaankin keskittyneet. Nyt aloit sössöttää jotain Lukon rutinoista (ts RD:n ja Tapolan miekkailusta), jotka eivät tähän mitenkään liity.Olipas vaan. Kylläpäs vaan näpäytitkin. Etenkin, kun Lukon puolelta rutinaa on kuulunut yhtä Järvisen lausuntoa enemmän.
Se oli tuohon mediarutinaan liittyvää. Eikä Riska ainoa siellä ole. Mutta samapa tuo. Näyttää Riska hyytyvän samaa tahtia kuin muutkin lukkolaiset.Siis sinä itse kirjoitit, että Tapparan pelaajat ovat keskittyneet pelaamiseen eivätkä Riskaan, johon vain huomautin että on ne mediassa vähän Riskaankin keskittyneet. Nyt aloit sössöttää jotain Lukon rutinoista (ts RD:n ja Tapolan miekkailusta), jotka eivät tähän mitenkään liity.
Joo leikittelevän helpolta näytti Tapparan peli kolmannen erän lopulla eilen.Näyttää Riska hyytyvän samaa tahtia kuin muutkin lukkolaiset.
Siinä Tappara löysäsi liian aikaisin, kun sai sen ylivoiman ja läpsyttely jäi päälle. Ennen sitähän ei isompaa hätää ollut. Fokus hukkui lopussa. Ei sen kummempaa.Joo leikittelevän helpolta näytti Tapparan peli kolmannen erän lopulla eilen.
Tämä selvä. Saapa nähdä kostautuuko se vielä seuraavassakin pelissä.Joo sama täällä. Lukko löysäsi 3-1 tilanteessa, Virtanen näytti persettä Sarille, Dufva kävi teatterissa ja läpsyttely jäi päälle.
Eli maalivahteja ei siis lasketa. Asia selvä.
Meni kumpi tahansa finaaleihin, niin tämän sarjan tuomarilinjalla on pelattu koko ajan Kärppien pussiin. Olettaen totta kai, että Kärpät itse pääsee sinne finaaleihin. Petteri Sihvosen mukaan Kärpät hyötyy eniten siitä, että kentällä saa kahvata ja rikkoa. Aika mielenkiintoinen näkemys.
Petteri Sihvonen - Play among friends
Vähätelkää vaan Palolan tilannetta sama se mulle on... Toisekseen Metsolan "päälle ajaminen" ei ollut niin paha kuin annatte ymmärtää. Ihmettelin Metsolan hiiltymistä tilanteessa kyllä.
Sinähän olet oikea koomikko.
Meneppä vaikka Ruutu sovelluksen ottelun klippeihin kohtaan 3min 25sek.
Ensinnäkin näytti siltä että nyt kolataan maalivahti. Eli maalivahdin taklaus maalivahdin alueella. Ei jäähyä.
Sinänsä Kousalta hyvä yritys Eliminoida Metsola parantaa Lukon mahdollisuuksia.
Provona voisi jopa sanoa, että teki käskytettynä. Mutta en sano. Kousa liian hyvä uhrattavaksi.
Juha kiivastui ja löi kaksi kertaa Kousaa kilpikäden kämmenellä kypärään. Sellaisia voimataputuksia. Itse kilpi ei edes osunut Kousaan.
Palolalta lähti kome oikea suora pienenä palautteena. Rehdisti Kousan edessä seisten. Ei Riskamaisesti takaa poikkarilla.
Haha ei saatana mitä juttuja.... "Rehdisti Kousan edessä seisten"..... Onhan se joo kahdella yhtä vastaan aika rehti. Veskari hakkaa kilvellä ja Palola tulee mukaan rehdisti auttamaan kaveria. Toivon, että sanoit tuon vitsillä. Rehti hanskailu on kyllä semmonen, missä molemmat osaavat odottaa iskuja. Tässä tapauksessa Kousalla ei kyllä ole mitään aavistusta, että Metsolan lisäksi Palola tulee nyrkkihippasille.