Pittsburgh Penguins 2012-2013

  • 845 639
  • 2 929

Pengu

Jäsen
Tangradi ei varmasti tule saamaan mahdollisuutta pelata ykkösketjussa Crosbyn vieressä. Dupuisin paikka Crosbyn toisessa laidassa on lähes 100% varma

Itse olen pitänyt Duperia Sidin oikeassa laidassa oikeastaan koko ajan. Päällisin puolin tarkoitin Kennedyä, hänelle annetaan varmasti kunnon näytön paikka. Väitän silti, että Tangradi saa näyttö paikan ykkösessä jossakin vaiheessa. Samaa mieltä siinä että on varmasti sopivampi kolmosessa.

Toivottavasti Duper vetää vähintään samanlaisen kauden kuin tänä vuonna. Eikä kauhean huonolta kolmikolta näyttäsi mallia: Kennedy - Crosby - Dupuis. Mitäs mieltä muut ovat tästä?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Toivottavasti Duper vetää vähintään samanlaisen kauden kuin tänä vuonna. Eikä kauhean huonolta kolmikolta näyttäsi mallia: Kennedy - Crosby - Dupuis. Mitäs mieltä muut ovat tästä?

Eiköhän se Crosbyn ketju juuri tuollainen tule olemaan jos ei Doan tänne tule. Crosbyn vierelle on hyvä pistää ketä vaan niin pisteitä tulee se on varma. Eiköhän Dupuis päälle 50 pts tossa tekisi ja Kennedyltä voisi toivoa +25 maalimäärää. Ilman Doania rakentaisin itse tälläiset ketjut:

Kennedy - Sid - Dupuis
Kunitz - Malkin - Neal
Cooke - Sutter - Tangradi
Glass - Vitale - Adams
 

Pengu

Jäsen
NHLwiki ‏@NHLwiki
#NHL *News*-- Pittsburg #Pens forward Richard Park has signed a 2-year contract with HC Ambri-Piotta of the Swiss League.

Jaahas, Park tehnyt kaksivuotisen sopimuksen Sveitsiin Ambri-Piottaan. No eipä tuu ikävä. Olisi pelannut kuitenkin ensi kaudella kokoonpanon ulkopuolella. Kaikkea hyvää Parkille. Kapteenimme juhlii tänään 25-vuotissynttäreitä. Paljon onnea Sid!
 

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taas uus Pens-fani ilmottautuu joukkoon! Olen vasta aika "uusi" fani, kun 1,5 kautta seurannut Penssin menoa avomieheni innoittamana :) Nyt odotan taas kauden alkua kun kuuta nousevaa...

Pelit tulee varmasti tänäkin kautena katsottua kaikki Gamecenterin avulla aamuisin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
30 teams in 30 days

Eli nyt oli Penguins esittelyssä NHL sivulla käynnissä olevassa ohjelmassa 30 teams in 30 days.

Siellä oli tämmöisiä kysymyksiä koskien Penguinsia ja minä nyt vastailen oman näkemykseni mukaan näihin lyhyesti.

1. What happened to the defense?

- Lähes kaikki puolustajat pelasivat alle tasonsa maalivahti mukaanlukien. Niin kuin olen aikasemminkin sanonut vain Niskanen onnistui omasta mielestäni pelaamaan omalla tasollaan, ehkä jopa yli oman tasonsa. Toivottavasti Niskasen hyvät otteet saavat jatkoa tänä vuonna.

2. Will Marc-Andre Fleury rebound?

- Itsellä ainakin löytyy vielä luottoa kukkaan. Nyt kun takana on semmoinen maalivahti kuin Vokoun joka pystyy pelaamaan paljon saa myös MAF levätä hyvin. Voisin hyvin heittää, että Vokoun pelaa 30-40 peliä runkkarissa.

