No sulla on ainakin usko mennyt näköjään jo ennen kauden alkua. Tuskin tämäkään mahd. tappio yhtään hetkauttaa sua kun tunnut olevan sen verran kyynisellä asenteella liikenteessä. Ihan oikeasti, älä jaksa purkautua tänne. Mee vaikka metsään huutamaan.
Kerro mulle yksikin järkevä perustelu miksi Jokerit voittaisi 7.pelin?
Tässä syitä joiden takia ei voiteta:
- Santala poissa ja SSL ketju hajalla, Leino ja Stapleton on vain varjoja itsestään Hirson rinnalla
- Markkanen on poissa, Puurula paikannut uskomattoman hyvin omaan tasoonsa nähden mutta se nyt ei vain riitä kun Jokereilla ei enää ole ollenkaan hyökkäystä
- Sheddenin olematon "pelikirja", vain roiskimista ilman minkäänlaista päämäärää
- nykyinen tuomaritoiminta, kaksi viimeistä peliä Jokerit on saanut taistella myös tuomareita vastaan, selkeä etu Bluesilla
- henkinen yliote Bluesilla sen noustua sarjassa 1-3 tilanteesta 3-3 tilanteeseen, Jokerit on henkisesti lyöty ja Jokerit myös tietää sen (Sheddenilläkin on jo selitykset valmiina tappion varalle)
- Bluesin kotipeli, viimeinen vaihtoetu joka tarkoittaa sitä että meidän nelonen ja Kantor-Kalteva sekä 90vTuulola-Kuparinen parit joutuu pelaamaan Bluesin ykköstä vastaan joka tarkoittaa että omissa tulee soimaan
- meidän "2.sentterin" Hirson luokattomat esitykset, Santalan ollessa poissa Hirso on meidän paras pelintekijä, tosin vain teoriassa sillä nykyinen Hirso on lähinnä pelintuhoaja
- ja näyttää siltä että suurin ja kaunein eteläpääty (minä mukaanlukien, mä tosin olen flunssassa ja ääni on muutenkin vähän käheenä) tykkää kannustaa ja auttaa joukkuetta vain johtoasemassa, joten katsomostakaan ei tule lisäboostia vaikeuksissa rämpivälle joukkueelle
Siinäpä muutama, anna edes yksi järkevä ja realistinen selitys miksi Jokerit voittaisi 7.pelin?