Episodi II - Kahvaariumin Vastaisku
Kauan, kauan sitten, ei niin kovin kaukana...
(Taa-daa-ta-ta-ta-taa-taaa-ta-ta-ta-taaa-taaaaa...)
Lukijaa kehotetaan rallattamaan yllä näkyvää musiikkikappaletta sekä vierittämään näyttöä lukiessaan alla olevaa tekstiä, samalla näytöltä etääntyen, jolloin teksti ikään kuin häviää horisonttiin.
Paha, paha-paha-paha Galaktinen Kahvaariumi on ottanut pahasti kuokkaansa ensmmäisessä kohtaamisessa hyvän, hyvän Vapaan Kapinaliiton tuhotessa Kahvaariumin jatkoaikavoittohaaveet Tarpeetonta Voimaa käyttäneen, Hyvän Kapinallissoturin Juuk Jalowalkerin ampuessa (Jaroslav Solon ja Markkukruusbaccan ja heidän aluksensa Pellenium Ry:n suosiollisella avustuksella) protonitorpedonsa tuurilla oikeaan paikkaan, tuhoten Galaktisen Kahvaariumin Salaisen Superaseen, kokonaisen Jääkiekon tuhoamiseen kykenevän Kahva-Virvelin!
Mutta Hyvän Vapaan Kapinaliiton ilo on lyhytikäinen, kun Kahvaariumin Pääpahis sekä Loppulevelimonsteri, Darth Valmentaja vannoo julmaa kostoa sekä Kapinaliiton kätyreiden pussikaljojen takavarikointia jäähallin ovella.
Paha Galaktinen Kahvaariumi on aloittanut kaikkien mahdollisten keinojen kartoittamisen lähettämällä kätyreitään tutkimaan Vapaan KApinaliiton urheilujuomapulloja, mahdollisia pussikaljanpiilotuspaikkoja sekä suorittamaan karvanoppa-X-Siipihävittäjien stereoiden melutasomittauksia.
Vapaan Kapinaliiton Urheat Soturit ovat pystyttäneet Salaisen Tukikohtansa keskelle asumatonta erämaata, intergalaktisen ohitustieliittymän taakse, Hamelinnan aurinkokunnan ainoalle asuttavaksi kelpaavalle planeetalle jonka nimi on Rinkeli IV.
Kohtaamme sankarimme tämän hämmentävän spektaakkelin 10. kohtauksesta, kun Darth Valmentaja on onnistunut kahvaamaan Hyveellisen ja Oikeamielisen Juuk Jalowalkerin kuilun partaalle ja sen yli pätkäisemällä tämän käden ranneluut murskaksi Synkällä Valovirvelillään.
- Juuk, Obi-Wan ei koskaan kertonut sinulle, mitä Jääkiekolle tapahtui..
- Hän kertoi minulle tarpeeksi! Hän kertoi, että sinä tapoit Sen!!
- Ei, Juuk. Minä olen Jääkiekko! Minä! Minä olen Taitokiekon Tuhoaja, Pikkulapsien Itkettäjä ja Synkkä Tuomio!
- EI, sinä valehtelet! SE EI OLE MAHDOLLISTA!
- Juuk, tutki sisintäsi, ja tiedät se on totta...
- EEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
- Juuk, sinun täytyy kohdata kohtalosi ja hyväksyä se. Hjallis on nähnyt, että sinä olet vahva ja sinut on tuhottava, mutta ... liity minuun, ja yhdessä me hallitsemme koko SM-Liigaa!
- EEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
- Juuk, sinä sanoit jo tuon.
- En koskaan liity sinuun! Ennemmin valmennan vaikka Jokereita tai...tai... Ilvestä!
- Jos se on kohtalosi...
- EEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIII! Voitamme vielä jatkoajalla tämän pelin ja..ja..ja..lauantaina me...
- Et voi paheta kohtaloasi - liity minuun - tai ole ikuinen pronssimitalisti...
- EEEEEIIIIII....
(Taa-taa-da-daa-taa-taaaaa-taaaa-DAAAAAA-DAAAAAA DAAA
muaddib