3. Who replaces Zbynek Michalek?

- Niin, Michalek pakistosta pois ja Despres sisään, mutta ei mies yksin häntä paikkaa. Pakisto olisi riittävän hyvä mikäli Martin ja Orpik palaisivat tasolleen. Niskanen jatkaa nousujohteista peliä ja samoin Despres joka esitti ihan hyviä pelejä jo viime vuonna ja on nyt ottamassa askelta jälleen eteenpäin urallaan kohti vakiopaikkaa. Ei pidä unohtaa myöskään Bortuzzoa ja Dumolinia jotka voivat hyvillä esityksillä taistella paikasta ylhäällä. Mitäs mieltä muut ovat Morrowista, vieläkö junnuissa tai AHL:ssä? Viime vuonna oli harkkapeleissä todella hyvä!

4. Who is the last forward among the top six?

- Kennedy, Crosby ja Dupuis on mun ykkönen/kakkonen ja sitten viime kauden tehoketju Kunitz, Malkin ja Neal on se toinen kärkiketju. Dupuis pelaa lähes varmasti Crosbyn rinnalla ja itse ainakin antaisin Kennedylle reilun mahdollisuuden pelata Crosbyn kanssa. Ei Kennedy mikään turha kaveri ole, kaverilla on hyvä laukaus ja käsiä löytyy ja nopeutta.

5. Can Evgeni Malkin go back-to-back?

- Kunhan vaan terveenä pysyy niin noin 100 pisteen kausi on sieltä taas tulossa. Jäätävässä kunnossa kaveri nykyään ja treena kesätkin tosissaan niin kuin huippu-urheilijan kuuluu.

6. Can Sidney Crosby stay healthy?

- Tähän ei kukaan pysty vastaamaan varmuudella, ei auta kuin toivoa parasta. Toivotaan, että pahimmat loukkaantumiset ovat nyt takanapäin eikä päähän tule enään iskuja.


Myös Penguinsin prospectit oli listattu NHL sivulle järjestykseen ja tältä näyttää TOP-10!

Sijoitus, nimi ja pelipaikka:

1. Joseph Morrow, D
2. Simon Despres, D
3. Brian Dumoulin, D
4. Olli Määttä, D
5. Derrick Pouliot, D
6. Beau Bennet, RW
7. Scott arrington, D
8. Brian Strait, D
9. Ben Hanowski, RW
10. Matia Marcantuoni, C

Alkais jo!
 

Pengu

Jäsen
Mitäs mieltä muut ovat Morrowista, vieläkö junnuissa tai AHL:ssä? Viime vuonna oli harkkapeleissä todella hyvä!

AHL:ssä pelaa ensi kaudella. En usko että palaa yli ikäisenä junnuihin. AHL:ssä ensi kausi ja siihen päälle muutama näyttöpaikka ylhäällä.

Itsekin katoin tuon videon ja kyllä ihan mielenkiintoinen oli.

Täällä päin odotetaan tulevaa kautta jo kuin kuuta nousevaa. Alkais jo niin pääsisi piinasta pois.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Taas uus Pens-fani ilmottautuu joukkoon! Olen vasta aika "uusi" fani, kun 1,5 kautta seurannut Penssin menoa avomieheni innoittamana :) Nyt odotan taas kauden alkua kun kuuta nousevaa...

Pelit tulee varmasti tänäkin kautena katsottua kaikki Gamecenterin avulla aamuisin.

Tervetuloa vaan mukaan joukkoon Tekila!
Toivotaan tosiaan, että kausi alkaa normaalilla aikataululla
eikä mene peliäkään hukkaan työehtosopimusten sorvaamisen
takia. Hiukan on vielä kysymysmerkkejä ilmassa, kuten tuo Sidin
johtaman 1-ketjun lopullinen koostumus toisen laiturin osalta.
Sid ja Dupuis-pari toimii tosiaan aivan varmasti, mutta Kennedyn
kohdalla en ole täysin vakuuttunut. Voi toki ihan hyvin sujua
tuollakin koostumuksella, mutta olishan se hienoa saada joku
hieman "varmaotteisempi" pistenikkari Sidin toiselle puolelle.
Doanista haaveet kai edelleen elossa mutta lähinnä jollain
hyvällä treidillä voisi tuohon tontille saada jonkun vaihtoehdon
Kennedylle. Sensijaan Michalekia ei minun ainakaan tule yhtään
ikävä, vaikka hänet kokolailla ilmaiseksi pois treidattiinkin. Sain
hänen jäänpinnassa konttaamisesta aivan tarpeekseni menneellä
kaudella, joten Simon Despres, wellcome! Sen perusteella mitä
hänen otteitaan olen nähnyt, niin todellakin tulee olemaan parempi
kuin Michalek vaikkei edes huippukautta alkuun heittäisi.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Taas uus Pens-fani ilmottautuu joukkoon! Olen vasta aika "uusi" fani, kun 1,5 kautta seurannut Penssin menoa avomieheni innoittamana :) Nyt odotan taas kauden alkua kun kuuta nousevaa...

