(Play) -off simulointiharjoitus

  • 4 913
  • 142

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikun puolikkaita pisteitä ei jaeta eikä tasureita niin tällaisissa ne molemmat pitää olla samalla arvauksella oikein.

Kiitos @Hera80 ja @Kauko Viisas - makustellaan taas dataa. Reilun viikon kuluttuahan nää alkaa ihan oikeeesti.
Ei mitään, ole hyvä vaan. Koska tämä oli harjoitus, niin laitoin kentälle juniorit. Parin viikon kuluttua toinen ääni kellossa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Sori @Kauko Viisas. Olin lenkillä, joten jouduit taas uhrautumaan taas koekaniiniksi tähän @redpecka n simulointiharjoitukseen.
 

redpecka

Jäsen
Ku kyse testistä, niin saako katsomosta huudella?
En ehtinyt kunnolla vastata pelin tiimellyksessä, mutta kannustaa ja huutaa saa tottakai ja tifo olis kiva ylläri. Mutta muuten häiriköt poistetaan katsomosta.

Toihan on lamppu
Nyt nyt. Missä tuolla on muka lamppu?

Suomi ja Ruotsi
Nepal ja Kiina
Uruguay ja Argentina
Norja ja Tanska
Tässä on pojat -tytöt! oivaltanut, että kun on yksi arvaus per kierros niin kandeehan sitä laukoa ja yrittää ja hakee sitä kautta fiilistä. Valmentajakin varmaan kehuu sitten pressissä että voitettiin laukaukset ja maalipaikat.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaniinina kommentoin:
  • ensiksikin kiitos taas, että järjestät näitä koe-esiintymisiä, jotta tosipaikassa homma toimii ja mahdolliset valuvirheet paljastuvat
  • Olen etuoikeutettuna osallistunut molempiin koetilaisuuksiin - oma kokemukseni on, että ensimmäinen toimi paremmin, koska
    • 1. oli intensiivisempi, vaati sekä keskittymistä että nopeutta. Eritoten jälkimmäistä. = nopeaa, kiihkeää
    • 2. testi oli ehkä taktisempi, kyttäilyä, koska vaadittiin kaksi oikeaa vastausta samalla kertaa = hitaampaa, toki jännittävää, mutta "jotain" jäi puuttumaan
    • henkilökohtaisesti nämä jälkimmäiset "toisiaan syleilevät rajat" ovat silkkaa kidutusta
  • Seuraavalla koekierroksella (jos sellainen tulee) en ole enää mukana, koska olisihan se mukava kun mahdollisimman moni saisi testailla tätäkin. Semminkin kun joidenkin matka saattaa jäädä lyhyeksi (minä mukaanlukien).
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Eikun puolikkaita pisteitä ei jaeta eikä tasureita niin tällaisissa ne molemmat pitää olla samalla arvauksella oikein.

Kiitos @Hera80 ja @Kauko Viisas - makustellaan taas dataa. Reilun viikon kuluttuahan nää alkaa ihan oikeeesti.
Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?
 

redpecka

Jäsen
Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?
Näinhän se silloin menisi jos kumpikin tietäisi ristiin vaikka toisen valtiosta. Sitten seuraavalla vihjeellä kumpikin tykittäisi oikean yhdistelmän ja nopeempi voittaisi.

Mutta dumarihan ei kesken pelin anna varmistusta onko joku arvauksen puolisko mahdollisesti oikein vaan se odottaa oikeaa kombinaatiota.

Nyt ollut näissä simulaatioissa yksi ja kaksi valtiota. Matsku-analyytikot officella ahertaa saadun datan kimpussa.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?
"Meidän peli" eikä "oma peli" edellä paljastan seuraavat omakohtaiset kokemukset.
Pelimuoto I: nopeus ja tietämys ratkaisevat - suoraviivaista ja kiihkeää
Pelimuoto II: taktista kyttäilyä, tiedät yhden mutta et toista, älä paljasta korttejasi ja kun aika on valmis, anna vastauksesi - toivottavasti ajoissa.

Kuka tykkää äidistä, kuka tyttärestä - enkä tällä viittaa suoraan kumpaankaan pelimuotoon.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää on ihan paska visa vai miten se meni? Jotenkin noin. Paska visa. Sääliksi käy offficella kärvisteleviä työntekijöitä. Toivottavasti korvaus on säädillinen eikä mikään taputus poskelle (pyllylle).
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin lenkillä, joten jouduit taas uhrautumaan
Olin myös lenkillä, joten jäi harjoittelut väliin.
Hyvä visa, hyvä kisa. Vaikka nyt vasta katsoin. Olin kävelyllä.

Mikä tätä nuorisoa oikein vaivaa? Missä priorisointi, ymmärrys siitä mikä oikeasti on tärkeää. En ymmärrä.
Nuorisoksi lasken kaikki itseäni nuoremmat - ja teitä on paljon.

