Melko Huono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kiitos HPK! Narrit on enään pelkkä paskanen tahra meidän hienon liigamme historiassa! KIITOS ja tsemppiä myös Kärppiä vastaan!
Kiitos HPK! Narrit on enään pelkkä paskanen tahra meidän hienon liigamme historiassa! KIITOS ja tsemppiä myös Kärppiä vastaan!
Mä olin kuulevinani nää: "Ässätkin floppas!!!"Mitä Jokerien fanit tsänttäsivät matsin jälkeen?
Pave oli mielestäni tuota tsänttiä johtamassa nahkahanskoineen, jos oikein näin.
Uhmakkuudesta jotenkin jäi se kuva, että mitää kovin positiivista eivät huudelleet.
Mä olin kuulevinani nää: "Ässätkin floppas!!!"
"Pori haisee! " ja "Koko maailma saa turpaan!"
Soitetaanko YK:n turvallisuusneuvosto hätäistuntoon? Vai toivoitko jotain raflaavampaa jotta voisit tuntea olevasi parempi ihminen?
Olet väärässä, ei ota ihan hirveän koville. En vaan ymmärrä mitä hiton väliä yhdellä chantillä on tässä kohtaa. Ai että vaikuttivat negatiivisilta, no shit Sherlock, kiitos tästäkin yllättävästä tiedosta. Olin varma että säälipleijareista pudottaessa ollaan aina tosi positiivisella mielellä. DDR-hallissakin varmasti chantattiin "Nybari on paras" pelin loputtua.Heh, ottaa ilmeisen koville.
En kylläkään tarkoittanut provona, vaan olisin ollut kiinnostunut kuulemaan, kritisoiko faniryhmä Hjallista vai ketä..
Chantti alkoi sanalla "kiitos".
Jokereiden poistuessa Liigan markkina-arvosta hävisi viidennes, mutta hieno sarja Liiga on edelleenkin. Onnea jatkoon, koska Suomi-kiekko tarvitsee vahvaa Liigaa myös jatkossa.
Heh, ottaa ilmeisen koville.
En kylläkään tarkoittanut provona, vaan olisin ollut kiinnostunut kuulemaan, kritisoiko faniryhmä Hjallista vai ketä..
Chantti alkoi sanalla "kiitos".
Tomek Valtoselta aika kovat kommentit, "tää on rikkonaisin joukkue, jossa mä oon koskaan ollu".
Missään muussa kun te ette pärjää niin näissä jämissä viette kyllä voiton.
Kun tuota teidän rosteria katsoo niin sehän on itseasiassa kasattu liki täysin Jokeri-jämien varaan.
On jämä-Tuohimaata, jämä-Kerälää, jämä-Tuulolaa ja ketä kaikkia näitä nyt on.
Oli pakko kaivaa palstan kovimman Turenkifanin kommentit marraskuulta...