Pelit tulee varmasti tänäkin kautena katsottua kaikki Gamecenterin avulla aamuisin.

Tervetuloa joukkoon sankkaan! GameCenterin kanssa en olisi tosin aivan vielä niin innoissani, kun tuntui tuo viime kaudenkin streamausoikeuksien kanssa puuhastelu olevan suht vaikeaa. Sehän tästä enää puuttuisi, että oman NHL-seuransa seuraaminen rapakon tällä puolella valuisi back to the 90s -osastolle.
 

Noss3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Chicago Blackhawks
GameCenterin kanssa en olisi tosin aivan vielä niin innoissani, kun tuntui tuo viime kaudenkin streamausoikeuksien kanssa puuhastelu olevan suht vaikeaa. Sehän tästä enää puuttuisi, että oman NHL-seuransa seuraaminen rapakon tällä puolella valuisi back to the 90s -osastolle.

Eikös Viasatilla ole oikeudet vielä pariksi vuodeksi eteenpäin? Suoraan Gamecenteria tuskin saa, mutta viaplayn kautta NHL ottelut pitäisi pystyä katsomaan.

Saa nähdä uusiutuuko Gamecenterin tilaus automaattisesti kuten sivuilla sanotaan, kerkesin sen viime vuonna ottamaan ennen näitä lähetysoikeussotkuja.
 
Viimeksi muokattu:

Tekila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Saa nähdä uusiutuuko Gamecenterin tilaus automaattisesti kuten sivuilla sanotaan, kerkesin sen viime vuonna ottaa ennen näitä lähetysoikeussotkuja.

Tähän mä vähän turvauduin, että uusiutuisi. Saahan sen sitten Viasatin kautta, mutta olisipa yksi välikäsi vähemmän välissä.

Malkin varautuu jo siirtymään sulkukaudella KHL:ään.(Linkki vie Suomikiekon sivuille)
Aamulla silmätipat silmissä (huono näkyvyys hetken aikaa) luin tätä ja sain sen päässäni kääntymään, että Malkin on tehnyt sopparin KHL:ään. Pieni ahdistus tuli ennenkun sain luettua tämäkin turhan uutisoinnin.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Tuosta Malkinin tapauksesta tuli mieleen, että kuinkakohan moni venäläinen jäisi jatkamaan uraansa mahdollisen työsulkukauden jälkeen Venäjälle? Varmaan muutama niin tekisi. Tai käänteisesti sitten, kuinkakohan moni esimerkiksi kanadalainen lähtisi katsomaan KHL-kaukaloita?

Mä en ole tietoinen miten tuo aito ja alkuperäinen Gamecenter toimi ja pelitti, mutta turhaan sen omistavat pelkäävät Viasatin palvelua. Jos nyt joudutte vaihtamaan siihen ei teidän maailma kaadu. Itse tilasin kesken viime kautta ja olin tyytyväinen sen toimintaan. Moitteettomasti pelasi.

Tuo Walkinin laittama lista konkretisoi sen tilanteen mikä itsellä oli noista prospecteista, pakkeja on karmea määrä. Voisiko yhtä tai useampaa käyttää jonkun pienemmän treidin palasena, tai kannattaisiko edes? Tehdäänkö koskaan mitään prospect <-> prospect kauppoja? Kelpaisi jokunen hyökkääjäkin tuonne. Esimerkiksi tuolla mainitulla top10-listalla ei ole yhtään LW:tä. Vaikka sikäli tilanne hyökkäyspuolella on hyvä kun runkopelaajat ovat nuoria tai vähintäänkin nuorehkoja, mutta elämää heidänkin jälkeen pitäisi olla. Tämän lisäksi terveystilanteet saattavat muuttua nopeastikin.

