Oli vastaus kumpi vain, hävettää silti vitusti.Jos ja kun vastaus on "EI", hävettää vielä enemmän.
Kyllä mä olen täällä joltain osalta kritiikin ostanut, mutta nyt menee kyllä niin pahasti tekopyhyyden puolelle, että jotain rajaa.Mutta.. koko seurakulttuuri tuntuu olevan aika öykkärimäisellä pohjalla. Maskotti törttöilee oikein urakalla, valmentaja vaikuttaa sirkuspelleltä ja nyt vielä tämä.
Jäällä ollaan kuin mikäkin Lahden pellehyppyseura ja kannattajat vielä jaksavat puolustella kaikkea.
En tiedä enkä ymmärrä ja noloa on. Käsittääkseni Iida/Ida tai mikälie on kuitenkin näyttäytynyt ja pukeutunut Pelicans-paitaan jo ennen yhteistyökuviota. Ts. yhteistyö nähty mahdollisena tästä johtuen. "Kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta"Jos tämä tuorein "kohu" pitää todella paikkansa, niin Pelicans kyllä nostaa nolouden ja myötähäpeän riman uusiin ennätyslukemiin. En tiedä millaisia arvoilla siellä toimistolla töitä tehdään, mutta luoja miten surkeaa touhua.
Pelicansfanit käsi sydämellä, olisiko seura aloittanut yhteistyön tämän ko. henkilön kanssa juuri finaalien kynnyksellä, jos vastassa olisi ollut esim Kärpät, Lukko tai JYP?
Jos ja kun vastaus on "EI", hävettää vielä enemmän.
Antaa tapparalaisten mouhottaa asialla, jos se todella on heistä nyt kiinnostavinta. On tyylitöntä tuoda Vainiota erityisesti esille, mutta säälittävä provo on mouhottajien yritys nostaa tämä asia jotenkin keskiöön.
Hyviä pointteja menee usein hukkaan, kun on pakko päästä käyttämään tällaisia termejä. Melkein kuin Ilveksen foorumia lukisi.
Selittele ja silittele asiat taas ihan siihen näkökulmaan kuin haluat ja miten ne itselle mukavilta tuntuu.Kyllä mä olen täällä joltain osalta kritiikin ostanut, mutta nyt menee kyllä niin pahasti tekopyhyyden puolelle, että jotain rajaa.
Maskotti törttöili, jälkipeli hoidettiin erittäin hyvin.
Valmentaja vaikuttaa sirkuspelleltä? Ok. Ei ole ainakaan arvoista puhunut mitään, toisin kuin eräs kollegansa.
Hypyistä voidaan tehdä hieno kooste välieräsarjasta ja miettiä, että miten se nyt menikään... Lyhyt on muisti Ilves-leirissä.
On se toisaalta tietysti ihan arvostettavaa, että jaksat vielä lomalla innostua Pelicansista.
Aika usein meitä nimitetään ties miksi pussinokiksi. En ole niistä ärsyyntynyt, vaikka pilkallisia ovatkin.
Minusta Mouhijärvi-jutut on aika ystävällismielistä naljailua.
Tapparalaiset jaksavat edelleen mukista yhdestä mahdollisesti tahallisesta pikkupiikistä veskarin suuntaan, kun näyttäisi muutenkin sillä että suihkusaippuaorganisaationne voittaa jälleen mestaruuden ihan tällä viikolla. Kannattaisi miettiä miksikä tätä kiekkopeliin eksynyttä naista nimittää, muistaen että julkisuutensa on saanut sillä että oman joukkueen molari on kunnes toisin todistetaan ahdistellut seksuaalisesti tätä alaikäisenä.
Ei taida perustua palstaveljien sanomisiin tämä oletus. Vainion twiiteistä tosin voisi jotain sen suuntaista olettaa ilman suurempaa salaliiton rakentelua. Vainio itse on twiitannut käyttäen sanoja "yhteistyössä / Pelicans" tässä finaalien aikana. Ei nuo somevaikuttajien yhteistyökuviot pääasiallisesti vastikkeettomia ole. Onko se vastike sitten rahaa vai tuotetta tuntuu vaihtelevan. Mutta jotenkin voisi olettaa, ettei tässäkään yhteistyökuviossa ihan vain talkoohengessä olla. Ei Vainio kuitenkaan ihan niin vannoutunut Pelicans-fani ole. Toki se vastike voi hyvin olla vaikka nuo eilisen ottelun paikat.Täällä on Iida Vainiota kauhistelleet palstaveljet jo päättäneet, että Pelicans on maksanut Vainiolle yms. Teillä on niin syvällistä tietoa Pelsun toimistolta, että ihmetyttää.
Ainut asia mihin nyt katsojana voidaan vaikuttaa on tuo huutelu. Huutelu kuuluu olennaisena osana jääkiekko otteluun ja en ole sitä vastaan vaikka käyttääkin kovaa kieltä. Mutta kyllä ped.... huutaminen tässä vaiheessa on liikaa, koska case Helkanko-Vainio on kesken. Annetaan kyttien tutkia/hutkia ja sitten julkisesti tuomitaan jos aihetta on. Syyllistyn itsekkin kaiken näköiseen huuteluun, mutta on sentään joku raja itselläkin.
Ei taida perustua palstaveljien sanomisiin tämä oletus. Vainion twiiteistä tosin voisi jotain sen suuntaista olettaa ilman suurempaa salaliiton rakentelua. Vainio itse on twiitannut käyttäen sanoja "yhteistyössä / Pelicans" tässä finaalien aikana. Ei nuo somevaikuttajien yhteistyökuviot pääasiallisesti vastikkeettomia ole. Onko se vastike sitten rahaa vai tuotetta tuntuu vaihtelevan. Mutta jotenkin voisi olettaa, ettei tässäkään yhteistyökuviossa ihan vain talkoohengessä olla. Ei Vainio kuitenkaan ihan niin vannoutunut Pelicans-fani ole. Toki se vastike voi hyvin olla vaikka nuo eilisen ottelun paikat.
Toisin sanoen Pelicans on itse hankkinut Vainion paikalle. Julkisuutta, somevaikuttaja, tuskin mitään kustannuksia - mikä voisi mennä vikaan?Hänelle ei ole maksettu rahaa. Hän on saanut ainoastaan lipun peliin sitä vastaan, että kuvaa materiaalia pelistä omaan sosiaaliseen mediaansa.
Aika mitätön kohu siis vähän kuin Lintilän whatsup kohu eli paljon melua tyhjästä.Iida Vainio itse kertoo MTV3:n jutussa, että Pelicans on kutsunut hänet peliin. Hänelle ei ole maksettu rahaa. Hän on saanut ainoastaan lipun peliin sitä vastaan, että kuvaa materiaalia pelistä omaan sosiaaliseen mediaansa.
Iida Vainio vahvistaa MTV:lle Pelicansin kutsuneen hänet otteluun – näin hän vastaa väitteisiin Tappara-vahdin tietoisesta häirinnästä: "Olen siellä kiltisti istunut"
Iida Vainio kertoo olleensa Pelicansin ja Tapparan välisessä neljännessä finaalissa Pelicansin kutsumana.www.mtvuutiset.fi
Eli saanut vastikkeen.Iida Vainio itse kertoo MTV3:n jutussa, että Pelicans on kutsunut hänet peliin. Hänelle ei ole maksettu rahaa. Hän on saanut ainoastaan lipun peliin sitä vastaan, että kuvaa materiaalia pelistä omaan sosiaaliseen mediaansa.
Iida Vainio vahvistaa MTV:lle Pelicansin kutsuneen hänet otteluun – näin hän vastaa väitteisiin Tappara-vahdin tietoisesta häirinnästä: "Olen siellä kiltisti istunut"
Iida Vainio kertoo olleensa Pelicansin ja Tapparan välisessä neljännessä finaalissa Pelicansin kutsumana.www.mtvuutiset.fi
Eihän Suomen oikeusjärjestelmä tähän periaatteeseen nojaa ? Syyttäjällä on todistamistaakka ja syytetty on syytön niin kauan, kunnes oikeus on todennut syylliseksi.Tapparalaiset jaksavat edelleen mukista yhdestä mahdollisesti tahallisesta pikkupiikistä veskarin suuntaan, kun näyttäisi muutenkin sillä että suihkusaippuaorganisaationne voittaa jälleen mestaruuden ihan tällä viikolla. Kannattaisi miettiä miksikä tätä kiekkopeliin eksynyttä naista nimittää, muistaen että julkisuutensa on saanut sillä että oman joukkueen molari on kunnes toisin todistetaan ahdistellut seksuaalisesti tätä alaikäisenä.