(Play) -off simulointiharjoitus

  • 4 966
  • 142

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tämä koko systeemi vaatii sinulta todella paljon ja mitä ikinä päätät niin olen mukana.
Ehkä 3, tai jopa 4 minuuttia voisi olla parempi. Se estäisi ehkä tällaisen yli-innokkuuden (sori @Steril )
 

redpecka

Jäsen
Niin en tiedä, miten tuossa toimitaan. Kello oli vielä 20:47 kun olin painamassa lähetä. Tämän takia on hyvä että testataan. Sääntö kyllä itsessään tuli hyvin selväksi.
Tuossa kai sun pitäisi sitten pidättäytyä vastaamasta toiseen vihjeeseen kun sivun päivittämisen jälkeen huomaat ettei se eka ehtinyt.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tämä koko systeemi vaatii sinulta todella paljon ja mitä ikinä päätät niin olen mukana.
Ehkä 3, tai jopa 4 minuuttia voisi olla parempi. Se estäisi ehkä tällaisen yli-innokkuuden (sori @Steril )
Tuossa yksinkertaisesti sekunnit tekivät tempun. Tuollaisia tilanteita voi tulla pitkissä sarjoissa useampia, että paha sanoa. Kun olin painamassa lähetä, niin mietin juuri samalla että mitä jos käy näin niin kuin kävi. No, niin kävi. Parempi tietysti nyt kuin varsinaisessa pleijarisarjassa.
 

redpecka

Jäsen
1. ottelu @Steril - @Kauko Viisas (Otteluvoitot 0-0)

2. erä (erävoitot 0-1, katkolla Kaukolle)

Mikä maa?

Vihje 1/3
 

Liitteet

  • 2a.png
    2a.png
    10,7 KB · kertaa luettu: 116

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
@Kauko Viisas Näyttää siltä, että mestari antaa haastajan luulla, että tämä voisi voittaa hänet.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Lähinnä ajattelin tätä pelikonseptia. Vaikuttaa olevan oikein hyvä. Vai?

Olen keskittynyt enemmän mind gamesiin, mutta pelikonsepti tuntuu hyvältä. Alunperin luulin, että yksi otteluvoitto olisi yksi arvattu valtio oikein, mutta kyllä tämä toimii näinkin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
FINISH HIM!
 

redpecka

Jäsen
Kiitos simulointisparrauksesta. Makustellaan saatua dataa. Tämä olisi yksi jo ehdottelemistani formaateista. Voidaan kokeilla viikolla vielä variaatioitakin.

Ja yksi juttu on, että missään ei ole määrätty, että joka matsi menisi just näin; voi olla neljä vihjettä tai yksi ja minuuttitiheyttäkin voidaan ruuvata. Toki formaatti ilmoitetaan hyvissä ajoin pre-game-showssa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kiitos simulointisparrauksesta. Makustellaan saatua dataa. Tämä olisi yksi jo ehdottelemistani formaateista. Voidaan kokeilla viikolla vielä variaatioitakin.

Ja yksi juttu on, että missään ei ole määrätty, että joka matsi menisi just näin; voi olla neljä vihjettä tai yksi ja minuuttitiheyttäkin voidaan ruuvata. Toki formaatti ilmoitetaan hyvissä ajoin pre-game-showssa.
Tuo oli mielestäni ihan hyvä kaikin puolin. Ja en keksi myöskään muita ratkaisuja tuohon myöhästymiseen, kuin että sitten pitää odottaa seuraavaan vihjeeseen tai siihen että toinen vastaa (jos siis kaikki vihjeet on jo annettu).
 

Kauko Viisas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olin niin Balatonilla kun piti olla Ulan Batorissa.
Tämä systeemihän aiemmasta mielipiteestäni poiketen on aivan paska.

Oikeasti, kiitos @redpecka lle tällaisesta kokeilusta ja mahdollisuudesta osallistua siihen.

(paras seitsemästästä)
Oletko tässä tosissasi? 4-7 tällaista per pari?
Jos näin, niin arvostettavaa omistautumista ja kunnianhimoa.
 

redpecka

Jäsen
Oletko tässä tosissasi? 4-7 tällaista per pari?
Jos näin, niin arvostettavaa omistautumista ja kunnianhimoa.
Siis tottakai, muttei näitä putkeen pelata vaan yksi peli päivässä kuten tähänastinenkin kisa, että ei se sen enempää vie. Tosin onhan siinä neljä sarjaa per päivä, että mennee aikaa enemmän kuin päivápubikierrokseen.

Nyt ei saanut selvää kunnolla paljon tämmöinen yksi ottelu veisi aikaa kun oli säätöä, mutta siksi olen ajatellut tuota tiheetä 2min sykliä vihjeissä, jotta neljä peliä saisi edes tunnissa pelattua.

Mutta katotaan ja kehitellään ja täytellään minibaaria.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt ei saanut selvää kunnolla paljon tämmöinen yksi ottelu veisi aikaa kun oli säätöä, mutta siksi olen ajatellut tuota tiheetä 2min sykliä vihjeissä, jotta neljä peliä saisi edes tunnissa pelattua.
Tuo 2min sykli on puolestani täysin riittävä. Tarkkana täytyy vain olla yhdessä asiassa, onneksi ehdin jo toimia siinä(kin) varoittavana esimerkkinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös