Viestin lähetti pygmalion
"- Selvä oikeusmurha tämä on. Sen ymmärtävät Mobergia ehkä lukuun ottamatta kaikki, jotka näkivät tuomioon johtaneet tapahtumat. Itse olen katsellut kyseisen törmäyksen videolta moneen otteeseen enkä mitenkään voi yhtyä Mobergin näkemykseen, Jalonen puhisee.
- Siinä nyt kävi niin, että mies, joka ei ole koskaan itse kentällä pelaajana esiintynyt, pääsi päräyttämään pelikieltoa, sekä pelaajana että valmentajana kokemusta hankkinut Jalonen kommentoi."
Näin siis Jukka Jalonen tiistain Hämeen Sanomissa. Keskity vaan olennaiseen jatkossakin, Jukka, kyllä se siitä. Ja ei se mitään vaikka pelaajana sinua ei kukaan muistakaan - ehkä sinut joskus muistetaan valmentajana, ainakin jos jatkat tällaisten lausuntojen jakamista.
Viestin lähetti Jomppa
Rangaistukset on jaettu ja ne pelaa ketkä kykenevät/saavat. Tänään neljäs ja pelit tällä hetkellä 2-1 Tepsille.
...TTU PELIÄ!!!
Viestin lähetti jtuominen
...muistuu mieleen ensimmäinen peli Turussa, kun kauppinen huitaisi Sicakia(?) jalkaan ja kyseinen pelimanni pyöriskeli kentän pinnassa aika tovin ja näyttävästi, ennen kuin poistui loppuerän ajaksi. Parantuminen oli kuitenkin erittäin tehokasta ja onnekas pelimies oli tositoimissa jälleen kolmannessa erässä. Kauppinen lensi pihalle kyseisestä huitaisusta.
Viestin lähetti Tenkanen
Eivät ole kaikki kirjoittajat täällä taineet paljon urheilla? Aina ei ole niin helppo heti sanoa miten jonkun haaverin jälkeen on käynyt, kipu on varsin vaikeasti hahmoteltavissa oleva asia. Järkevintä on tosiaan olla liikkumatta ennenkuin homma selviä edes jotenkuten.
Viestin lähetti Bouwmeester
Haastajista ei Kerhon puolella liene pulaa. Ongelma on vain se, että panokset ovat liian kovia enempien pelikieltojen ottamiseen.
Viestin lähetti pokki
En syyllistä tällä puheenvuorolla Rauteeta tai Miettistä. Kokonaisuudessaan en vain voi hyväksyä kolmen ottelun pelikieltoa tilanteesta. Mielestäni kurinpitosysteemi on hunningolla ja Miettisen pelikielto ei ole ainoa osoitus siitä tällä kaudella.
Viestin lähetti Roman
1. 5minuuntin rangaistuksen ja ulosajon puhtaasta taklauksesta...
2. Mobergin täysin käsittämättömästi tuomitseman 3 pelin kiellon...
3. Rauteen pelikuntoisuuden...
...katkeroittaman toivon että Rautee todella loukkaantuu tänään. Kuka tahansa toinenkin TPS pelaaja käy.(mielellään kaikki)
...
...
Tiedän osoitan suurta urheiluhenkeä, mutta paskat sitähän tekee kaikki muutkin.
Viestin lähetti L-Mies
Noose:
JTuominen viittasi siihen, että...
Viestin lähetti Bouwmeester
Draamasarjan neljäs episodi alkaa
En malta olla myöskään piikittelemättä turkulaisten omaa Wickenheiseria, Mikko Rauteeta...
Tämä on yksi "glorious moment" Jatkoajan historiassa, kun olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi :) Ulosajoista en olisi niinkään huolissani, koska tuomareiden pitää tehdä ratkaisut nopeasti ilman videokuvaa, mutta kurinpitojärjestelmä on aivan syvältä. Ensi kaudeksi voisi systeemiä muuttaa esimerkiksi niin, että kaikki päätökset tekisi Pekka Ilmivalta. Näin linjattomuuksilta ainakin periaatteessa vältyttäisiin, kun päätöksiä ei tekisikään yhdessä pelissä Jortikka, toisessa Moberg ja kolmannessa Ilmivalta. Eihän ko. vuorottelusysteemissä muutenkaan ole mitään järkeä. Ajatellaanpa vaikka Miettisen tilannetta siten, että HIFK olisi menossa jatkoon. Olisiko reilua, että Moberg antaa tuomion, josta IFK hyötyy (esim. 10 peliä)? En siis missään nimessä väitä, että Frank toimisi niin epäurheilijamaisesti, mutta sehän tämän järjestelmän idea juuri on, että päättäjä on puolueeton.Viestin lähetti cobol
Ottamatta kantaa yhteenkään kauden aikana annettuun yksittäiseen pelikieltoon sinänsä, niin olen kurinpitosysteemin hunningolla olemisesta samaa mieltä pokin kanssa. Vaikka muuta kirjoitetaan, rangaistukset eivät ole lainkaan linjassa keskenään ja pelikieltoja ja ulosajoja jaetaan siistissä SM-liigassa kuin täällä olisi helvetin koirat koko ajan irti.
Se joka toista haukkuu on se itse. Kostoksi pidän kaikkia turkulaisia puusilmäisinä jankuttajina. Siinä suhteessa minulla ei näet ole enää mitään hävittävää.Viestin lähetti L-Mies
Pitääkö sitä nyt vieläkin toistella. Te olette jo tehneet itsestänne täysiä pellejä - ainakin osa
Tästä sainkin mukavan aasinsillan aiheeseen, jota jo Designerin kirjoituksen kohdalla mietin. Minulta on nimittäin mennyt luu salibandyssa vastustajan huolimattoman mailankäytön seurauksena. Jalat olivat sekunnin murto-osassa kohti kattoa, kun täydessä vauhdissa tuli lapa tossun ja parketin väliin. Olkapäästä kuului pahaenteinen *ruts*, eikä todellakaan tehnyt mieli hetkeen nousta ylös tutkimaan tilannetta, kun tiesi, että nyt sattui. Paljon mieluummin veti hetken selällään happea ja odotti sitä räjähtävää kipua, mitä ei sitten kuitenkaan tullut. Tulipahan vain paha jomotus ja neljän viikon sairasloma. Vastustaja ei muuten saanut edes jäähyä, enkä sitä hänelle sitä edes vaatinut. Normaali pelitilanne ja pallontavoittelu kyseessä, sikäli yhtymäkohta case Miettiseen on selkeä.Nämä salibandyvertaukset ovat myös parhaimpia. Kyllä siinä lajissa voi sattua kaikenlaista, mutta ei luita sentään mene poikki kovin herkästi.
Kauppisen huitaisu oli sääntöjen vastainen, Miettisen taklaus oli puhdas. Siinä on ero. Minä en muuten edelleenkään syytä Rauteeta filmaajaksi. Kyllä puhtaissakin taklauksissa voi sattua oikeasti.Viestin lähetti L-Mies
Sicak pelasi vielä samassa pelissä Rautee ei. Siinä on ero.
Minä en ole syyttänyt Sicakia filmaajaksi - Rauteeta on syytetty.