Viestin lähetti Lipton
Mikäli Tepsi-fanit hyväksyvät Rauteen toiminnan, pidän teitä samanlaisina omanarvontunnottomina yksilöinä kuin esikuvaanne.
Viestin lähetti Gagne
Pala Turku, pala!
Viestin lähetti pygmalion
Ai niin kerholaiset, yks juttu vielä....
Keskity vaan olennaiseen jatkossakin, Jukka, kyllä se siitä.
Viestin lähetti Kaiser Soze
Hieman asian sivusta.. mutta miten tuo sanonta voi vituttaa niin ankarasti. Onkos mulla mikasaukkos-syndrooma ?
Äkkiä lääkettä!
Viestin lähetti Peter Gabriel
Että Rautee sitten aikoo pelata tänään? Jep jep... Yllättäen Play Offeissa Liiga muuttaakin linjaansa radikaalisti. Pelikiellot ei enää tulekaan seurausten vaan tekojen perusteella. Ettei Rauteella olisi ollut hiukka filmiä mukana? Varmaan kipu oli kova, mutta jos kerran mitään ei mennyt rikki... Onhan se kuitenkin näyttävämpää lähteä paareilla kentältä kuin konkkaamalla.
Rottaketju on nimensä veroinen.
Näin siis Jukka Jalonen tiistain Hämeen Sanomissa. Keskity vaan olennaiseen jatkossakin, Jukka, kyllä se siitä. Ja ei se mitään vaikka pelaajana sinua ei kukaan muistakaan - ehkä sinut joskus muistetaan valmentajana, ainakin jos jatkat tällaisten lausuntojen jakamista.
Ei ole Rautee antanut. Sen sijaan Rauteen "loukkaantuminen" on syy Miettisen pelikieltoon. Suoraan K-G Kaislan suusta viime lauantailta "kun siinä nyt pelaajakin loukkaantui, niin...". Lisäksi Rauteen tutkimukset on ilmeisesti tehty maanantai-iltana toimistoajan jälkeen eikä suinkaan sunnuntaina kuten Kari Jalonen ilmoitti - hämmästyttää, kummastutaa, pientä kulkijaa. Miksi Rauteen kunnossa olemisesta pitäisi jotenkin iloita, kun ei kaveri ole ollenkaan edes ollut loukkaantunut. Ellei sellaiseksi lasketa reidessä olevaa puujalkaa, joka vain on omiaan todistamaan ettei mistää polvitaklauksesta koskaan ollutkaan kyse. Itse osoitat myös todella tyylikästä kunnioitusta vastustajalle aiheutettuja loukkaantumisia kohtaa, kun Puurulan päreinä oleva sormi on itkemistä ennen kuin kukaan on asiaa edes kommentoinut. Luulisi olevan surullinen vastustajan loukkaantumisesta, ei suinkastaan.Viestin lähetti Oloneuvos
Turhaa itkemistä halpamaista vihjailua. Ei Rautee ole kenellekään pelikieltoja antanut. Omista tekemisistään Miettinen kärsii ja Rautee Miettisen. Luulisi päässä olevan edes sen verran älliä, että olisi iloinen pelaajan olemisesta kunnossa, vaikka vastustajan pelipaitaa kantaakin.
Viestin lähetti Flonaldo
Itse osoitat myös todella tyylikästä kunnioitusta vastustajalle aiheutettuja loukkaantumisia kohtaa, kun Puurulan päreinä oleva sormi on itkemistä ennen kuin kukaan on asiaa edes kommentoinut. Luulisi olevan surullinen vastustajan loukkaantumisesta, ei suinkastaan.
Viestin lähetti Peter Gabriel
Kuka muistaa Alpo Suhosen, Pentti Matikaisen tai Hannu Jortikan pelaajana? Vähentääkö se heidän arvovaltaansa valmentajina?
Ei vähennä, mutta heillä onkin näyttöjä siitä, että he ovat menestyneet edes siinä toisessa hommassa. Toisin kuin Jukka Jalosella.
Noose, perusteltu öhh... kritiikki on aina paikallaan, mutta mitä tekemistä sillä on tämän määkimisen kanssa? Äläkä yritä sotkea ainakaan minua tähän "keskusteluun". Minä vältän väittelemistä uskovaisten kanssa - samasta syystä pidättäydyn tästä nahinasta.
Sitä paitsi asiahan on ainakin minulle harvinaisen selvä:
Antti on asiajätkä, joka joutui oikeusmurhan kohteeksi. Hän osaa taklata puhtaasti jalalla ja luistellessa nojata yläkropalla voimakkaasti etukenoon koukistamatta polvia. Maailmanluokan talenttia, sanoisi Tami tähän.
Mikko on niljakas rotta, joka juoksuttaa täysin turhaan ensiapumiehiä, kun ei itse jaksa luistella vaihtoon. Törkeää sairaanhoitoresurssien väärinkäyttöä, kun samaan aikaan saattaa muualla hallissa olla käynnissä vaikkapa jonkun katsojan pahoinpitely. Mistä näitä heittäytyjiä aina sikiää? Turusta tietysti.
Frank taas on maailmanluokan sutenööri, joka suoritti Antille virtuaaliraiskauksen videokasetilla. **ttu, Jortikka on varmaan manipuloinut sitä nauhaa. Alkuperäisellähän näkyi päivänselvästi, miten Antti yritti taklata puhtaasti, mutta osui vaan jalalla. Eikä sekään osunut kunnolla, Mikkohan pystyy jo kävelemään. Miten siitä voi saada penalttia, törkeää!
Mitäs tässä enää väittelemään. Odotetaan mieluummin Palloseuran rottien uusia tempauksia. Unohtamatta tietysti "Raju-Erkin" avointa koulutustilaisuutta. Tänään kolisee taas, Old Time Rat Hockey, just like Mikko Rautee...
Ei vähennä, mutta heillä onkin näyttöjä siitä, että he ovat menestyneet edes siinä toisessa hommassa. Toisin kuin Jukka Jalosella.