Nyt kun kesää on mennyt taas hieman eteenpäin viimeisistä siirroista mitä joukkueessa tapahtui on tuo Vokounin tulo tehnyt mielen vain iloisemmaksi. Loppujen lopuksi ehkä tärkein uudistus nyt olevaan joukkueeseen olisi saada Flower terveelliseen kilpailutilanteeseen, jonka nyt pitäisi onnistua mainiosti. Tietysti myös lepo on tervetullutta runkosarjan pimeinä aikoina.

Sanotaan lopuksi näin yhteisesti tervetuloa taas uusille jäsenille alati laajenevaan pingviinilaumaan. Mukava nähdä joukon kasvavan!
 

Pengu

Jäsen
Palautetaas ketjua pinnalle. Eli nuortenmaajoukkueet Venäjä ja Kanada pelaavat neljä ottlua, kaksi ensimmäistä peliä pelattiin jo Venäjällä ja seuraavat kaksi pelataan Halifaxissa ti ja ke aamuina. Meiltä mukana ovat ainoastaan Harrington ja tänä vuoden kutoskierroksen varaus Anton Zlobin. Harrington pamautti ekassa pelissä maalin, jonka Kanada voitti 3-2. Anton Zlobin alotti maalinteon toisessa pelissä ja tuon pelin Venäjä voitti 6-3. Alapuolella linkit pelien huippuhetkiin. Ensimmäinen videon pidempi kattaus.

http://watch.tsn.ca/international-hockey/clip736521#clip736521

http://watch.tsn.ca/international-hockey/clip737329#clip737329
Linkit vie TSN:än sivuille
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Moro Pens-faneille, ja muillekkin palstan lukijoille!

Viime viikkojen trendi on ollut näköjään tänne rekisteröityminen, joten päätin lisätä oman lusikkani soppaan. Eli uus Penguins-fani ilmoittautuu! Kuulun luultavasti palstan junnu-osastoon, 2. vuoden lukiolainen kun olen.

Jääkiekkoa olen seurannut lähes koko elämäni, sillä isälläni on ollut kaksi kausikorttia Ilveksen peleihin viimeiset 20 vuotta. Itse kiinnostuin pelitapahtumien lisäksi joukkueesta viimeistään vuonna 2004, kun Patrick Stefan, Tomas Vokoun ja muut starat tulivat SM-Liigaan. Tätä kautta pääsin NHL:n tapahtumiin ja pelaajiin kiinni konsolipelien ja maajoukkueiden lisäksi. Kiinnostus kasvoi vuosi vuodelta ja sen jälkeen on tullut päivittäin luettua netistä uutisia, harrastettua PS3-konsolin myötä fantasiamanagerointia ja nykyisin tulee myös NHL.com:n edellisen yön highlightit katsottua koulun aamutunneilla. Lomapäivinä, mistä nimimerkkinikin tulee, on päässyt myös katsomaan streameilta itse pelejä. Play-offit kuitenkin piti valvoa, vaikka koulua olikin.

Pienempänä tapana oli playoffien aikaan, että ottelupareista toinen oli aina suurempi suosikki, ja sen voittoa sitten tuli toivottua. En ole ikinä pitänyt Flyersistä, ja keväällä 2009 tuli, muistaakseni ekalla roundilla, ottelupari Flyers-Penguins. Yksi peli tuli silloin suorana katsottua, ja siitä se Pens-sydän alkoi sykkimään. Se oli kuin kohtalo, että samaisena keväänä Penguins voitti Stanley Cupin ja yksi kentän suosikeistani pokkasi Conn Smythen.

Suunnitelmissa oli rekisteröityä jo keväällä, mutta rekisteröityminen oli suljettu ja se jäi näin loppukesälle.

