Kauno Saario & co goes välierä
Viestin lähetti Buddy Langwitz
Kumpi kaivaa syvemmät virtuaalijuoksuhaudat, Erva vai Muaddib?
Niin, mainittakoon, että itse lähden tähän em. taistoon selvänä haastajana lähinnä kasvamaan korkoa. Näppäimistöni on vielä sangen nuori ja ei taida vielä riittää haastamaan Muaddibin vastaavaa.
On tietysti huomautettava mitä kohteliaimmin, että JA-pleijarit ovat oma maailmansa joissa hommat ratkeavat pieniin asioihin, kuten esim. pilkkuihin ja oikeinkirjoitukseen.
Mitä tulee taas kannattamaani joukkueeseen, pohjoisen- ja eteläisen pallonpuoliskon suurimpaan Kauno Saarioon HPK:n, on todettava, että tässä taistossa Kerho tulee vetämään pidemmän korren. Ei ehkä ihan suoraan kolmessa pelissä, mutta enintään viidennessä ko. ottelussa.
Kerho kävi edellisessä sarjassa katselemassa huikaisevia maisemia syvähkön kuilun reunalla, mutta päätti kuitenkin nousta bonuslevelitehopiikkinsä avulla kuin usva paskasta Tepsin rinnalle ja ohikin. Mikä oli sinänsä vähintään oikeus ja kohtuus suomalaiselle taitokiekolle ja sen ystäville.
Tapparakin onnistui mälväämään täyden setin erään etelärannikolta kotoisin olevan, erääseen lontoonkieliseen väriin viittaavan hupi- ja ajanvieteseuran kanssa.
Itse olen käsittänyt niin, että tämä ko. joukkue kuuluu samaan kategoriaan kuin Pietarinkadun Oilers ja mitä näitä muita koukkupolvisten ex-kiekkoilijoiden ja julkimoiden harrasteseuroja nyt olikaan.
Asian tässä valossa onkin siis todettava, mitä kohteliaimmin, että puntit ovat tässä suhteessa tasan. Molemmat lienevät lähes yhtä poikki.
Toisaalta, Tapparan äijät ovat isompia, josta johtuen väsymyskin lienee isompaa. Kerhon vetävän vetreät jannut ja ylijäämätsekkosloviakialaiset lienevät siis tässä vallitsevassa skenessä paremmassa ns. tikissä.
Aika kuitenkin näyttää miten käy. Tälle illalle pistäisin tulosvetoon vaikkapa lukemat 5-3.
Täältä tähän