Gags kirjoitti:
Hieno asetelma joka sopii Jokereille ja uskon että mahdollisuudet Miracle On Ice III näkemiseen ovat olemassa.
Pieni vilkaisu lauantain nelosen ohjelmatietoihin kertoo seuraavaa:
13.55 Elokuva: Miracle - unelma voitosta
16.30 SM-liiga: 1. finaali Kärpät-Jokerit
Eli Ihme vastaan Unelma voitosta(ko).
Niin. Kärpät vastassa, tuo puolen Suomen joukkue. Itse pidän ihmeenä, mikäli iso paha korporaatio-Jokerit pystyy viemään ensimmäisen ottelun nimiinsä. Oletan että ollaan ensimmäinen peli pihalla kuin lintulauta (kuten aiemmissa playoff-avauksissa tällä kaudella), toisessa parannetaan suoritusta roimasti, kolmannessa saavutetaan hyvä pelillinen taso ja neljännessä jatketaan siitä mihin kolmannessa jäätiin. Kuulostaa käsikirjoitukselta, jonka voisin uskoa.
Jos käy hyvä tuuri, tai huono, sarja menee kolmessa katki,. Itse haluaisin nähdä ratkaisun omin silmin Areenan jäällä, oli se sitten suuntaan tai toiseen, Ouluun en nimittäin ehdi / jaksa vaivautua.
Joukkueista sen verran, että en ole itse nähnyt vielä tällä kaudella Tarkilta mitään ihmepelastuksia tms ottelun aikana, vaan tätä normaalia torjuntatyöskentelyä, aivan kuin Riksmanilta. Ennakkoonhan Jokereita vastaan on näissä pudotuspeleissä pelannut liigan kuumimmat maalivahdit Rask sekä Chiodo, ja kummatkin nollattiin jatkuvalla kiekkosateella.
Puolustuksessa katson edun olevan Jokereilla, järkevän puolustuspelaamisen, sekä fyysisemmän otteen perusteella. Nimimiehiähän molemmilta löytyy puolustuksesta, mutta niin myös hyökkäyksestä. Hyökkäyksessä katson edun olevan taas Kärpillä, sillä heillä on ehkä hieman rutinoituneempi kalusto hyökkäykseen pelitavan & luistelunopeuden ansiosta.
Tiukka sarja. Veikataan tätä nyt kuitenkin Kärpille 3-1.