Kesän Penguins-tapahtumista vielä lyhyesti. Olli Määttä Pensseihin. Mahtava homma saada suomalaisväriä pitkästä aikaa Pennsylvanian paremmalle puolelle, toivottavasti äijä pärjää oikein kunnolla. Vokoun oli loistava hankinta, MAF saa lepoa vähän enemmän kun sen +10 peliä runkosarjassa. J.Staal oli yksi suosikkeja, mutta vastike oli melkeinpä parempi kuin Staal, tulevaisuutta ajatellen. Ja Tanner Glassilta saadaan erittäin paljon kovia taklauksia.
Doan ei ole tulossa tänne, olen varma että mies pysyy lojaalina Kojooteille, harmi vain. Olisin ottanut 1v sopparilla Seminin Sidin rinnalle. Parisen luulin vähän jo naiivistikin tulevan. No eipä tullut, mutta eikös se niin mene, että "kuka tahansa tekee Crosbyn rinnalla +50 pistettä, joten sama se kuka siellä on". ;)
 

Caston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tervehdys! Täältä taas yksi Pens-ukko lisää. Seuraa on tullut kannatettua jo vuodesta 1996 ja rakkaus ei todellekaan ole kuihtumassa pois. Pelon sekaisin tuntein tällä hetkellä odottelen kauden kohtaloa, sillä jotenkin tuntuu, että taas logout ja NHL alkaa olla turhan suurissa vaikeuksissa...

Kovasti tässä uudesta laiturista unelmoin, mutta ei taida toiveet tällä kertaa toteutua. B.Ryan olisi mielestäni aivan täydellinen ukko Sidin viereen, mutta eihän meillä ole tarjota takaisin yhtään mitään Anaheimia kiinnostavaa. Edelleen jaksan ihmetellä meidän pakkiprospectien suurta määrää, kun selkeä tarve uusille mahdollisille top6 laitureille on. Silti,onhan siellä kyllä helvetin hyviä pakkeja tulossa, siitä iso plus seurajohdolle!

Vähän sekavaa näin aluksi,kun olisi niin paljon sanottavaa. Toivotaan nyt vaan,että kausi alkaa ja päästään taas nauttimaan! Palataan!
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Tervetuloa uudet fanit mukaan porukkaan!
Tässä tosiaan on nyt vähän hiljainen vaihe meneillään, kovasti sopisi toivoa että kausi pyörähtää käyntiin. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.
Jotenkin on sellainen kutina, että oikeasti kumpikaan osapuoli ei nyt halua että kausi lyhenisi pahasti, pelkkää tappiota se kuitenkin on kaikille osapuolille mutta kaikkein pahinta meille faneille.
Lähtökohdat on ihan mielenkiintoiset, Sid on varmasti kovassa iskussa ja mielenkiintoa riittää erityisesti Sutterin otteita kohtaan, taannoin nuo videoklipit antoivat todella hyvän kuvan siitä mihin mies paikan saadessaan pystyy. Myös pakkiosastolla on kiva katsoa miten Simon Despres astuu Michalekin jättämiin pieniin saappaisiin. Veikkaanpa että miehen potentiaali on sen verran kovaa tasoa, että nuo saappaat on hänelle muutamaa numeroa liian pienet! Mutta joo, ootellaan nyt että saavat työsopimukset kuntoon ja äkkiä niin päästään ottamaan askel eteenpäin!
 

Pengu

Jäsen
Tervetuloa mukaan Pens-fanit. Pingviinilauma senkun jatkaa kasvuaan, mutta hyvä niin.

Venäjän ja Kanadan nuorten pelit menivät neljästä pelistä tasan 2-2. Kahden ensimmäisen pelin koosteet löytyvät aiemmasta viestistäni. Venäjä voitti kolmannen pelin Halifaxissa lukemin 6-5. Neljäs peli yllätys meni Kanadalle lukemin 4-2. Alapuolella kolmannen ja neljännen parhaat palat.

Toinen videoni on nyt valmis. Tossa vähän kapteenimme parhaita paloja. Älkää välittäkö kuvan koosta. Seuraava video tuleekin sitten uudella ohjelmalla.
http://www.youtube.com/watch?v=rUo5dU99SWA&feature=channel&list=UL
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Tuosta Malkinin harjoituskaudesta luettuani aloin pohtimaan, että kuinka paljon parempi mies voi ensi kaudella vielä olla? Itsekin reilu vuosi sitten eturistisideleikkauksessa käyneenä voin varmuudella väittää, että Geno ei ole vieläkään 100-prosenttisessa kunnossa. Nyt kun kaveri viettää elämänsä toista kesää ohjattujen harjoitusten parissa, niin kyllä minuakin alkaa jo pelottamaan mitä sieltä vielä voi olla tulossa.