P.S. @Unkka sentään ymmärtää, että lenkki on lenkki eikä se muuksi muutu vaikka sen käveleekin: lähtö paikasta A, paluu paikkaan A?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
P.S. @Unkka sentään ymmärtää, että lenkki on lenkki eikä se muuksi muutu vaikka sen käveleekin: lähtö paikasta A, paluu paikkaan A?
Tietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko sittenkään?
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko?
Poliitikon vastaus kysymykseesi:
Sikäli kun ymmärrämme, tässä suhteessa, joskin eri muodossa tai semminkin kun osin olemme samaa mieltä, mutta joiltakin osin eri mieltä ottaen huomioon aikasidonnaisuusdimension ja tältä osin, joskin toisilta osin voimme päätyä eri johtopäätökseen, vaikka osaltaan näin saattaa ollakin, mutta toisaalta ei välttämättä.

Minun vastaukseni:
Jolppi perkele, kännissä tai huumeissa taas ettei tiedä missä on. Ryhdistädy!
 

redpecka

Jäsen
Pelimuoto I: nopeus ja tietämys ratkaisevat - suoraviivaista ja kiihkeää
Pelimuoto II: taktista kyttäilyä, tiedät yhden mutta et toista, älä paljasta korttejasi ja kun aika on valmis, anna vastauksesi - toivottavasti ajoissa.
Sanottakoon näistä moodeista, että tässä ei olla etsimässä jotain yhtä tiettyä formaattia millä mentäisi kaikki poffipelit tasaisesti läpi vaan erilaisia muotoja tulee yksittäisissä erissä olee kuten tähän astisessa runkosarjassakin.

Ylipäätään kun sitten illassa pelataan pahimmillaan neljä ottelua ja pahimmassa tapauksessa jopa kolme erää kussakin niin näitä pelikarttoja pitää luoda hyvä puskuri eteenpäin. Se minkälainen kartta aina kellekin tulee kohdalle on sattumaa riippuen menikö edellinen peli jatkoerään esimerkiksi.
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sanottakoon näistä moodeista, että tässä ei olla etsimässä jotain yhtä tiettyä formaattia millä mentäisi kaikki poffipelit tasaisesti läpi vaan erilaisia muotoja tulee yksittäisissä erissä olee kuten tähän astisessa runkosarjassakin.
Ok, luulin, että haet jotain selkeää formaattia, jolla vedetään läpi koko sarja. Oli tapa mikä tahansa niin mestarihan sieltä kuoriutuu vai mitä @Steril ?
 

redpecka

Jäsen
Ok, luulin, että haet jotain selkeää formaattia, jolla vedetään läpi koko sarja. Oli tapa mikä tahansa niin mestarihan sieltä kuoriutuu vai mitä @Steril ?
Pre-game-studiossa ilmoitetaan formaatti hyvissä ajoin. Jos formaatti muuttuu toiseen erään tai jatkoerään niin siitä kyllä kuulutetaan selvästi. Meillä on hyvä äänentoisto 11. kannen diskossa, ettei tässä varmaan pääse tapahtumaan mitään epäselvyyksiä.

Vähän pitää vielä treenata jotta kaikki sitten toimii pinacoladoineen.
 

redpecka

Jäsen
No nyt alkoi kiinnostamaan. En ole ollut tarpeeksi motivoitunut pärjätäkseni, mutta tämä muuttaa asetelmat tyystin.
Joo, pinacolada, jekkumaisteri ja oma suosikkini kasarin suomiruotsilaivoilta: sininen enkeli! Tosin eivät myyneet laivan diskossa kun olin alle 18 ja täysi-ikäisenä ei tullut enäá mieleeni tilata moista (jos niitä vielä tehtiin). Mut hyvät muistot ja sisko kommentoi: kuus enkelii, hei.
 

redpecka

Jäsen
Ampiainen? Taitaa mennä jo edelliselle vuosikymmenelle toki sininen enkeli tunnettiin jo tuolloinkin.
Tuttu nimi tuo ampiainen - jossain tietokilpailussakin taidettiin sitä kysyä tässä männä viitenä vuotena, mutten itse muista koskaan tuollaista juoneeni. Ehkä kolahti päáhän sen verran hyvin sitten. Veikkaisin jotain kossujaffaa sen olevan, appelsiinisiivulla ja bambupäivävarjolla tietenkin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Pre-game-studiossa ilmoitetaan formaatti hyvissä ajoin. Jos formaatti muuttuu toiseen erään tai jatkoerään niin siitä kyllä kuulutetaan selvästi. Meillä on hyvä äänentoisto 11. kannen diskossa, ettei tässä varmaan pääse tapahtumaan mitään epäselvyyksiä.

Vähän pitää vielä treenata jotta kaikki sitten toimii pinacoladoineen.
Nyt maistuisi ihan rehellinen kylmä olut sekä greippilonkero. Kai sitäkin on tarjolla? Ja @Kauko Viisas oikeassa olet, kaiken tyyppisiin formaatteihin täytyy olla valmiina. Kuka se mestari lopulta sitten onkaan.

Jolppi perkele, kännissä tai huumeissa taas ettei tiedä missä on. Ryhdistädy!

Taas oletat että olen ottanut jotain. Viimeksi jo epäilit tajuntaa laajentavia. En ole tietääkseni mitään ottanut - tai en tiedä. Ehkä otin, ehkä en. Tai mitä jos kummatkin pitää paikkaansa? Tajuntani tuntuu nyt varsin laajalta.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös