Ja vitut! Huomisesta eteenpäin otatte perseeseen enemmän kuin lääkäri määrää! :D
En tiedä paljonko lääkäri on sinulle määrännyt perseeseen otettavaksi ja mitä. Sinulle kuitenkin tiedoksi, tuollainen määräys ei ole normaalikäytäntö.
Kyllä Kärpillä on nyt niin kova hönkä päällä että suosittelen laittamaan huomiseksi tulpat sinne, jotta pahimmalta vältytte. Kärpillä on nyt henkinen yliote, siitä ei pääse mihinkään. Kotietu, mylvivä kotiyleisö ja kuuma maalivahti.
Edge on nyt Kärpillä!
Kyllä Kärpillä on nyt niin kova hönkä päällä että suosittelen laittamaan huomiseksi tulpat sinne, jotta pahimmalta vältytte. Kärpillä on nyt henkinen yliote, siitä ei pääse mihinkään. Kotietu, mylvivä kotiyleisö ja kuuma maalivahti.
Edge on nyt Kärpillä!
a) Millä perusteella Kärpillä on henkinen yliote? Tappara suli, mutta nousi silti voittajaksi - se, jos mikä, osoittaa henkistä kovuutta. Kärpät ei lopettanut taistelua 3-0:ssa, mutta Tapparakaan ei lannistunut 3-3 -tilanteessa eikä suostunut häviämään.
b) Kuka on tämä tulikuuma maalivahti? Rynnäs on pelannut pudotuspeleissä puoli peliä ja muuten pudotuspeleissä loistavasti torjunut Karhunen pommitettiin vaihtoon. Onko Karhunen enää tulikuuma?
Tappara sai armopullan ja käytti sen. Kärpät oli jo hoitamassa hommaa kotiin aivan mielettömällä buustilla.
Kummatkin maalivahdit ovat kuumia. Ei yksi peli vie vielä Karhuselta virettä. Ja niinkuin jo aiemmin totesin. Tappara on mukana tässä sarjassa vain tuon Kärppien paskan alivoiman takia.
te kaadutte sitte heikkoon alivoimaan...!
Tappara sai armopullan ja käytti sen. Kärpät oli jo hoitamassa hommaa kotiin aivan mielettömällä buustilla.
Kärpät se taisi kolmannessa erässä saada melkoista armopullaa. Tappara ei enää toista kertaa tule päästämään Kärppiä kolmen maalin takaa tasoihin, se on varma jos mikä.
Tästä olen samaa mieltä. Tappara kun ei tässä finaalisarjassa enää johda yhtäkään peliä kolmella maalilla. Maalivahtipeliä ei yksittäinen maalivahti voi niin hyvin parantaa kuin mitä av-peliä voi parantaa. Siksipä Kärpät pystyy kehittymään enemmän kuin Tappara. Siksi Kärpät voittaa tänä keväänä pojan kotiin. 6:s finaalipaikka 11 kauteen. On se Kärpät kova.Tappara ei enää toista kertaa tule päästämään Kärppiä kolmen maalin takaa tasoihin, se on varma jos mikä.
Ja vastaavasti chargerille, missä kohdassa Tappara sai?
Siis lähinnä tuo ylivoima ja ratkaisumaali, pelin kulkuun nähden melkoinen pulla.
Tää alkaa vaikuttaan siltä, että jos Kärpät haluaa niin ne viä Tapparaa 100-0, jos asia näin niin miksei ne sitten halua vaan pelaan kunnolla vasta 3. erän... aikamoista keskustelua täällä!
Joko sinä et tajunnut pointtia, tai sitten et ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään. Jälkimmäiseen en usko sen perusteella, mitä olen aiemmin kanssasi ajatuksia vaihtanut. Epäilenkin, että sulla ei vaan nyt finaalien aikana pääse veri päähän asti.Kerropas mitä vittua sillä on väliä mistä se kertoo? Eiköhän se sormusten määrä ole SE juttu. Osgoodilla on ne sormukset, Kipperillä ei ja taisi Osgood noina vuosina peitota aika liudan ihan NHL:n kärkinimiä.
No juuri kun minun piti esittää tämä kommentti sinulle.Metsä ja puut jne.
Minäkin olen sitä mieltä, että Metsolalla voi voittaa mestaruuden. Mutta tämän päivän Tappara antaa liikaa köyttä tämän päivän Kärpille, kun ei ole heittää parempaa kassaria maaliin. Rautalankaa: Kärpät veisi mestaruuden Metsolallakin tuota Tapparaa vastaan. Toisin päin on aivan helvetin vaikeaa. Ei se mahdotonta ole, mutta vaikeaa.Täällä kun kerrottiin, että Metsolalla EI VOI voittaa mestaruutta ja minä taas olen sitä mieltä, että ihan hyvin voi voittaa. Kukaan ei kai ole maininnut mistään Vezina Trophyista sanallakaan, jos ymmärrät mitä ajan takaa.
No joo, olihan Kärpät kolmannen erän kusikin paikalla tasoitukseen asti, jonka jälkeen peli tasottui, mutta kaksi ensimmäistä erää oli kyllä täysin Tapparan. Siksi pelin kulkuun nähden en nyt kovinkaan epäoikeudenmukaisena tuota tulosta pidä.Siis lähinnä tuo ylivoima ja ratkaisumaali, pelin kulkuun nähden melkoinen pulla.
Ja vitut! Huomisesta eteenpäin otatte perseeseen enemmän kuin lääkäri määrää! :D
Kestikö Metsolalla pää ensimmäisessä pelissä vai?
No tämä on toki totta, että hieman varkain ja pelinkulkuun nähden epäoikeudenmukaiseseti saivat sen, mutta ei auta mitään. Tämän takia kait sitä jääkiekkoa tulee seurattua!
Kärpät se taisi kolmannessa erässä saada melkoista armopullaa. Tappara ei enää toista kertaa tule päästämään Kärppiä kolmen maalin takaa tasoihin, se on varma jos mikä.
Joko sinä et tajunnut pointtia, tai sitten et ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään. Jälkimmäiseen en usko sen perusteella, mitä olen aiemmin kanssasi ajatuksia vaihtanut. Epäilenkin, että sulla ei vaan nyt finaalien aikana pääse veri päähän asti.
90 %. Se on Karhusen voittoprosentti tämän kevään pudotuspeleissä Liigan sivujen mukaan. Aika hyvä kyllä. Niin, se on meidän kakkosmaalivahti. Juuri kaiveltiin ykkösmaalivahti naftaliinista. Se voittikin jo oman osuutensa 3-1.Playoffeissa 15 ottelua ja yhdeksän voittoa, eli voittoprosentti on tähän mennessä 60%. Jos tuo ei ole voittavan maalivahdin saldo niin en tiedä mikä on.