Ja jokainen tietää jo menneisyydestä kuinka kova halu kapteenillamme on tulla takaisin. Jos nämä kaksi herraa pystyvät parantamaan otteitaan viime kauden runkosarjan lopusta, niin voi olla, ettei tuo Staalin lähtö enää silloin hirveästi haittaa.

Toinen videoni on nyt valmis. Tossa vähän kapteenimme parhaita paloja. Älkää välittäkö kuvan koosta. Seuraava video tuleekin sitten uudella ohjelmalla.
http://www.youtube.com/watch?v=rUo5dU99SWA&feature=channel&list=UL

Tuossa minun harjoitusnäytteeni.

Linkki vie Youtubeen Pens-videoon.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuosta Malkinin harjoituskaudesta luettuani aloin pohtimaan, että kuinka paljon parempi mies voi ensi kaudella vielä olla? Itsekin reilu vuosi sitten eturistisideleikkauksessa käyneenä voin varmuudella väittää, että Geno ei ole vieläkään 100-prosenttisessa kunnossa. Nyt kun kaveri viettää elämänsä toista kesää ohjattujen harjoitusten parissa, niin kyllä minuakin alkaa jo pelottamaan mitä sieltä vielä voi olla tulossa.

Varmasti voi kestää reilun vuoden, että pääsee täysin kuntoon tuommoisesta vammasta. Ja aluksihan sitä pelaa mys varovaisemmin kun ei tiedä kuinka paikka kestää. Malkinhan pelasi viime kaudella 75 matsia niin jäikö hän joistain peleistä pois juuri tämän kyseisen vamman takia, että haluttiin välillä lepuuttaa?


Tuossa minun harjoitusnäytteeni.

Linkki vie Youtubeen Pens-videoon.

Hienoja videoita väsäätte. Kumpa vaan se kausi alkais nyt edes ennen joulua!
 
Suosikkijoukkue
#41 & #66
Malkinhan pelasi viime kaudella 75 matsia niin jäikö hän joistain peleistä pois juuri tämän kyseisen vamman takia, että haluttiin välillä lepuuttaa?

Malkinhan oli heti kauden avausmatsissa mukana, mutta aika nopeasti muutaman pelin jälkeen huilasi useita pelejä, koska tunsi epämiellyttävää kipua polvessa. Tuollainen kipu on toki normaalia ja on osa toipumisprosessia, kun puolen vuoden jälkeen laitetaan koneet täysillä käyntiin.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Malkinhan oli heti kauden avausmatsissa mukana, mutta aika nopeasti muutaman pelin jälkeen huilasi useita pelejä, koska tunsi epämiellyttävää kipua polvessa. Tuollainen kipu on toki normaalia ja on osa toipumisprosessia, kun puolen vuoden jälkeen laitetaan koneet täysillä käyntiin.

Juuri näin. Mikäli Malkinin treenikausi menee tänä kesänä putkeen (keskittyvät nyt varsinaiseen kehitykseen kuntoutuksen sijaan) niin kuka sitä tietää, miten hurja pelaaja sieltä takaisin campille ja rosteriin saapuu. Crosbylla on sama edessään nyt päävammoista toivuttuaan, jos kohta Crosbyn kesätekemisistä en ole sanaakaan lukenut. Itse asiassa omat odotukset ovat Malkinia kohtaan huomattavasti Crosbya korkeammalla tulevalle kaudelle, mutta tokihan myös #87 kunnossa ollessaan tekee aivan mitä haluaa.
 

