Eikun puolikkaita pisteitä ei jaeta eikä tasureita niin tällaisissa ne molemmat pitää olla samalla arvauksella oikein.Jos toinen tietää toisen ja toinen toisen, tuleeko tasuri?
Ei mitään, ole hyvä vaan. Koska tämä oli harjoitus, niin laitoin kentälle juniorit. Parin viikon kuluttua toinen ääni kellossa.Eikun puolikkaita pisteitä ei jaeta eikä tasureita niin tällaisissa ne molemmat pitää olla samalla arvauksella oikein.
Kiitos @Hera80 ja @Kauko Viisas - makustellaan taas dataa. Reilun viikon kuluttuahan nää alkaa ihan oikeeesti.
En ehtinyt kunnolla vastata pelin tiimellyksessä, mutta kannustaa ja huutaa saa tottakai ja tifo olis kiva ylläri. Mutta muuten häiriköt poistetaan katsomosta.Ku kyse testistä, niin saako katsomosta huudella?
Nyt nyt. Missä tuolla on muka lamppu?Toihan on lamppu
Suomi ja Ruotsi
Nepal ja Kiina
Uruguay ja Argentina
Tässä on pojat -tytöt! oivaltanut, että kun on yksi arvaus per kierros niin kandeehan sitä laukoa ja yrittää ja hakee sitä kautta fiilistä. Valmentajakin varmaan kehuu sitten pressissä että voitettiin laukaukset ja maalipaikat.Norja ja Tanska
Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?Eikun puolikkaita pisteitä ei jaeta eikä tasureita niin tällaisissa ne molemmat pitää olla samalla arvauksella oikein.
Kiitos @Hera80 ja @Kauko Viisas - makustellaan taas dataa. Reilun viikon kuluttuahan nää alkaa ihan oikeeesti.
Näinhän se silloin menisi jos kumpikin tietäisi ristiin vaikka toisen valtiosta. Sitten seuraavalla vihjeellä kumpikin tykittäisi oikean yhdistelmän ja nopeempi voittaisi.Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?
"Meidän peli" eikä "oma peli" edellä paljastan seuraavat omakohtaiset kokemukset.Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?
Olin lenkillä, joten jouduit taas uhrautumaan
Olin myös lenkillä, joten jäi harjoittelut väliin.
Hyvä visa, hyvä kisa. Vaikka nyt vasta katsoin. Olin kävelyllä.
Tietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko sittenkään?P.S. @Unkka sentään ymmärtää, että lenkki on lenkki eikä se muuksi muutu vaikka sen käveleekin: lähtö paikasta A, paluu paikkaan A?
Selvitä se ennen seuraavaa kysymystä, että tiedät mistä vastaatTietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko sittenkään?
Poliitikon vastaus kysymykseesi:Tietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko?
Sanottakoon näistä moodeista, että tässä ei olla etsimässä jotain yhtä tiettyä formaattia millä mentäisi kaikki poffipelit tasaisesti läpi vaan erilaisia muotoja tulee yksittäisissä erissä olee kuten tähän astisessa runkosarjassakin.Pelimuoto I: nopeus ja tietämys ratkaisevat - suoraviivaista ja kiihkeää
Pelimuoto II: taktista kyttäilyä, tiedät yhden mutta et toista, älä paljasta korttejasi ja kun aika on valmis, anna vastauksesi - toivottavasti ajoissa.
Ok, luulin, että haet jotain selkeää formaattia, jolla vedetään läpi koko sarja. Oli tapa mikä tahansa niin mestarihan sieltä kuoriutuu vai mitä @Steril ?Sanottakoon näistä moodeista, että tässä ei olla etsimässä jotain yhtä tiettyä formaattia millä mentäisi kaikki poffipelit tasaisesti läpi vaan erilaisia muotoja tulee yksittäisissä erissä olee kuten tähän astisessa runkosarjassakin.
Pre-game-studiossa ilmoitetaan formaatti hyvissä ajoin. Jos formaatti muuttuu toiseen erään tai jatkoerään niin siitä kyllä kuulutetaan selvästi. Meillä on hyvä äänentoisto 11. kannen diskossa, ettei tässä varmaan pääse tapahtumaan mitään epäselvyyksiä.Ok, luulin, että haet jotain selkeää formaattia, jolla vedetään läpi koko sarja. Oli tapa mikä tahansa niin mestarihan sieltä kuoriutuu vai mitä @Steril ?
No nyt alkoi kiinnostamaan. En ole ollut tarpeeksi motivoitunut pärjätäkseni, mutta tämä muuttaa asetelmat tyystin.jotta kaikki sitten toimii pinacoladoineen.
Joo, pinacolada, jekkumaisteri ja oma suosikkini kasarin suomiruotsilaivoilta: sininen enkeli! Tosin eivät myyneet laivan diskossa kun olin alle 18 ja täysi-ikäisenä ei tullut enäá mieleeni tilata moista (jos niitä vielä tehtiin). Mut hyvät muistot ja sisko kommentoi: kuus enkelii, hei.No nyt alkoi kiinnostamaan. En ole ollut tarpeeksi motivoitunut pärjätäkseni, mutta tämä muuttaa asetelmat tyystin.
Ampiainen? Taitaa mennä jo edelliselle vuosikymmenelle toki sininen enkeli tunnettiin jo tuolloinkin.kasarin suomiruotsilaivoilta: sininen enkeli!
Tuttu nimi tuo ampiainen - jossain tietokilpailussakin taidettiin sitä kysyä tässä männä viitenä vuotena, mutten itse muista koskaan tuollaista juoneeni. Ehkä kolahti päáhän sen verran hyvin sitten. Veikkaisin jotain kossujaffaa sen olevan, appelsiinisiivulla ja bambupäivävarjolla tietenkin.Ampiainen? Taitaa mennä jo edelliselle vuosikymmenelle toki sininen enkeli tunnettiin jo tuolloinkin.
Nyt maistuisi ihan rehellinen kylmä olut sekä greippilonkero. Kai sitäkin on tarjolla? Ja @Kauko Viisas oikeassa olet, kaiken tyyppisiin formaatteihin täytyy olla valmiina. Kuka se mestari lopulta sitten onkaan.Pre-game-studiossa ilmoitetaan formaatti hyvissä ajoin. Jos formaatti muuttuu toiseen erään tai jatkoerään niin siitä kyllä kuulutetaan selvästi. Meillä on hyvä äänentoisto 11. kannen diskossa, ettei tässä varmaan pääse tapahtumaan mitään epäselvyyksiä.
Vähän pitää vielä treenata jotta kaikki sitten toimii pinacoladoineen.
Jolppi perkele, kännissä tai huumeissa taas ettei tiedä missä on. Ryhdistädy!