On se kumma että joidenkin lapsukaisten pitää heittää vain provoa provon perään.. Ei mulla muuta. Parempi voittakoon.
Väsyneeltä näytti Markkanen pelin jälkeen, normaalia väsyneemmältä. Mankinen otti iskua kolmannen erän lopussa hyökkäyspäässä, lenteli häijynnäköisesti. Pelasikohan sen jälkeen? SaiPalla neljä pakkia pelas yli 20 min viime pelissä, kestääkö kunto? Ja ennenkaikkea mietityttää se, osaako Marjamäki panostaa tappavan kovaan pelirytmiin ekassa pelissä?SaiPalle JYP sarja oli, paitsi henkisesti ja fyysisesti kuluttava, myös joukkueen terveystilanteen kannalta erittäin raskas. Koho taisi ottaa aika pahaa osumaa kuudennessa pelissä ja onko se Markkanenkaan enää täydessä iskussa. Ja mites Cutta, ei ainakaan pelannut game sevenissä. Nuo on kovan luokan takaiskuja SaiPalle.
Kuuluu menestyvän joukkueen fanien luonteeseen näin kevään ratkaisuaikoina. Menestys ruokkii itsevarmuutta; on varaa olla parempi. Eihän se suomalaiseen kulttuuriin sovi, kun heikommalle pitää aina antaa tasoituksilla samat lähtökohdat. Muutoin on epistä. No, realismi haisee, etten sanoisi.
Itse ainakin olen ylpeä ja itsevarma tämän kevään Kärpistä ja annan sen kuulua lujaa. Isomman etuoikeus. Voittajat muistetaan.
Kävi sitten niin, että Kärpät saa/joutuu pelaamaan näitä sarjan posittivisia yllättäjiä, nk. hurmos-joukkueita vastaan tämän kauden pudotuspeleissä.
Tässä kannattaisi nyt olla vähän pelisilmää ja satsata vaikka johonkin matsiin siten, että SaiPa lentäisi Ouluun.
Kärpät on tietysti selvä suosikki sarjaan. Jos SaiPa menisi jatkoon, olisi yksi liigahistorian suurimmista yllätyksistä.
Mutta mutta...
Runkosarjassa 13-14 Kärpät vei ottelut 4-0. Tulokset olivat 2-1, 4-5, 2-1 ja 0-3 (1 tyhjiin). Eli tiukkaa vääntöä joka pelissä.
Runkosarjassa 12-13 SaiPa vei ottelut 4-0... Tulokset 2-4, 2-1, 4-3 (rl), 2-5. SaiPassa nämä muistetaan, ja antavat uskoa.
Mun mielestä tietynlainen "rehvakkuus"kuuluu asiaan, etenkin, kun se ei ole tyhjästä nyhjästyä. En ymmärrä, että pitäisi jotenkin luikkia pitkin nurkkia Kärppäkannattajana ja hävetä sitä, että meillä on AIVAN TIMANTTINEN JOUKKUE!! Ylpeähän siitä pitäisi olla, vai eikö, häh?!!!!INHOAN tätä -ei saa kehua itseään, ei kuulu suomalaiseen mentaliteettiin, vaan pitää nöyristellä ja köyristellä selkäänsä ja valehdella, kuinka saatanan huonoja ollaankaan ja toinen on aivan ylivertainen. KUN NÄIN EI ASIA OLE! Okei, mulla on sitten kusta päässä ja pirusti, mutta kyllä Kärpät tän hoitaa, vaikka SaiPa olisi kuinka symppis tahansa ja kaikkien lellikki. Näin se totuus vaan menee ja sen tuutte huomaamaan. En häpeä Kärppiä vaan olen heistä todella ylpeä!Kaikelle on aikansa ja paikkansa, tämmöiselle foorumille provoilu ei mielestäni sovi.
Keskitytään peliin ja joukkueisiin, ei turhuuksiin. Ei mulla muuta.
Ja mikäli tämä tulee menemään samaan kurakaivoon kuin aiemmin mainitsemani ketju, niin kiittää saa Lomppia.
Keskitytään peliin ja joukkueisiin, ei turhuuksiin. Ei mulla muuta.
Aikooko SaiPa tosiaan istua tämän päivän bussissa, vai onko otettu joku lento?
mutta pajatso alkaa olla tyhjä kuten viiden minuutin juhlinta ratkaisevan puolivälierävoiton jälkeen kiistattomasti osoittaa. Koko kausi on pelattu taitojen äärirajoilla ja vielä kun vaiherikkaan suurtaistelun jälkeen kaatui viheliäs Jyppi, niin minimestaruus on plakkarissa ja masu niin sanotusti täynnä.
Mun mielestä tietynlainen "rehvakkuus"kuuluu asiaan, etenkin, kun se ei ole tyhjästä nyhjästyä. En ymmärrä, että pitäisi jotenkin luikkia pitkin nurkkia Kärppäkannattajana ja hävetä sitä, että meillä on AIVAN TIMANTTINEN JOUKKUE!! Ylpeähän siitä pitäisi olla, vai eikö, häh?!!!!INHOAN tätä -ei saa kehua itseään, ei kuulu suomalaiseen mentaliteettiin, vaan pitää nöyristellä ja köyristellä selkäänsä ja valehdella, kuinka saatanan huonoja ollaankaan ja toinen on aivan ylivertainen.