Schadowan

Jäsen
Juuri näin. Mikäli Malkinin treenikausi menee tänä kesänä putkeen (keskittyvät nyt varsinaiseen kehitykseen kuntoutuksen sijaan) niin kuka sitä tietää, miten hurja pelaaja sieltä takaisin campille ja rosteriin saapuu. Crosbylla on sama edessään nyt päävammoista toivuttuaan, jos kohta Crosbyn kesätekemisistä en ole sanaakaan lukenut. Itse asiassa omat odotukset ovat Malkinia kohtaan huomattavasti Crosbya korkeammalla tulevalle kaudelle, mutta tokihan myös #87 kunnossa ollessaan tekee aivan mitä haluaa.

Tinkezionelle (ja muillekkin) tästä sitten iloisia uutisia:

Sidney Crosby CBS Pittsburgh

(Linkki vie lehtijuttuun)
 

Pengu

Jäsen
Tuossa minun harjoitusnäytteeni.

Linkki vie Youtubeen Pens-videoon.

On kyllä komia video. Olemme tehneet videomme hieman eri tyyleillä, mutta videosi teki kyllä vaikutuksen. Minulta on tulossa vielä kauden alkua muutama video.

Itse uskon siihen Geno tulee vetämään kovan kauden samoin Crosby jonka uskon olevan kauden alussa aivan lyömättömässä tikissä. Toivotaan että kausi pelataan kokonaisena. Täälläpäin sitä meinaan odotetaan!
 

Pengu

Jäsen
Meidän puolustus tulevaisuudessa?

Niin mitenkäs porukka näkisi puolustuksemme noin 2-4 vuoden päästä. Meillähän on paljon pakki prospecteja kuten : Määttä, Despres, Morrow, Pouliot, Harrington. Ainakin kolme ekaa saadaan kokoonpanoon 2-4 vuoden jälkeen, Despres kylläkin on jo vakkarissa. Osa pakki lupauksista voikin joutua trediin, ken tietää. Pouliotin voi laitta lihoiksi jos on ollut niin huono kun on sanottu. Tuohon mennessä ollaan päästy eroon Martinista (jollei vedä huippikausia), Orpikille on tuonne kahden vuoden päähän soppari, kulkeeko jalka enää sen jälkeen? Niskanen lähtee varmaan kahden vuoden jälkeen ja silloin pakki lupauksille jää tontti vapaaksi. 2014 potentiaalisia rightin puolen omaavia ovat, Dan Girardi ja sitten ovatkin leftin Phaneuf ja Bouwmeester. Niskaselle voi silti laittaa jos tarve vaatii soppari, edellyttää hyvä kahta vuotta. Engellandista en osaa sanoa mitää oikein, voisi olla hyvä kolmospakki parissa? Ite laittasin näin 2-4 vuoden päästä. Täähän on silti vaan spekulointia, ei näistä voi sanoa mitään varmaksi, voi olla että osaa pakeista ajetaan vasta sisään 2-4 päästä tai osasta ei tule mitään.

Letang(uutta sopparia kehiin) - Despres (Tästä parista onkin Bosco jo maininnut)
Määttä - Morrow
Engelland/Joku muu - Harrington/Pouliot
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pouliotin voi laitta lihoiksi jos on ollut niin huono kun on sanottu.

Kyllähän joistakin noista pakkiprospecteista tullaan tulevaisuudessa luopumaan ihan jo pelkästään määrän takia. Jos kaikki prospectit nousevat odotetulle tasolle se on loistava juttu Penguinsille, kun on loistavia pelimerkkejä ja sitten iskeä kokoonpanoon niitä pelaajia joita haluaa.

Tuohon Pouliotin myyntiin niin tuskinpa siitä nyt heti kumminkaan eroon hankkiudutaan vaan annetaan kaverin näyttää mitä osaa ja katsotaan meneekö poika eteenpäin vai junnaako paikoillaan. Kumminkin vieläkin on paska fiilis tosta varauksesta kun miettii, että hyökkääjä prospectit ovat vähissä ja Forsberg oli vapaana. Toivottavasti Pouliot yllättää minut ja Forsberg floppaa, mutta epäilen vahvasti.

Millois muuten Harrington olisi mahdollista nähdä Pens nutussa? On kaveri tainnut olla Kanadan junnumaajoukkueessa jo useita vuosia ja kapteeninakin toiminut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös