Jos toinen tietää toisen ja toinen toisen, tuleeko tasuri?Eli samassa vastauksessa pitää olla molemmat oikein?
Ei mitään, ole hyvä vaan. Koska tämä oli harjoitus, niin laitoin kentälle juniorit. Parin viikon kuluttua toinen ääni kellossa.Eikun puolikkaita pisteitä ei jaeta eikä tasureita niin tällaisissa ne molemmat pitää olla samalla arvauksella oikein.
Kiitos @Hera80 ja @Kauko Viisas - makustellaan taas dataa. Reilun viikon kuluttuahan nää alkaa ihan oikeeesti.
Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?Eikun puolikkaita pisteitä ei jaeta eikä tasureita niin tällaisissa ne molemmat pitää olla samalla arvauksella oikein.
Kiitos @Hera80 ja @Kauko Viisas - makustellaan taas dataa. Reilun viikon kuluttuahan nää alkaa ihan oikeeesti.
"Meidän peli" eikä "oma peli" edellä paljastan seuraavat omakohtaiset kokemukset.Meneekö tuo sitten niin, että jos toinen arvaa ensin toisen oikein ja toisen väärin, voi toinen ryöstää nappaamalla sen oikean ensimmäisestä vastauksesta ja vastaamalla sen toisenkin oikein?
Olin lenkillä, joten jouduit taas uhrautumaan
Olin myös lenkillä, joten jäi harjoittelut väliin.
Hyvä visa, hyvä kisa. Vaikka nyt vasta katsoin. Olin kävelyllä.
Tietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko sittenkään?P.S. @Unkka sentään ymmärtää, että lenkki on lenkki eikä se muuksi muutu vaikka sen käveleekin: lähtö paikasta A, paluu paikkaan A?
Selvitä se ennen seuraavaa kysymystä, että tiedät mistä vastaatTietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko sittenkään?
Poliitikon vastaus kysymykseesi:Tietääkseni minäkin olen samassa paikassa kuin ennen lenkille lähtöä. Vai olenko?