Saatat olla
@Humboldt täysin oikeassa ja tämä jengi näyttää meikäläiselle närhen munat mennen päätyyn asti, hakaten kaiken maailman Carolinat siinä matkalla. En minä pane pahakseni.
Mä näen asian niin, että pään hakkaaminen samaan seinään vuodesta toiseen, samalla, kun kärkipelaajat vanhenevat käsiin (tai eivät ainakaan kehity) ja uusia vastuunkantajia ei varsinaisesti ole näkynyt, noh, vähän tyhmänä. Ts. jos joukkue ei ole parempi kuin edellisellä kaudella, mitkä tekijät osoittavat, että tällä kaudella homma rokkaisi paremmin? Toki jos katsoo joukkueen olevan parempi kuin aiemmin, sitten asia on tietysti eri ja onnea.
Negatiivisuus nyt sinällään on täällä aika pintapuoleista reagoimista ja kitiseminen täällä helpottaa seuraamista, kun vitutaa potentiaalin hukkaaminen. Onhan tuota joukkuetta tullut analysoitua ihan järkevästi, ilman negatiivisuuttakin ja reikiä löytyy aika monella osa-alueella. Mitään tappeluita ei varmasti kukaan kaipaa, mutta peli- ja tilannekovuudessa ollaan jääty nyt pudotuspeleissä täysin jalkoihin useamman kerran putkeen - taitoa ja peliälyä jengissä on ihan riittävästi, vauhtiakin toistaiseksi tarpeeksi pelaamaan Sullivanin haluamaa kiekkoa, mutta joku klikkaa pahasti.
Ja kuten olen sanonut, tällä kaudella Pens on saanut etua helposta otteluohjelmasta, pelannut ajoittain loistavasti ja ajoittain aivan vitun huonosti. Katsellaan nyt kun saadaan noita kovempiakin nippuja vastaan, innolla odotan esimerkiksi Carolinaa ja myös hampaankolojuttuja Islandersia vastaan - varsinkin jos niillä on täysi desperation mode päällä poffipaikan suhteen.
"Kyllä me keretään negailla sitten kun Penguins on oikeasti paska." - Ei silloin tarvi negailla, negaillaan silloin kun runko lahoaa käsiin ellei sitä paikata ja vielä toinen jalka primessä olevista supertähdistä ei saada riittävästi irti. Rico Fata ja Dick Tärnström tulee sitten kun tulee, se on ihan erilainen lähtökohta ja asennoituiminen, kuin jengiin, jota tulisi edelleen pitää contenderina.