Mäki on uskomattoman hieno mies ja varsinkin alivoimalla liigan paras vetojen blokkaaja.
Reaktioni kun luin tämän.
Mäki on uskomattoman hieno mies ja varsinkin alivoimalla liigan paras vetojen blokkaaja.
Väänänen taklus osuu päähän - Komulainen nukahtaa | Ruutu
Klipistä Kärppiä vastaan suoritettu Väänäsen taklaus. Saa nuo meidän lyhyemmät pelaajat näemmä olla aika varuillaan. Tästähän tuli se 2 minuuttia rangaistuksia. Grönholm toki sai 2 ottelua, mutta kuka näitä laskee.
Jos tosiaan katsot klippiä tarkasti niin ei Väänänen kyllä mitään väärää tee. Kärppäkaveri sattuu horjahtamaan vielä samaan aikaan kun taklaus on tulossa ja horjahduksen seurauksena myös pää on reilusti alempana kuin mitä pitäisi olla.
Autetaan sen verran, että kyseessä tosiaan oli kevään 1996 välierät ja ensimmäinen ottelu, 2-3 Hämeenlinnaan voitto. Taisi olla Jokerit vähän väärällä asenteella liikkeellä siinä pelissä.Väärin. HPK on voittanut yhden(1) pleijarimatsin Jokereita vastaan DDR:ssä joskus 90-luvun puolivälissä.
En minä siinä mitään väärää väittänytkään olevan. Grönholm vain sai hiljan 2 ottelua päähän kohdistuneesta.
Lähinnä ajoin takaa sitä, että kun meillä parin pelaajan pää on normaalisti tuolla korkeudella, niin saavat vähän katsoa kun tämä kaveri vetää näin.
Voihan ne teidän isot ja kankeet pakit yrittää jos ne saa ne joskus kiinni. Se on kuitenkin faktaa että siellä ne tulee herhiläisenä iholle ja niitä ei pelota mikä 2m ja 100kg siellä on vastassa. Johan sen kertoo fysiikan lait että 1/2mv^2, että pää ylös siellä Jokerileirissä.Niin eli näitä teidän munanmittaisia ei sitten saa taklata, kun väkisinkin osuu päähän....
Mua ei kiinnosta hittoakaan jotkut "tuhkimotarinat" tai "suuret kertomukset", itse asiassa mua vituttaa se, että joukkue voi perseillä koko kauden, mutta tulee sitten jossain ihme hurmoksessa pleijareihin ja vie koko kakun.
Mua ei kiinnosta hittoakaan jotkut "tuhkimotarinat" tai "suuret kertomukset", itse asiassa mua vituttaa se, että joukkue voi perseillä koko kauden, mutta tulee sitten jossain ihme hurmoksessa pleijareihin ja vie koko kakun. Olkoon urheilua, mutta itse ajattelen, että menestys pitäisi ansaita pitkäjänteisellä työllä, ei "tuurilla" jota tämä tähtimerkkien, kemioiden ja muiden tekijöiden yht'äkkinen natsaaminen kieltämättä vähän on.
Mua ei kiinnosta hittoakaan jotkut "tuhkimotarinat" tai "suuret kertomukset", itse asiassa mua vituttaa se, että joukkue voi perseillä koko kauden, mutta tulee sitten jossain ihme hurmoksessa pleijareihin ja vie koko kakun. Olkoon urheilua, mutta itse ajattelen, että menestys pitäisi ansaita pitkäjänteisellä työllä...
Mua ei kiinnosta hittoakaan jotkut "tuhkimotarinat" tai "suuret kertomukset", itse asiassa mua vituttaa se, että joukkue voi perseillä koko kauden, mutta tulee sitten jossain ihme hurmoksessa pleijareihin ja vie koko kakun. Olkoon urheilua, mutta itse ajattelen, että menestys pitäisi ansaita pitkäjänteisellä työllä...
Mua ei kiinnosta hittoakaan jotkut "tuhkimotarinat" tai "suuret kertomukset", itse asiassa mua vituttaa se, että joukkue voi perseillä koko kauden, mutta tulee sitten jossain ihme hurmoksessa pleijareihin ja vie koko kakun. Olkoon urheilua, mutta itse ajattelen, että menestys pitäisi ansaita pitkäjänteisellä työllä, ei "tuurilla" jota tämä tähtimerkkien, kemioiden ja muiden tekijöiden yht'äkkinen natsaaminen kieltämättä vähän on.
Toivon, että Jokerit kilpistää alkavan HPK-ilmiön alkuunsa ja lähtee Tapparaa kiusaamaan jo sunnuntain päätteeksi. Ja jos oikein hyvin käy, kolaa tukka-Jukan kiekkorobotitkin lomalle ennen kuin tulee viihdyttämään Kärppiä vuosituhannen välieräsarjassa...
Jotenkin todella huvittavaa kommentointia että tämä on ihan siitä kiinni mitä Jokerit tekee, että pelaako vai ei. Voi mennä kyseleen niiltä kaikilta 8 joukueelta jotka tuossa ottaneet käkättimeen runkosarjan lopussa, että moniko niistä lähti sinne pelailemaan ja katsemaan kuinka HPK lato maaleja.
Niin, itsekin tuossa vähättelin asiaa tämän sarjan osalta, mutteihan se nyt ihan noinkaan mene. JR on sen tehnyt monesti ja aivan saletisti tahallaan. Siitä miehestä ei löydy vastustajan kunnioitusta, edes terveyden. Ja on esim. HPK:ssa pelannut Erkki Rajamäki toiminut samoin. Eli kyllä tuolla tasollakin niin on tehty, eikä se SBA:kaan niin kauheasti toissa syksynä kunnioitellut.Mutta ei tuolla tasolla kukaan lähde tahallaan vastustajaa telomaan. Ei edes Jarkko Ruutu. Eikä siihen kukaan lähde käskyttämään. Ei edes Tomek Valtonen.
Joopa joo, keskustelu riistäytynyt mielenkiintoiseksi. Kaikkien mielestä HPK on nyt miltei ennakkosuosikki. Ha! Aivan ylivoimainen ennakkosuosikki ylivertaisilla yksilöillä tähän sarjaan on Jokerit, piste.